Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
tror att k9 fel-citerade mig... 😛

Öhh.... 😄

Du vet att det är du som är k9 va? 🙁

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Öhh.... 😄

Du vet att det är du som är k9 va? 🙁

Han kanske talar om sig själv i tredje person men använder "felcitera sig" som ett reflexivt verb i första person?

Analogfreak (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Den högraste:

102qrr7.jpg

Far in till stan och gå till nån välsorterad hi-fi butik. Långt upp på Drottninggatan finns det en (minns inte vad den heter men du kan kliva av Rådmansgatan och gå den gatan eller Tegnérgatan västerut till du korsar Drottninggatan så ska den vara där nånstans. Där köper du en passande kabel 😱

Den andra änden på kabeln skalar du av. sen lossar du muttern litegrann på TRS-jacket på ena monitorn och klämmer fast kabeln där. 🙂

Redigerat av Analogfreak
Postat
Far in till stan och gå till nån välsorterad hi-fi butik. Långt upp på Drottninggatan finns det en (minns inte vad den heter men du kan kliva av Rådmansgatan och gå den gatan eller Tegnérgatan västerut till du korsar Drottninggatan så ska den vara där nånstans. Där köper du en passande kabel 😱

Den andra änden på kabeln skalar du av. sen lossar du muttern litegrann på TRS-jacket på ena monitorn och klämmer fast kabeln där. 🙂

Jag ska inte köpa en ny RIAA-förstärkare som har ingång för jord då, och koppla in den där?

Postat
hmm jag är ju nästan lika luden nu som på den undre blilden..... kanske skuole köpt nya blad.... 😱

Ja du bor ju i Ludvika ju... 🙂

Postat
Jag ska inte köpa en ny RIAA-förstärkare som har ingång för jord då, och koppla in den där?

Det är väl onödigt när du kan jorda i monitorn... 😱

Postat
Far in till stan och gå till nån välsorterad hi-fi butik. Långt upp på Drottninggatan finns det en (minns inte vad den heter men du kan kliva av Rådmansgatan och gå den gatan eller Tegnérgatan västerut till du korsar Drottninggatan så ska den vara där nånstans. Där köper du en passande kabel 🙂

"upp" på Drottninggatan? 😱

Men den är ju helt platt! Ända från Entré till Södra Förstadsgatan...

Postat
fett störande 🙂 vet att jag för en liten stund sen kollade på mitt papper om högskoleprovet men nu är det borta

Ska du skriva? 😱

Jag ska jobba som provledare... 🙂

Postat
Det är väl onödigt när du kan jorda i monitorn... 😱

Okej... är du säker på att det funkar då? Ska jag koppla in den bara i den ena monitorn verkligen? För som sagt använder jag inte telejacket för att koppla in monitorerna, jag använder det kombinerade XLR- och telejacket (och där har jag kopplat in XLR-kablar).

Postat
Haha nä, alltså från när jag gjorde. Pappret med betyget alltså 🙂

Kul jobb 😱

Snortråkigt jobb, men kul pengar... 🙂

Postat
Okej... är du säker på att det funkar då? Ska jag koppla in den bara i den ena monitorn verkligen? För som sagt använder jag inte telejacket för att koppla in monitorerna, jag använder det kombinerade XLR- och telejacket (och där har jag kopplat in XLR-kablar).

Har du msn?

Postat (redigerat)
Har du msn?

PMar.

EDIT: Varför det förresten, den är väl knappast hemlig. Men aja, gjort är gjort.

Redigerat av Dingbats
Postat
Man kan inte skicka kablar vi MSN ju!

Eller 😱

Det beror på vad man har för uppkoppling.

Postat
Fidden, du har ju alltid massa idéer! Om utklädningstema är tre, vad tänker du då? Hyfsat seriösa och bra grejer som ändå inte är übersvåra att klä ut sig till.

Klä ut dej till Sven Gren med sitt extraben, här i engelsk variation. Elva sidor att läsa ifatt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.