Analogfreak (oregistrerad) Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 väldigt stormigt ute på forumet idag. tycker vissa medlemmar borde tagga ner. men vad vet jag. e ju bara en vanlig mjölkbonde.. 😆 Det är ju lugnt nu jämfört med för knappt ett år sen... 🥰 Jag minns ännu orden jag jag skrev till anarkisten som fick bägaren att rinna över hos Olsberg.. Men vi är kompisar nu jag och anarkisten 🙂
Pazo Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 väldigt stormigt ute på forumet idag. tycker vissa medlemmar borde tagga ner. men vad vet jag. e ju bara en vanlig mjölkbonde.. 😆 Varsdå? 🥰
Memphis Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 (redigerat) för att vara ärlig så var du AF en av de jag syftade på. Känns som att du på något sätt tycker det är kul att reta upp folk. Du har alltid hållit på. Igår efter jag sade åt dig och DieHard i en tråd så redigerade du bort flera inlägg. Så ibland ångrar du dig, men så i nästa stund så glappar käften igen. Ohövliga, onödiga inlägg osv. Men här kan du vara riktigt trevlig ibland. Svårt att få grepp om dig. Redigerat 28 september 2009 av Memphis
Neosus Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 ...och hennes kletiga ***** 🥰 ...rrrrumpa? 😆
Analogfreak (oregistrerad) Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 för att vara ärlig så var du AF en av de jag syftade på. Känns som att du på något sätt tycker det är kul att reta upp folk. Du har alltid hållit på. Igår efter jag sade åt dig och DieHard i en tråd så redigerade du bort flera inlägg. Så ibland ångrar du dig, men så i nästa stund så glappar käften igen. Ohövliga, onödiga inlägg osv. Men här kan du vara riktigt trevlig ibland. Svårt att få grepp om dig. Jag är alltid trevlig förutom då folk är dumma.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Jag redigerade bort mina tramsinlägg mot DieHard för jag ville inte sjunka till hans nivå.
Memphis Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Jag redigerade bort mina tramsinlägg mot DieHard för jag ville inte sjunka till hans nivå. men det hade du ju redan gjort...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Minns du Memphis tråden om Frost-datorer där Pär Ekberg från Luthman totalt flippade ur? Det var även i den tråden som jag till slut blev avsträngd 30 dagar efter mitt uttalande mot anarkisten.
Micke H Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 PAZO! KILLIS! NÄR SKA NI VARA VID MÄSSAN, ERA FANSKAP!
Micke H Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Minns du Memphis tråden om Frost-datorer där Pär Ekberg från Luthman totalt flippade ur?Det var även i den tråden som jag till slut blev avsträngd 30 dagar efter mitt uttalande mot anarkisten. Varför drar du ständigt upp dina misstag? Är du stolt över dom?
Overkill Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 PAZO! KILLIS! NÄR SKA NI VARA VID MÄSSAN, ERA FANSKAP! JAG VENE, 11-12 KANSKE
Analogfreak (oregistrerad) Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Jag har aldrig påstått att jag är felfri och jag kommer nog aldrig att helt kunna låta bli att argumentera mot dumhet. Jag kan inte heller låta bli att vara ironisk när nån kommer med idiotiska påståenden.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Varför drar du ständigt upp dina misstag? Är du stolt över dom? Nej men det är inget jag skäms över. Jag står för mina åsikter.
Micke H Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 JAG VENE, 11-12 KANSKE KAN NI INTE VARA DÄR VID ELVA! JAG KOMMER VARA DÄR VID TIO!
Micke H Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 (redigerat) Nej men det är inget jag skäms över. Jag står för mina åsikter. Att ständigt och jämt dra upp dina trådar och länka till dom är inte att stå för sina åsikter. Jag vet inte vad du försöker bevisa med det. Redigerat 28 september 2009 av Micke H
Analogfreak (oregistrerad) Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Dom är roliga att läsa 😆
Pazo Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 KAN NI INTE VARA DÄR VID ELVA! JAG KOMMER VARA DÄR VID TIO! MEN DÅ MÅSTE MAN JU TYP VAKNA KL 7 Å DET ÄR INTE KUL
Memphis Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Men AF..., påstå inte att du rätt ofta inte betér dig illa på forumet? Det fanns ju anledningar till att du blev avstängd, delvis pg.a när du retade gallfeber på hela forumet i "jorda-i-element"-tråden. mäh, orkar inte tjafsa.
Micke H Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 MEN DÅ MÅSTE MAN JU TYP VAKNA KL 7 Å DET ÄR INTE KUL INTE ENS FÖR MIN SKULL? 😆
Analogfreak (oregistrerad) Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Jag blev avstängd en gång! De andra gångerna har jag bett Olsberg avregistrera mig då jag tyckte det blev för mycket.
Pazo Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 INTE ENS FÖR MIN SKULL? 🥰 Så du slipper vänta 1-2 timmar? Kan du bara inte sova lite längre? 😆
Micke H Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Så du slipper vänta 1-2 timmar? Kan du bara inte sova lite längre? 😆 Okej då. 🥰 Tolv alltså?
Pazo Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Okej då. 😆 Tolv alltså? Jag vet icket! beror på tåg å transport å killis bakfylla 🥰
Analogfreak (oregistrerad) Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Jag står fortfarande för att man kan jorda sin dator i elementet. 😆 Jag vet att jag har rätt där och har fått det bekräftat från elsäkerhetsansvariga från diverse elbolag. I den tråden hade dom bestämt sig för att jag skulle ge mig.
Micke H Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 Jag vet icket! beror på tåg å transport å killis bakfylla 🥰 🙂 N00b. 😆 Jag är där iallafall, no matter what. :A Åker ni direkt hem sen eller?
Micke H Postat 28 september 2009 Postat 28 september 2009 För annars kan ni hänga på hem till mig och supa lite. 😆
Recommended Posts