slejnard Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 inte helt omöjligt, nånstans drar jag nog på lucia iaf 😲 Gött isf! 🙂 Kommer dit fre 11/12 å åker hem måndag 14/12.
Pico Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 slökollade lite utan ljud... hosp fick ont tror jag. Såg bara Maria och Anjas åk sen tröttnade jag. MPH gick in på en femte plats o Anja på nionde tror jag.
slejnard Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Alpina tävlingar idag på TV. Var mer snö "där". 😲 vilken kanal...ser inget på nån nu
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 (redigerat) Fint med snö på träden. I januari kan vi skicka lite av vår snö till södra Sverige... Vi har ju då så det räcker och blir över... haha Redigerat 24 oktober 2009 av Analogfreak
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Jo det är vackert med snö på granar 😲
Pico Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 vilken kanal...ser inget på nån nu Andra åket går 12:40 på både Eurosport och Tv4 sport.
slejnard Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 I januari kan vi skicka lite av vår snö till södra Sverige... Vi har ju då så det räcker och blir över... haha ja huvvaligen 🙂
slejnard Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Andra åket går 12:40 på både Eurosport och Tv4 sport. okay! 🙂 Ja eurosport har jag ju...ooooooooooooooooooooooyess!!! Fan börjar längta till OS
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Fast du bor i en kallhåla slejnard... hahaha
slejnard Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Japp! Brukar vara både kallast och varmast här. 🙂
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Japp! Brukar vara både kallast och varmast här. 🙂 När jag bodde i Kiruna så for jag till Nikkaluokta en dag i april och då var det -30 där. Helt sjukt ju...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Katterjåkk brukar kunna har riktigt jävla kallt och likaså Naimakka.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 (redigerat) Jag jobbade ett tag åt Adventure Lapland i Jukkasjärvi och körde guidade skoterturer. Minns att veckan efter nyår pendlade det mellan -37 och -43 där medan det höll sig runt -20 i centrala Kiruna. Det var inte kul att köra skoter i -40 kan jag lova. Fy fan! Mattan var alldeles stel och gick knappt runt... hahaha Redigerat 24 oktober 2009 av Analogfreak
Overkill Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Någon som orka hjälpa mig med en kommentar om denna snutt? Lät ju skitbra!
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 jaa 🙂 Snart är du förvandlad till en julgrahn... 🙂
debatt Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 ja det var väl inte så kul, cyklade ofta omvägar och sånt om jag såg att det stod någon som såg "farlig" ut på vägen där jag skulle cykla. en annan gång så kom gubben vi hyr vårt hus av och knackade på dörren (visste inte att det var han, såg bara att det var en gubbe) och då trodde jag han var peddo som skulle våldta mig så jag hoppade ut genom fönster på baksidan och grät och skrek till mina grannar. har inte pratat med dom sen dess. 🙂 Tycker jag verkar vettigt!! Du har klarat dig från att bli ihjälslagen och få ett svullet rövhål. 🙂
debatt Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Jag jobbade ett tag åt Adventure Lapland i Jukkasjärvi och körde guidade skoterturer. Minns att veckan efter nyår pendlade det mellan -37 och -43 där medan det höll sig runt -20 i centrala Kiruna. Det var inte kul att köra skoter i -40 kan jag lova. Fy fan! Mattan var alldeles stel och gick knappt runt... hahaha Vilken matta? Brorsan gick en kurs i Lannavaara och när det var cirka 50 minus vid ett tillfälle, tyckte han det började bli varmt igen... Det är när kroppens reglersystem börjar kollapsa. Som tur är hittade han till stugan.
Overkill Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 jag sitter och lyssnar på massa gammal musik jag gjort 🙂
Pico Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Vilken matta? Brorsan gick en kurs i Lannavaara och när det var cirka 50 minus vid ett tillfälle, tyckte han det började bli varmt igen... Det är när kroppens reglersystem börjar kollapsa. Som tur är hittade han till stugan. Matta: Jao, otäckt det där. ( 🙂 ) Inte ovanligt att de som håller på frysa ihjäl klär av sig kläderna. För några år sedan var det en kille i 16-18års åldern eller något sånt som gick vilse kring hålan jag är uppvuxen i. Dagen efter försvinnandet var många bybor, föräldrar, klasskamrater osv ute och letade men allt de fann var några av killens klädesplagg. Han hade dock hittat hem till någon kompis och sovit där så allt gick väl i slutändan. Men han hade frusit så mycket att det gått över gränsen och han tyckte det kändes som han höll på att brinna upp. 🙂
debatt Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Min storebrorsa håller på att lära sig om hur man använder dator! Nu har han lärt sig skillnaden mellan en bildskärm och ett tangentbord. 🙂
debatt Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Matta: Jao, otäckt det där. ( 🙂 ) Inte ovanligt att de som håller på frysa ihjäl klär av sig kläderna. För några år sedan var det en kille i 16-18års åldern eller något sånt som gick vilse kring hålan jag är uppvuxen i. Dagen efter försvinnandet var många bybor, föräldrar, klasskamrater osv ute och letade men allt de fann var några av killens klädesplagg. Han hade dock hittat hem till någon kompis och sovit där så allt gick väl i slutändan. Men han hade frusit så mycket att det gått över gränsen och han tyckte det kändes som han höll på att brinna upp. 😎 Ok, jag kallar det larvfötter. "Mattan gick runt", heh.. jag tänkte vafan satt han i en karusell? 🙂
debatt Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Spaghetti och köttfärssås. Nej! Tortellin m ricotta och spenatfyllning. Sedan blir det hårtvätt och biblan. Följt av fotboll på burken.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Vilken matta? Mattan på skotern såklart... 🙂
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Jao, otäckt det där. ( 🙂 )Inte ovanligt att de som håller på frysa ihjäl klär av sig kläderna. För några år sedan var det en kille i 16-18års åldern eller något sånt som gick vilse kring hålan jag är uppvuxen i. Dagen efter försvinnandet var många bybor, föräldrar, klasskamrater osv ute och letade men allt de fann var några av killens klädesplagg. Han hade dock hittat hem till någon kompis och sovit där så allt gick väl i slutändan. Men han hade frusit så mycket att det gått över gränsen och han tyckte det kändes som han höll på att brinna upp. 🙂 Jo det är så det blir.... Jag har upplevt det där i både händer och fötter... Farligt som f-n är det. Vars är du uppvuxen?
debatt Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Jo det är så det blir.... Jag har upplevt det där i både händer och fötter... Farligt som f-n är det. Vars är du uppvuxen? Masthugget
Pico Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Ok, jag kallar det larvfötter. "Mattan gick runt", heh.. jag tänkte vafan satt han i en karusell? 🙂 Tror inte någon här skulle säga larvfötter, om det inte är åtminstone två mattor. Fast det gäller nog bara gräv-, pistmaskiner eller tex försvarets bandvagnar. En skoter med dubbla mattor är nog en "dubbelbandare". 🙂 Dang, useless knowledge?
Recommended Posts