Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Hej killis! 😲

Har du haft trevligt då?

Postat

japp! drog på förfest med pazo hos en kompis först. när jag kom till ica (där jag mötte pazo) så stod han och pratade med fidden som var asfull i jö nköping. och då var klockan inte ens åtta 😲 höhö. sen var vi hos jhan en stund sen vidar till v-dala och så där en stund sen hemma igen!

Postat

Vad kul att ni haft trevligt 😲

Postat

Är Pazo också full?

Postat

Sådär... lite deppig...

Postat

Ibland så önskar jag man kunde backa bandet och göra om saker...

Postat

Tur att längsta finns 😲

Postat

Tråkigt att du är deppig. Har du försökt att prata med någon, typ psykolog eller så? Har det hjälpt? Ja Pazo var väl ganska, vi drack typ samma under kvällen. Tre folköl, tre groggar hos johan och sen drog vi varsin shot på v-dala. Sen tog jag en öl till och han tog en extra shot.

Postat

Jag har spelat lite gitarr suttit här...

Postat
Tråkigt att du är deppig. Har du försökt att prata med någon, typ psykolog eller så? Har det hjälpt? Ja Pazo var väl ganska, vi drack typ samma under kvällen. Tre folköl, tre groggar hos johan och sen drog vi varsin shot på v-dala. Sen tog jag en öl till och han tog en extra shot.

Skulle nog vara bra att prata med nån... Men jag trivs ju inte här ensam där jag inte känner nå folk och så finns det inga jobb...

Postat

Jag lyssnar på Ane Brun

Postat

Jag försökte hjälpa till i en tråd men det blev fel och jag fick massa skit... 😲

Postat

Nej men jag menar psykologer finns ju överalllt. 😲 Menar inte att det ska vara en kompis utan en jobbarkompis utan verkligen en "äkta" psykolog som jobbar som det. Jag tror det kanske skulle hjälpa dig om du känner dig deppig. Jag känner mig ju deppig emellanåt men det är ju liksom bara ibland, men jag har fått intrycket att du känner av det lite oftare och då kanske det kan vara bra att prata med någon och försöka reda ut varifrån det kommer. Kan ju vara värt ett försök i alla fall.

Postat

Samtidigt är det kanske jobbigt att börja prata med en psykolog om man funderar på att flytta så man behöver berätta allt för en ny helt plötsligt igen.

Postat
Samtidigt är det kanske jobbigt att börja prata med en psykolog om man funderar på att flytta så man behöver berätta allt för en ny helt plötsligt igen.

mmmm

Du är fin du 😲

Postat

Du med Analogfreak! Hang in there som man säger, prata gärna med någon så tror jag det blir mycket bättre sen! Faktiskt så tror jag det ärligt talat.

Postat

Ja... å jag behöver flytta dit där jag kan hitta människor att skapa musik med.

Annars går jag sönder helt....

Postat

Jag kommer sova länge imorgon...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.