Jump to content
Annons

Recommended Posts

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
AF, det är inte Ljudmakarn du tänker på som ligger på Drottninggatan? Fast den ligger inte så långt upp.

Jo det är Ljudmakarn jag tänkte på. Ser att den ligger 3 kvarter från Tegnérgatan som jag först trodde.

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Jo det är Ljudmakarn jag tänkte på. Ser att den ligger 3 kvarter från Tegnérgatan som jag först trodde.

Bra! Då drar jag dit först och ser om de har, har de inte de drar jag vidare till lite andra ställen.

Postat
Jag tänker gå upp nio imorgon så jag hinner dra på stan och köpa sladdar och sånt innan allting stänger.

Sladdar kan man aldrig få för många. Tror jag har 100 midisladdar. OK, det är för många.

Postat
Sladdar kan man aldrig få för många. Tror jag har 100 midisladdar. OK, det är för många.

Jag hade en midisladd och den gav jag bort för jag aldrig behövde den. All midi går ju genom usb.

Postat
Jag hade en midisladd och den gav jag bort för jag aldrig behövde den. All midi går ju genom usb.

Nu ja. Men jag har varit med sen midis barndom.

Postat
Hej.

Hej Grahn 🙁

Hur mår du?

Postat

Nu har facebook gjort om sig och hävdar att jag bör återuppta kontakten med basisten från ensemblen i tvåan, som jag aldrig har haft kontakt med direkt.

Alltså inte den tvåan... alltså jag hade ju kontakt med henne, men inte i tvåan... eller det var ju i tvåan men alltså... 🙁

Postat

WOOOHOOO! Läst i-fucking-kapp! Tog fan aslänge! SKRIV INTE SÅ MKT HELA DJÄVLA TIDEN JAG BLIR JU SEN TILL FESTEN! 🙁

AJA! ätit falafellrulle... druckit en öl och läst ikapp!. nu ska jag bara lyssna på en fet låt sen blire FEEEEST! 😆

Postat

Killis vet ju lätt vilken låt jag satte... på... eller nä.. han gissar fel..

Han tror jag sätter på anacletus eller Audacity of huge.

MEN ICKET

MAJOR LAZER - PON DE FLOOR

Årets låt FÖRFAN!!!

AH AH A_AH AHAHA OOUUUHHH AH AHAHAH AHAHAH OOOUUUUUAAAH

Postat
Killis vet ju lätt vilken låt jag satte... på... eller nä.. han gissar fel..

Han tror jag sätter på anacletus eller Audacity of huge.

MEN ICKET

MAJOR LAZER - PON DE FLOOR

Årets låt FÖRFAN!!!

AH AH A_AH AHAHA OOUUUHHH AH AHAHAH AHAHAH OOOUUUUUAAAH

Hade ju lätt gissat på den för dom andra 🙁

AH AH AH AHOOOO AH AH AH AHAHA OUUUUU

Postat
Mår bra! Har ganska nyss käkat en pizza på Remsle 🙁

Pizzerian i närheten av kasernvakten vid T3?

Postat

Per Odhner flög just förbi mitt fönster...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.