Jump to content
Annons

Recommended Posts

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
man vet aldrig vad som händer, kanske får du besök av nån snygging från jehovas 😛

ɐɥɐɥ ˙˙˙suuıɟ ɯos sɐʌoɥǝɾ ɐllɐ ʇɐʇɾǝp uɐpǝɹ ǝʞsuɐʞ pɹɐuɾǝls

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Tråkigt 😛 Vad betalade du?

750... men brummet försvinner när jag håller ena handen på pickupen och andra på volymlådan...

Postat
Hur fixar man det då...

Har di anslutit jordkontakten från skivspelaren?

Postat
Har di anslutit jordkontakten från skivspelaren?

Nix! Jag upptäckte den just. Men förstärkaren han skickade med har ingen anslutning för jord. Jag antar att jag måste köpa en som har det?

Postat
Nix! Jag upptäckte den just. Men förstärkaren han skickade med har ingen anslutning för jord. Jag antar att jag måste köpa en som har det?

Vars går signalen sen efter riaa-förstärkaren?

Postat
Vars går signalen sen efter riaa-förstärkaren?

Till min M-Patch och så vidare ut till högtalare. RIAAn är det sista förstärkningssteget innan högtalarnas inbyggda, M-Patchen är helt passiv. Jag vet att brummet kommer från skivspelaren för det blir inget brum när jag bara har förstärkaren ikopplad men ingen input till den.

Postat
Till min M-Patch och så vidare ut till högtalare. RIAAn är det sista förstärkningssteget innan högtalarnas inbyggda, M-Patchen är helt passiv. Jag vet att brummet kommer från skivspelaren för det blir inget brum när jag bara har förstärkaren ikopplad men ingen input till den.

Hur ser dina högtalare ut?

Postat

Hihii, jag ska ska nog skaffa bredband idag. eller jag får det inte förrän nästa vecka, men ändå.

nu ringde de och sa att jag skulle få jobbcoach också.

Postat
😛 går det på garantin?

Nej, hade ingen AppleCare på den. Den skulle ha blivit två år om någon vecka.

Postat
Hihii, jag ska ska nog skaffa bredband idag. eller jag får det inte förrän nästa vecka, men ändå.

nu ringde de och sa att jag skulle få jobbcoach också.

Ska du sluta på längsta dåååå?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.