Overkill Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Jag sa just till Killis på msn att jag har vart så duktig och förnuftig jämt så jag har rätt att vara lite ung och dum och skita i fysiken. Inte ens missköta sig ska man klara av utan att analysera det först. jag känner igen mig. överanalyserar alltid allt
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Ja titta. Stava fel klarade jag trots allt av att göra spontant.
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 jag känner igen mig. överanalyserar alltid allt Det suger 😕 Jag vill också vara cool spontan och dum i huvet. Inte tråkig eftertänksam och måttfull.
Overkill Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 min favoritlåt med MGMT är of moons, birds & monsters. gitarren i outrodelen är fin!
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Jag har inga kompisar att vara med på dagarna, men jag kan iaf glädja mig åt att min nya skivspelare har inbyggt stroboskop.
Fidden Postat 23 oktober 2009 Trådstartare Postat 23 oktober 2009 har precis köpt två chicagospelare som hoppas på inatt...
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 min favoritlåt med MGMT är of moons, birds & monsters. gitarren i outrodelen är fin! Piece of what är bra också.
Fidden Postat 23 oktober 2009 Trådstartare Postat 23 oktober 2009 det har jag inte alls, pittsburg spelar de i.
Fidden Postat 23 oktober 2009 Trådstartare Postat 23 oktober 2009 MGMT är så jääävla mainstream. hörde dem på en hockymatch. NÄ FAN, dragspelstechno från nepal is the shit!
Overkill Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 ja att vara spontan har aldrig riktigt vara min starka sida, jag har aldrig klarat av det för då har jag inte haft full koll på situationen och det har jag inte gillat. börjar bli bättre dock. men när jag var yngre var det riktigt jobbigt för då var jag helst seriöst stört paranoid. jag trodde alltid att alla var ute för att slå ner och döda mig. det gick inte över "på riktigt" förrän i tvåan på gymnasiet. därför jag alltid varit så osäker och försiktig.
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 MGMT är så jääävla mainstream. hörde dem på en hockymatch. NÄ FAN, dragspelstechno från nepal is the shit! Hörde att svt skulle köra nepaldragspelstechnokampen som sin grej efter dansbandskampen har blivit uttjatat.
Fidden Postat 23 oktober 2009 Trådstartare Postat 23 oktober 2009 Hörde att svt skulle köra nepaldragspelstechnokampen som sin grej efter dansbandskampen har blivit uttjatat. NOOOOOOO 😕 vad ska jag lyssna på då... 😄
Overkill Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 jag skrev en novell om det en gång som jag lade upp på färdlektyr.nu men den sidan finns inte längre. 😕 vene om den finns kvar någonstans.
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 ja att vara spontan har aldrig riktigt vara min starka sida, jag har aldrig klarat av det för då har jag inte haft full koll på situationen och det har jag inte gillat. börjar bli bättre dock. men när jag var yngre var det riktigt jobbigt för då var jag helst seriöst stört paranoid. jag trodde alltid att alla var ute för att slå ner och döda mig. det gick inte över "på riktigt" förrän i tvåan på gymnasiet. därför jag alltid varit så osäker och försiktig. Paranoid måste vara asjobbigt. Det har jag iaf aldrig vart som tur är. Men kontrollfreak i grunden, japp. Jag klarar av att koppla bort det när det handlar om stora medvetna grejer, men inte när det handlar om att inte analysera sönder allting. Vilket leder till BLÄÄÄÄ
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 nu blev jag lite deppig 😕 Du kan ju glädja dig åt att du har en flickvän och en rubikskub...
Overkill Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 ja det var väl inte så kul, cyklade ofta omvägar och sånt om jag såg att det stod någon som såg "farlig" ut på vägen där jag skulle cykla. en annan gång så kom gubben vi hyr vårt hus av och knackade på dörren (visste inte att det var han, såg bara att det var en gubbe) och då trodde jag han var peddo som skulle våldta mig så jag hoppade ut genom fönster på baksidan och grät och skrek till mina grannar. har inte pratat med dom sen dess. 😕
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Hur kan man heta Margaux Calissendorff?? Jag trodde det var ett påhittat namn när jag såg det.
Fidden Postat 23 oktober 2009 Trådstartare Postat 23 oktober 2009 själv är jag typen som kan grubbla på en skitsak i flera år, typ för att jag råkade gå av bussen vid fel hållplats eller så.
Fidden Postat 23 oktober 2009 Trådstartare Postat 23 oktober 2009 ja det var väl inte så kul, cyklade ofta omvägar och sånt om jag såg att det stod någon som såg "farlig" ut på vägen där jag skulle cykla. en annan gång så kom gubben vi hyr vårt hus av och knackade på dörren (visste inte att det var han, såg bara att det var en gubbe) och då trodde jag han var peddo som skulle våldta mig så jag hoppade ut genom fönster på baksidan och grät och skrek till mina grannar. har inte pratat med dom sen dess. 😄 HAHAHA 😕
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 ja det var väl inte så kul, cyklade ofta omvägar och sånt om jag såg att det stod någon som såg "farlig" ut på vägen där jag skulle cykla. en annan gång så kom gubben vi hyr vårt hus av och knackade på dörren (visste inte att det var han, såg bara att det var en gubbe) och då trodde jag han var peddo som skulle våldta mig så jag hoppade ut genom fönster på baksidan och grät och skrek till mina grannar. har inte pratat med dom sen dess. 😕 Fy vad jobbigt. Jag brukar bli irriterad på folk som är för rädda av sig. Man kan inte sejfa hela livet, vill man gå på en trång gränd i mörkret så ska man göra det.
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 HAHAHA 😕 Iofs också ett synsätt. Fan vad jag blev allvarlig helt plötslig.
Overkill Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Du kan ju glädja dig åt att du har en flickvän och en rubikskub... ja men frågan är om jag har det, träffats och pratats vid typ en gång på tre veckor. inte riktigt samma grej längre. men ärligt talat vet jag inte om det gör något, känner inte alls samma "sug" (och då menar jag inte (enbart) sexuellt) längre bara. 😄 med andra ord är min teori om längstaförbannelsen säkert sann. 😕
Overkill Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 HAHAHA 😆 😆 jag vet. såhär i efterhand är det ju bara mongo men jag var seriöst sån då. som tur är har det gått över, ibland blir jag lite sån men inte alls på samma nivå.
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 ja men frågan är om jag har det, träffats och pratats vid typ en gång på tre veckor. inte riktigt samma grej längre. men ärligt talat vet jag inte om det gör något, känner inte alls samma "sug" (och då menar jag inte (enbart) sexuellt) längre bara. 😆 med andra ord är min teori om längstaförbannelsen säkert sann. 😆 Neeeeej... vad tråkigt. 🙁 Men ändå. Det var ju nånting iaf. Det var ju ett bevis på att man inte är körd iaf.
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Iofs vet jag inte om du pratade om tjejen eller rubikskuben.
Recommended Posts