Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Kom ner då. 😛

Men som Killis säger så ligger Göteborg söderut från Stockholm sett. Faktiskt. 😄 trodde du jag var lappis eller? 🙂

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Men som Killis säger så ligger Göteborg söderut från Stockholm sett. Faktiskt. 😄 trodde du jag var lappis eller? 🙂

JAG VISSTE INTE VAR DU BODDE! Alla som inte är stockholmare i längstah tycks bo norrut. 😛

Postat
JAG VISSTE INTE VAR DU BODDE! Alla som inte är stockholmare i längstah tycks bo norrut. 😄

Haru problem med det elleh Micke? 🙂

😄😛

Postat
JAG VISSTE INTE VAR DU BODDE! Alla som inte är stockholmare i längstah tycks bo norrut. 🙂

speciellt Gote, han bor så långt norrut att det egentligen är söderut

Postat
JAG VISSTE INTE VAR DU BODDE! Alla som inte är stockholmare i längstah tycks bo norrut. 😛

🙂 haha, okej. Jag tycker det känns som alla bor i Stockholm typ. 😄

Postat
Haru problem med det elleh Micke? 🙂

😛😄

Ja, fucking norrländare! JAG HATAR ER ALLA! 😛

Eller näe, det gör jag inte. 😄

Postat

hahaha. Fan va gött! Min syrra väntar på att något ska ladda ner så hon har tråkigt... Därför kom hon u in i mitt rum... tog all min tvätt som hängde på ett tvättställ... å så vikte hon allting å la de snyggt här i rummet... sen börja hon städa resten... hahaha.. Fan va skööönt!

Postat
hahaha. Fan va gött! Min syrra väntar på att något ska ladda ner så hon har tråkigt... Därför kom hon u in i mitt rum... tog all min tvätt som hängde på ett tvättställ... å så vikte hon allting å la de snyggt här i rummet... sen börja hon städa resten... hahaha.. Fan va skööönt!

Är hon singel?

Postat
hahaha. Fan va gött! Min syrra väntar på att något ska ladda ner så hon har tråkigt... Därför kom hon u in i mitt rum...

[...]

Fan va skööönt!

🙂😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.