Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Ni är som små underåriga gubbar. Och du är som en överårig tonåring så det jämnar ut sig.
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 och med skiten menar du? ekonomiskt, psykiskt, socialt, fysiskt, etc? Inte få nåt jobb. Typ antar jag. Eller liksom. Jag vet inte, man ska ju utbilda sig bara för att.
Overkill Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 så tänkte jag med sen gjorde jag egentligen ingenting speciellt men det blev bättre. fråga mig inte hur. ge upp är väl onödigt, man behöver ju däremot kanske inte crasha nån fest och vara fett fejksocial för det tjänar ju ingenting till. känn inte så 😆
Overkill Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Inte få nåt jobb. Typ antar jag. Eller liksom. Jag vet inte, man ska ju utbilda sig bara för att. mm förstår. jag vet inte vad jag vill jobba med. jag vill inte jobba men ändå vill jag. jag vill bort därför vill jag jobba men inte så jag går och drömmer om nått speciellt jobb. jävla framtid varför ska du finnas
Overkill Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 sen fick jag bara g på tentan och så fick säkert alla andra vg så kommer min praktikplats bli karlskoga kommuns arkiv medan dom andra sitter på fn i new york. tack för den
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 så tänkte jag med sen gjorde jag egentligen ingenting speciellt men det blev bättre. fråga mig inte hur. ge upp är väl onödigt, man behöver ju däremot kanske inte crasha nån fest och vara fett fejksocial för det tjänar ju ingenting till. känn inte så 😆 Men miljöombyte kommer jag aldrig få inom nån överskådlig framtid. Jag kommer bo hemma hos mina föräldrar som ser till att jag bäddar sängen och äter ordentlig lunch och plugga på röda linjen istället för blåa och det är väl ungefär den skillnad som kommer vara nästa år och fyra år därefter eller så. Jag vågar inte flytta till Milano och jobba på café för jag skulle bara kura ihop mig i min lilla etta och förlora jobbet och åka hem med svansen mellan bena.
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 sen fick jag bara g på tentan och så fick säkert alla andra vg så kommer min praktikplats bli karlskoga kommuns arkiv medan dom andra sitter på fn i new york. tack för den Det kommer fler tentor. Onödigt att tänka på jobb redan nu. Du pluggar, det räcker så.
Fidden Postat 23 oktober 2009 Trådstartare Postat 23 oktober 2009 fidden hur många spelare på is har du ikväll? EN! 😆 jävla skit.
Overkill Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Men miljöombyte kommer jag aldrig få inom nån överskådlig framtid. Jag kommer bo hemma hos mina föräldrar som ser till att jag bäddar sängen och äter ordentlig lunch och plugga på röda linjen istället för blåa och det är väl ungefär den skillnad som kommer vara nästa år och fyra år därefter eller så. Jag vågar inte flytta till Milano och jobba på café för jag skulle bara kura ihop mig i min lilla etta och förlora jobbet och åka hem med svansen mellan bena. nu menade jag inte så drastiskt ombyte som milano, bara ny skola kan räcka. det beror ju på, har man flyt så träffar man ju någon av någon slump som är schysst och på den vägen är det. kan vara att man liksom första dagen hamnar bredvid varandra och så hälsar man sen dagen efter så ska alla samlas så ser man varandra så hälsar man igen och så sätter man sig bredvid varandra sen och så vips så har man fått en kompis. så det blev när vi hade nollning, då blev man "tvingad" att umgås med vissa och så blir man kompisar sen. men det gäller ju att ha lite tur så det blir så.
Overkill Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 EN! 😠jävla skit. jag med. 😏 hade sex spelade på is igår dock. vadå plussa?
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Han menar att du kan addera tal, det kan vara en merit när du söker jobb.
Overkill Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 min målis som är i colorado spelar om en timma. nu kollar jag pittsburgh - florida
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Nä hur gick det med det där att gå och lägga sig. Gonatt nu.
Overkill Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 gonatt och tänk inte för mycket (som om min uppmaning skulle hjälpa på något sätt)
Fidden Postat 23 oktober 2009 Trådstartare Postat 23 oktober 2009 jag med. 😏 hade sex spelade på is igår dock. vadå plussa? plussa = göra om en tenta man redan klarat, för att få bättre resultat på den.
Overkill Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 plussa = göra om en tenta man redan klarat, för att få bättre resultat på den. jaha. nä, orka. vi får se. jag är väl egentligen bara glad om jag klarar tentorna men det vore ju kul om det gick ännu bättre
Fidden Postat 24 oktober 2009 Trådstartare Postat 24 oktober 2009 nu var min center crosby ganska bra ändå.
Overkill Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 nu var min center crosby ganska bra ändå. synd att dom släppte in ett nu då 😏
Fidden Postat 24 oktober 2009 Trådstartare Postat 24 oktober 2009 så länge inte sid var på isen, så gör det ju inget 😏
Fidden Postat 24 oktober 2009 Trådstartare Postat 24 oktober 2009 Hepp, får räcka med en period. Gonad.
Overkill Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 så länge inte sid var på isen, så gör det ju inget 😏
Fidden Postat 24 oktober 2009 Trådstartare Postat 24 oktober 2009 hmm.. fast å andra sidan kan jag sdiggtstaiost åis
slejnard Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Har lyssnat på en massa neil young på spotify. Fy fan va bra han är. japp! Han är bäst!
Overkill Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 om 24 timmar är klockan 2:27 och om 25 timmar är klockan 2:27
slejnard Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 om 24 timmar är klockan 2:27 och om 25 timmar är klockan 2:27 okay! jag kommer att köra en massa random inlägg from nu! 😏
Recommended Posts