Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

TV4 sport har verkligen fått tag på ett riktigt ökenpar som kommentatorer till sina alpna sändningar.

Ylva Novén kan va den sämsta av alla "experkommentatorer" när det gäller tv-sport.

Postat
TV4 sport har verkligen fått tag på ett riktigt ökenpar som kommentatorer till sina alpna sändningar.

Ylva Novén kan va den sämsta av alla "experkommentatorer" när det gäller tv-sport.

Jag är benägen att hålla med. Nu såg jag inte speciellt mycket igår förstås, men hon snackade genom ett helt åk om annat

istället för att kommentera vad som hände i just det aktuella åket. Det störde jag mig på.

Postat

I usa, och särskilt blands svarta, tror jag, verkar det finnas nån slags trend att man ska hitta på egna

namn till sina barn. Gästerna i dom här pratshowerna har ofta namn man aldrig har hört förut.

Postat
Jag är benägen att hålla med. Nu såg jag inte speciellt mycket igår förstås, men hon snackade genom ett helt åk om annat

istället för att kommentera vad som hände i just det aktuella åket. Det störde jag mig på.

Dom är på nu. Det som irriterar mej mest är det där nervösa skrattet som hon lägger in hela tiden

helt utan anledning.

Postat

De där påhittade namnen ska väl förmodligen låta som namn på artister, men i mina öron

låter de oftast som namn på horor och hallickar.

Postat
Visst heter det "kör-slaget" och inte "kör-s-laget"?

Varför skulle det heta det senare? Jag förstår inte ens begreppet. 😄

Postat
Stavning i och för sig, typ 'Aleesha' istället för 'Alicia'

Kommer inte heller ihåg nåt namn nu för man glömmer dom lika fort, men dom låter

ungeför som. Aleesha.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.