Gote Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 tror att k9 fel-citerade mig... 😛 Öhh.... 😄 Du vet att det är du som är k9 va? 🙁
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Öhh.... 😄 Du vet att det är du som är k9 va? 🙁 Han kanske talar om sig själv i tredje person men använder "felcitera sig" som ett reflexivt verb i första person?
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Jag är din pappa.. har din mamma inte sagt det?
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Att det finns folk över 13 som hänger på Lunarstorm.
Micke H Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Jag hade ett konto på Lunarstorm i ett dygn ungefär... 😱
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Hur vet du att det finns folk över 13 på Lunarstorm? 😱 Du var ju en innan du klippte dig.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 (redigerat) Den högraste: Far in till stan och gå till nån välsorterad hi-fi butik. Långt upp på Drottninggatan finns det en (minns inte vad den heter men du kan kliva av Rådmansgatan och gå den gatan eller Tegnérgatan västerut till du korsar Drottninggatan så ska den vara där nånstans. Där köper du en passande kabel 😱 Den andra änden på kabeln skalar du av. sen lossar du muttern litegrann på TRS-jacket på ena monitorn och klämmer fast kabeln där. 🙂 Redigerat 23 oktober 2009 av Analogfreak
Overkill Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 fett störande 😱 vet att jag för en liten stund sen kollade på mitt papper om högskoleprovet men nu är det borta
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Far in till stan och gå till nån välsorterad hi-fi butik. Långt upp på Drottninggatan finns det en (minns inte vad den heter men du kan kliva av Rådmansgatan och gå den gatan eller Tegnérgatan västerut till du korsar Drottninggatan så ska den vara där nånstans. Där köper du en passande kabel 😱 Den andra änden på kabeln skalar du av. sen lossar du muttern litegrann på TRS-jacket på ena monitorn och klämmer fast kabeln där. 🙂 Jag ska inte köpa en ny RIAA-förstärkare som har ingång för jord då, och koppla in den där?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 hmm jag är ju nästan lika luden nu som på den undre blilden..... kanske skuole köpt nya blad.... 😱 Ja du bor ju i Ludvika ju... 🙂
Analogfreak (oregistrerad) Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Jag ska inte köpa en ny RIAA-förstärkare som har ingång för jord då, och koppla in den där? Det är väl onödigt när du kan jorda i monitorn... 😱
Gote Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Far in till stan och gå till nån välsorterad hi-fi butik. Långt upp på Drottninggatan finns det en (minns inte vad den heter men du kan kliva av Rådmansgatan och gå den gatan eller Tegnérgatan västerut till du korsar Drottninggatan så ska den vara där nånstans. Där köper du en passande kabel 🙂 Den andra änden på kabeln skalar du av. sen lossar du muttern litegrann på TRS-jacket på ena monitorn och klämmer fast kabeln där. 🙂 "upp" på Drottninggatan? 😱 Men den är ju helt platt! Ända från Entré till Södra Förstadsgatan...
Gote Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 fett störande 🙂 vet att jag för en liten stund sen kollade på mitt papper om högskoleprovet men nu är det borta Ska du skriva? 😱 Jag ska jobba som provledare... 🙂
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Det är väl onödigt när du kan jorda i monitorn... 😱 Okej... är du säker på att det funkar då? Ska jag koppla in den bara i den ena monitorn verkligen? För som sagt använder jag inte telejacket för att koppla in monitorerna, jag använder det kombinerade XLR- och telejacket (och där har jag kopplat in XLR-kablar).
Overkill Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Ska du skriva? 😱 Jag ska jobba som provledare... 🙂 Haha nä, alltså från när jag gjorde. Pappret med betyget alltså 😛 Kul jobb 🙂
Gote Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Haha nä, alltså från när jag gjorde. Pappret med betyget alltså 🙂 Kul jobb 😱 Snortråkigt jobb, men kul pengar... 🙂
Analogfreak (oregistrerad) Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Okej... är du säker på att det funkar då? Ska jag koppla in den bara i den ena monitorn verkligen? För som sagt använder jag inte telejacket för att koppla in monitorerna, jag använder det kombinerade XLR- och telejacket (och där har jag kopplat in XLR-kablar). Har du msn?
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 (redigerat) Har du msn? PMar. EDIT: Varför det förresten, den är väl knappast hemlig. Men aja, gjort är gjort. Redigerat 23 oktober 2009 av Dingbats
Gote Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Man kan inte skicka kablar vi MSN ju! Eller 😱 Det beror på vad man har för uppkoppling.
SadamJR Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Fidden, du har ju alltid massa idéer! Om utklädningstema är tre, vad tänker du då? Hyfsat seriösa och bra grejer som ändå inte är übersvåra att klä ut sig till. Klä ut dej till Sven Gren med sitt extraben, här i engelsk variation. Elva sidor att läsa ifatt.
Dingbats Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Det beror på vad man har för uppkoppling. Det funkar inte med trådlöst.
Recommended Posts