Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Pesto var väldigt inne ett tag oxå. Jo om man inte tog ut den så...
slejnard Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Är det bara jag som inte gillar Bearnäs-sås? Jag får ränneskita av det... Stod i valet o kvalet bland chipspåsarna igår kväll och kom ihåg att OK rekommenderat OLW Sour & Bearnaise. Det fanns bara en enda påse kvar av den sorten! Trots att den stod så högt upp att det var svårt att nå den, om man hade önskat... Men så ville jag inte lägga 21 spänn på Bearnäs när jag inte gillar det. Köpte mig en kålrot istället att mumsa på. Hmm du kanske hade nåt den om du sträckt dig lite med tanke på att du är 2,11 😕 Ja oxfilépizza är inte dumt. Å pizza med pommes finns har jag sett men inte provat själv.
Dingbats Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Dansbandskampen är nog faktiskt den värsta renodlade skit som nånsin sänts på tv.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Har du haft så lite å göra så du har tagit reda på det?
Dingbats Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Har du haft så lite å göra så du har tagit reda på det? Ja. Jag har också tagit reda på att jag inte är sexuellt attraherad av diabetes.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Ja. Jag har också tagit reda på att jag inte är sexuellt attraherad av diabetes. Jag har också lite å göra
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Jag har hamnat i en depression
Dingbats Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Vad gör du dingis? Sitter och väntar på att få ställa tillbaks klockan.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Det hade jag ingen aning om att vi skulle göra i natt...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Läs den här tråden dingis. Jag tycker Ewertsson beter sig väldigt skumt. 😕 https://www.studio.se/index.php?showtopic=69829
Memphis Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Antagligen har han fått i sig massa öl.. kul att sabba trådar liksom..
Memphis Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 (redigerat) ja, får göra det. men jävlar för störande han är. aja, jag e int bitter! 😕 Redigerat 24 oktober 2009 av Memphis
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Jag ville inte på nåt sätt angripa Ewertsson. Jag blev bara less på att han kallar det smurfnivå för att Memphis inte uppskattade hans tips.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 (redigerat) Jag var tvungen att skriva eftersom han anklagar mig för att redigera hans citat och ska polisanmäla mig. Men man ser ju att både maart och jag har citerat honom exakt likadant efter varandra. Redigerat 24 oktober 2009 av Analogfreak
Dingbats Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Jag var tvungen att skriva eftersom han anklagar mig för att redigera hans citat och ska polisanmäla mig.Men man ser ju att både maart och jag har citerat honom exakt likadant efter varandra. Anmäl bara hans inlägg och släpp hela skiten. Finns ingen anledning att bli upprörd över idioter.
Memphis Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 (redigerat) okej. Hur som helst så lyssnar jag på fransk musik just nu. 🙂 Har suttit hela kvällen och försökt sätta en gitarrlåt jag skrivit och vill spela in, den e lite Andy McKee inspirerad, men satte den aldrig. fan. 🙂 får öva mer tror jag. Redigerat 24 oktober 2009 av Memphis
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Anmäl bara hans inlägg och släpp hela skiten. Finns ingen anledning att bli upprörd över idioter. Jag redigerade om mitt inlägg och skrev att jag gillar Celine Dion när hon sjunger på franska
Dingbats Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 okej. Hur som helst så lyssnar jag på fransk musik just nu. 🙂 Har suttit hela kvällen och försökt sätta en gitarrlåt jag skrivit, lite Andy McKee inspirerad, men satte den aldrig. fan. 🙂 får öva mer tror jag. En jävligt bra fransk musiker är Benjamin Biolay, iaf hans första skiva "Rose Kennedy". Lite jazzigt, lite folkigt, snygg produktion. Hans senare grejer suger.
Dingbats Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Jag redigerade om mitt inlägg och skrev att jag gillar Celine Dion när hon sjunger på franska 🙂
Recommended Posts