Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Bättre lyss till den sträng som brast än att aldrig spänna en båge

Det blir en annan nyans om man byter ut "båge" mot "bånge"...

Postat
alltså sen är det ju inte officiellt slut men på något sätt så är det väl ändå på väg dit. nån ska bara ta tag i det 😆

Ni kan ju bli lite kk sådär...

Postat
egentligen vill man ju bara ha det bra. och hur jävla svårt kan det vara egentligen.

Intelligentaste inlägget på ett bra tag. Tack.

Det ska jag komma ihåg.

Postat

det roliga är ju att själva anledningen till att pazo började leta boende var att dom gjorde slut och nu har vi fått boende tillsammans och så blir dom ihop igen 😆 men bros over hoes 😆

Postat
det roliga är ju att själva anledningen till att pazo började leta boende var att dom gjorde slut och nu har vi fått boende tillsammans och så blir dom ihop igen 😆 men bros over hoes 😆

Absolut!

Postat

nu vet jag inte varför jag sitter kvar egentligen, har tankat ner det jag skulle vänta på... nu sitter jag mest och väntar på att hockyn ska komma igång på allvar...

Postat
ja men man ska hålla på och utbilda sig och göra ditten och datten för att bara uppfylla det ändå rätt simpla målet att ha det bra.

Ja det är ju jävligt onödigt. Å andra sidan har ju iaf jag det inte särskilt bra oavsett vilket just nu så.

Postat

men utbildningen är väl ett steg i rätt riktning? du siktar ju ändå på att få det bättre.

och den som säger "du har det ju bra, tänk på barnen i afrika" förlorar ett slapbet.

Postat
Å andra sidan har ju iaf jag det inte särskilt bra oavsett vilket just nu så.

Om jag postade det där i en tråd för folk som lär sig svenska på ett annat forum skulle de inte klara av att dechiffrera många ord.

Postat
men utbildningen är väl ett steg i rätt riktning? du siktar ju ändå på att få det bättre.

och den som säger "du har det ju bra, tänk på barnen i afrika" förlorar ett slapbet.

Jag siktar väl mer på att inte hamna i skiten nån gång i nån diffus framtid av oklara orsaker.

Och barnen i Afrika kan ta sig i bajan.

Postat

MÄH! Så hade man köpt en målis för att han skulle spela 2 matcher på 2 dagar, OCH SÅ SPELAR HAN INTE 😆

Postat

men man kan ju iaf göra sina sociala hinder till mindre problem. jag har ju utvecklats en del på fem år så jag menar det går ju. jag vet inte hur dock. det jag vet är att miljöombyten hjälper massvis.

Postat
Jag siktar väl mer på att inte hamna i skiten nån gång i nån diffus framtid av oklara orsaker.

och med skiten menar du? ekonomiskt, psykiskt, socialt, fysiskt, etc?

Postat
men man kan ju iaf göra sina sociala hinder till mindre problem. jag har ju utvecklats en del på fem år så jag menar det går ju. jag vet inte hur dock. det jag vet är att miljöombyten hjälper massvis.

lika bra jag ger upp för jag är en klen liten jävel som inte vågar ett piss i vilket fall gonatt

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.