debatt Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 2 1/2 män är den sämsta skit som mänskligheten nånsin skådat! PISSdåligt. Min morsas favvoserie... hehe. Liiite underligt är det nog trots allt att han som spelar Charlie (vad han nu heter, Sheen??)... tjänar så in i bomben på det han gör i den serien. Fick så mycket för en säsong, att det gör honom till överlägset bäst betalde skådis i den typen av komedi. Sittande komedi. Haha.
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Min morsas favvoserie... hehe. Liiite underligt är det nog trots allt att han som spelar Charlie (vad han nu heter, Sheen??)... tjänar så in i bomben på det han gör i den serien. Fick så mycket för en säsong, att det gör honom till överlägset bäst betalde skådis i den typen av komedi. Sittande komedi. Haha. Grejen är ju att han ska vara "den snygga" och hans brorsa "den fula", men båda är ju ganska helt okej, varken till eller från.
Overkill Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Och så har han alltid samma typ av skjorta fast olika färger. 😳
SadamJR Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 förutom våra värsta år/married with children, sämre serie får man leta efter. Al Bundy är Gud.
debatt Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Grejen är ju att han ska vara "den snygga" och hans brorsa "den fula", men båda är ju ganska helt okej, varken till eller från. Är det detta du hänger upp dig på? 😉 Men om man tänker efter så har ju den "fule" lyckats få gensvar från ett par verkliga kalaspinglor också. Han hade väl ihop det med Berthas dotter? Saken är väl att den fule framstår som töntig... 😳
debatt Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Och så har han alltid samma typ av skjorta fast olika färger. 😳 Ja just det. Jag har en sån. Haha. Fast den var ju köpt långt före serien visades här. Tror det var 600 miljoner han fick för några avsnitt, vilket är vad Sylvester Stallone fick för att göra tre Rambos enligt avtal i följd. Det är unikt för en komediserieaktör i staterna. Sedan kör han ju nu Spin City plus långfilmer. Det blir en del.
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Är det detta du hänger upp dig på? 😳 Det är en bagatell om man jämför med att hela serien bara upprepar samma tradiga skit om och om igen och att varje replik desperat måste vara rolig, när kanske var femtionde verkligen är det.
debatt Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 (redigerat) Ja, det kan bli tjatigt. Som tur är ser jag bara enstaka avsnitt. Men så har det alltid varit med serier för mig. Ska säga också att Vänner och How I met your mother, verkar vara helt ok. Redigerat 23 oktober 2009 av debatt
SadamJR Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Ja just det. Jag har en sån. Haha. Fast den var ju köpt långt före serien visades här. Tror det var 600 miljoner han fick för några avsnitt, vilket är vad Sylvester Stallone fick för att göra tre Rambos enligt avtal i följd. Det är unikt för en komediserieaktör i staterna. Sedan kör han ju nu Spin City plus långfilmer. Det blir en del. Spin City var bra med mike fox. Sheen är som en isbjörn, han har bara ett ansiktsuttryck.
debatt Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 (redigerat) Spin City var bra med mike fox. Sheen är som en isbjörn, han har bara ett ansiktsuttryck. Helt ense där faktiskt! Jag slutade se den definitivt när de bytte skådis. Synd om Michael J Fox. 😕 (verkar inte som om någon märkt det, men jag har kört med helt fel smiley till mina inlägg senaste timmen... men här kunde jag bara inte) Redigerat 23 oktober 2009 av debatt
Fidden Postat 23 oktober 2009 Trådstartare Postat 23 oktober 2009 haha, jag har bränt 1,5 Gb sedan kl. 18 😕
debatt Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 tänk vad kul om man var bra på gitarr och hade denna... Gibson Les Paul Standard 2008 Desert Burst
debatt Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 haha, jag har bränt 1,5 Gb sedan kl. 18 😄 Är det bra? 😕
debatt Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Ok, det står en massa namn där, men alla verkar sova, så då gör jag det också då da... Ska göra en massa imon. He da!
SadamJR Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 haha, jag har bränt 1,5 Gb sedan kl. 18 😕 Och allting på porr?
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Om jag kunde leva helt i nuet och dessutom ignorera alla jobbiga småproblem som sitter och gnager så skulle jag nog kunna gå och lägga mig utan att tycka att det är dödstråkigt. Men det kan jag inte.
Overkill Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 det är helg då behöver man inte gå och lägga sig
Neosus Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 tänk vad kul om man var bra på gitarr Nä det är inte så kul ..jag är bäst 😕
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Jag råkade just drämma veckarklockan i golvet så batterierna ramlade ut. Undra om det var symboliskt. Fast den klarade sig.
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Jag sa just till Killis på msn att jag har vart så duktig och förnuftig jämt så jag har rätt att vara lite ung och dum och skita i fysiken. Inte ens missköta sig ska man klara av utan att analysera det först.
Recommended Posts