Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
🙂
Postat
Inga invändningar här... 😄

Hä bra dä 😄

Postat

Hur går det med musiken Grahn?

Postat

Har jag förresten glömt att berätta? 😄

Igår på vägen till förfesten så börja fidden skicka massa fyllesms... så jag ringde helt sonika upp människan! 😄

Vi fyllesnackade i en kvart eller något medan jag vänta på att killis skulle köpa folköl 🙂

Postat

Jag tror Pazo leker med elden... 😄

Eller kanske inte så mycket leker, mer typ som en otänd molotov som dansar just intill en Majbrasa.

Postat

Haha, jag var inte alls asfull när pazo ringde, bara lite salongsberusad 😄

senare däremot... höll på att betala 500:- för en falafel, tussa ihop syrran med nån galning från nån ö utanför göteborg, däcka i IFB's replokal och kunde över huvud taget inte prata efter midnatt.

Postat

Var du full efter midnatt?

Postat
Haha, jag var inte alls asfull när pazo ringde, bara lite salongsberusad 😄

senare däremot... höll på att betala 500:- för en falafel, tussa ihop syrran med nån galning från nån ö utanför göteborg, däcka i IFB's replokal och kunde över huvud taget inte prata efter midnatt.

😄 när vi var på rosa pantern (gatukök) utanför v-dala så var det nån som försökte pruta fem kronor på en chipspåse, gubben bakom kassan fick damp och skrek typ att han skulle jobba till klockan fyra och vad blir förtjänsten i så fall osv och tog chipspåsen och slängde iväg den. 🙂

Postat
😄 när vi var på rosa pantern (gatukök) utanför v-dala så var det nån som försökte pruta fem kronor på en chipspåse, gubben bakom kassan fick damp och skrek typ att han skulle jobba till klockan fyra och vad blir förtjänsten i så fall osv och tog chipspåsen och slängde iväg den. 😄

No chips for you, eller menar du att han gav bort dom gratis?

Postat
Sju vare! Räknade nu 🙂

haha, shit. undrar om jag skickade till fler 😄

isåfall vill jag inte veta det, lika bra att tömma sms-minnet på en gång 😄

Postat (redigerat)

Jag fick ett sms från en brud i Sthlm som jag inte känner. Undrade när vi skulle ses i samband med konserten.

HAHA!

Tillägg: Undrar om jag skulle spinna vidare på det lite... låtsas som att jag var den osv.

Kan ju gå lika lysande som pratstunden med Nick Borgen i dörren till musikaffären som var övertygad om att jag var nån annan.

😄😄🙂

Redigerat av debatt
Postat
haha, shit. undrar om jag skickade till fler 😄

isåfall vill jag inte veta det, lika bra att tömma sms-minnet på en gång 😄

🙂

Du bad om hjälp med att komma ihåg namn 😄

Och då sa jag att du bara behövde supa mer så du inte skämdes längre att du inte kom ihåg namnen!

Å de tyckte du lät som en bra plan 😄

Postat
😄

Du bad om hjälp med att komma ihåg namn 😄

Och då sa jag att du bara behövde supa mer så du inte skämdes längre att du inte kom ihåg namnen!

Å de tyckte du lät som en bra plan 🙂

Haha, bitarna faller äntligen på plats!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.