Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Treenigheten har vi tänkt på, det är väl lite last resort. 😄 Även de tre vise männen har vi tänkt på, samt triangelhandeln, bermudatriangeln och tredje riket. Men det är svårt att klä ut sig till! Treenigheten är ju iofs ganska lätt, tre vise män också, men de roligare alternativen är klurigare. Triangular trade är ju kul, men hur klär man ut sig till det liksom? Bermudatriangeln hade varit enkel om man hade haft en osynlighetsmantel. Tredje riket är svårt utan att vara för stötande. 🙂

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

På en maskerad med temat "revolution" på LiU var det ett gäng som gick runt och satt fast i ett lakan med tegelmönster. De föreställde "de första som ställdes mot väggen när revolutionen kom".

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Jag har startat en ny tråd i OT.

Ä-tråden

hahaha

Postat

˙ƃɐɾ ɹǝuuäʞ pǝɯ ɐʇɐɹd ʇʇɐ uåu uǝƃılʞɹǝʌ ɹǝʌöɥǝq ƃɐɾ ˙ɹǝuɥɔoddn suuäʞ ʇllɐ

Postat

): ˙˙˙puɐlqı ʇǝp ɹılq ʇǝp ɯɯ

Postat

¡ʇʇɐuoƃ

Postat

Båda funkar för mig! 😄

Jag såg just att jag hade kommenterat fel status på Facebook igår. 😆 Kunde ha blivit pinsamt, men det blev det som tur var inte.

Postat
[...]

Bra, tyckte jag. 😄 Var dock inte riktigt lika nervskärande som hypen föreslog.

Älskar bil-scenen i början av filmen. 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.