Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Jag har ägg och yoghurt i kylen....

Postat

Intressant Kalla Fakta ikväll, om snus och nikotinet.

Tydligen ändrade pH-halter, något som höjer det "fria nikotinet".

Kanske kan förklara den smakförändring jag upplevt mot för hur det var några år sedan. Eller så håller smaklökarna på att ge upp.

Postat

Vad är egentligen problemet? Snusar man vill man väl ha så mycket nikottin som möjligt, eller?

Att man blir beroende av snus måste väl alla känna till. Har inte mycket erfarenhet av tobaks-

produkter själv.

Postat
Vad är egentligen problemet? Snusar man vill man väl ha så mycket nikottin som möjligt, eller?

Att man blir beroende av snus måste väl alla känna till. Har inte mycket erfarenhet av tobaks-

produkter själv.

Jag känner ditt hat.

Men gemene man tycker nog att man ska bli beroende var och en själv om man har en svaghet i att inte kunna stå emot en drog.

Att det innehåller ämnen som förstärker detta behovet är vad man reagerar emot.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
vad gör ni? jag har ätit pizza två gånger idag.

Lyssnar på musik, tänker på saker och gråter.... 😐

Postat

Jag följde Star Trek Voyager när det gick nån gång för typ tio år sen. Först gick det på tisdagar och torsdagar, sen bara torsdagar. Sen tröttnade jag.

Postat

Ja, det är ganska trist.

Jag och min kompis brukade leka Star Trek. Hela våra skrivbord var fyllda med a4-papper med ritade Star Trek-skärmar på. Jag har fortfarande kvar hela insidan av dörren så.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.