Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 3


Fidden

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2244

  • Fidden

    2211

  • Dingbats

    2079

  • debatt

    1569

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)
väldigt stormigt ute på forumet idag. tycker vissa medlemmar borde tagga ner. men vad vet jag. e ju bara en vanlig mjölkbonde.. 😆

Det är ju lugnt nu jämfört med för knappt ett år sen... 🥰

Jag minns ännu orden jag jag skrev till anarkisten som fick bägaren att rinna över hos Olsberg..

Men vi är kompisar nu jag och anarkisten 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

för att vara ärlig så var du AF en av de jag syftade på. Känns som att du på något sätt tycker det är kul att reta upp folk. Du har alltid hållit på. Igår efter jag sade åt dig och DieHard i en tråd så redigerade du bort flera inlägg. Så ibland ångrar du dig, men så i nästa stund så glappar käften igen. Ohövliga, onödiga inlägg osv.

Men här kan du vara riktigt trevlig ibland. Svårt att få grepp om dig.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
för att vara ärlig så var du AF en av de jag syftade på. Känns som att du på något sätt tycker det är kul att reta upp folk. Du har alltid hållit på. Igår efter jag sade åt dig och DieHard i en tråd så redigerade du bort flera inlägg. Så ibland ångrar du dig, men så i nästa stund så glappar käften igen. Ohövliga, onödiga inlägg osv.

Men här kan du vara riktigt trevlig ibland. Svårt att få grepp om dig.

Jag är alltid trevlig förutom då folk är dumma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Minns du Memphis tråden om Frost-datorer där Pär Ekberg från Luthman totalt flippade ur?

Det var även i den tråden som jag till slut blev avsträngd 30 dagar efter mitt uttalande mot anarkisten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Minns du Memphis tråden om Frost-datorer där Pär Ekberg från Luthman totalt flippade ur?

Det var även i den tråden som jag till slut blev avsträngd 30 dagar efter mitt uttalande mot anarkisten.

Varför drar du ständigt upp dina misstag? Är du stolt över dom?

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Jag har aldrig påstått att jag är felfri och jag kommer nog aldrig att helt kunna låta bli att argumentera mot dumhet.

Jag kan inte heller låta bli att vara ironisk när nån kommer med idiotiska påståenden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Varför drar du ständigt upp dina misstag? Är du stolt över dom?

Nej men det är inget jag skäms över. Jag står för mina åsikter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej men det är inget jag skäms över. Jag står för mina åsikter.

Att ständigt och jämt dra upp dina trådar och länka till dom är inte att stå för sina åsikter. Jag vet inte vad du försöker bevisa med det.

Redigerat av Micke H
Link to comment
Dela på andra sajter

Men AF..., påstå inte att du rätt ofta inte betér dig illa på forumet? Det fanns ju anledningar till att du blev avstängd, delvis pg.a när du retade gallfeber på hela forumet i "jorda-i-element"-tråden.

mäh, orkar inte tjafsa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Jag blev avstängd en gång!

De andra gångerna har jag bett Olsberg avregistrera mig då jag tyckte det blev för mycket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Jag står fortfarande för att man kan jorda sin dator i elementet. 😆

Jag vet att jag har rätt där och har fått det bekräftat från elsäkerhetsansvariga från diverse elbolag.

I den tråden hade dom bestämt sig för att jag skulle ge mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...