Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
2 1/2 män är den sämsta skit som mänskligheten nånsin skådat! PISSdåligt.

Min morsas favvoserie... hehe.

Liiite underligt är det nog trots allt att han som spelar Charlie (vad han nu heter, Sheen??)... tjänar så in i bomben på det han gör i den serien. Fick så mycket för en säsong, att det gör honom till överlägset bäst betalde skådis i den typen av komedi. Sittande komedi. Haha.

Postat
Min morsas favvoserie... hehe.

Liiite underligt är det nog trots allt att han som spelar Charlie (vad han nu heter, Sheen??)... tjänar så in i bomben på det han gör i den serien. Fick så mycket för en säsong, att det gör honom till överlägset bäst betalde skådis i den typen av komedi. Sittande komedi. Haha.

Grejen är ju att han ska vara "den snygga" och hans brorsa "den fula", men båda är ju ganska helt okej, varken till eller från.

Postat
Grejen är ju att han ska vara "den snygga" och hans brorsa "den fula", men båda är ju ganska helt okej, varken till eller från.

Är det detta du hänger upp dig på? 😉

Men om man tänker efter så har ju den "fule" lyckats få gensvar från ett par verkliga kalaspinglor också.

Han hade väl ihop det med Berthas dotter?

Saken är väl att den fule framstår som töntig...

😳

Postat
Och så har han alltid samma typ av skjorta fast olika färger. 😳

Ja just det. Jag har en sån. Haha. Fast den var ju köpt långt före serien visades här.

Tror det var 600 miljoner han fick för några avsnitt, vilket är vad Sylvester Stallone fick för att göra tre Rambos enligt avtal i följd.

Det är unikt för en komediserieaktör i staterna.

Sedan kör han ju nu Spin City plus långfilmer. Det blir en del.

Postat
Är det detta du hänger upp dig på? 😳

Det är en bagatell om man jämför med att hela serien bara upprepar samma tradiga skit om och om igen och att varje replik desperat måste vara rolig, när kanske var femtionde verkligen är det.

Postat (redigerat)

Ja, det kan bli tjatigt.

Som tur är ser jag bara enstaka avsnitt.

Men så har det alltid varit med serier för mig.

Ska säga också att Vänner och How I met your mother, verkar vara helt ok.

Redigerat av debatt
Postat
Ja just det. Jag har en sån. Haha. Fast den var ju köpt långt före serien visades här.

Tror det var 600 miljoner han fick för några avsnitt, vilket är vad Sylvester Stallone fick för att göra tre Rambos enligt avtal i följd.

Det är unikt för en komediserieaktör i staterna.

Sedan kör han ju nu Spin City plus långfilmer. Det blir en del.

Spin City var bra med mike fox. Sheen är som en isbjörn, han har bara ett ansiktsuttryck.

Postat (redigerat)
Spin City var bra med mike fox. Sheen är som en isbjörn, han har bara ett ansiktsuttryck.

Helt ense där faktiskt! Jag slutade se den definitivt när de bytte skådis. Synd om Michael J Fox.

😕

(verkar inte som om någon märkt det, men jag har kört med helt fel smiley till mina inlägg senaste timmen... men här kunde jag bara inte)

Redigerat av debatt
Postat

Om jag kunde leva helt i nuet och dessutom ignorera alla jobbiga småproblem som sitter och gnager så skulle jag nog kunna gå och lägga mig utan att tycka att det är dödstråkigt.

Men det kan jag inte.

Postat

Jag sa just till Killis på msn att jag har vart så duktig och förnuftig jämt så jag har rätt att vara lite ung och dum och skita i fysiken. Inte ens missköta sig ska man klara av utan att analysera det först.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.