Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Helt okej ändå

Vad bra! 😄

Postat
Pripp's Vichy, apelsinjuice, cheddarpopcorn, sura hundben och sura meloner samt majsbollar.

Vad tyckte du om The Descent förresten?

Postat

Fidden, du har ju alltid massa idéer! Om utklädningstema är tre, vad tänker du då? Hyfsat seriösa och bra grejer som ändå inte är übersvåra att klä ut sig till.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Å denna version dessutom:

Aah en klassiker 🙂

Postat
Fidden, du har ju alltid massa idéer! Om utklädningstema är tre, vad tänker du då? Hyfsat seriösa och bra grejer som ändå inte är übersvåra att klä ut sig till.

Det första jag tänker på är religion, 3 är väl en ganska vanlig siffra där. Har du två kompisar kan ni gå som fadern, sonen och den heliga anden. Är ni bara två kan ni gå som fadern, sonen och den heliga anden (som är osynlig). Om du bara är en kan du gå som fadern, sonen och den heliga anden, som ju egentligen bara är en enhet iallafall.

Är du en snygg brud kan du klä dig i en svart rock och solbrillor och gå som trinity (matrix).

Du kan gå som en döv människa, eftersom 3 på mobilen har bokstäverna D, E och F. Lite långsökt... och ganska tråkig kostym om jag ska vara ärlig. Hellre trinity då.

Ni kan gå som tre små grisar eller knattar.

Du kan gå som en medborgare i tredje världen.

Du kan gå runt och mucka gräl och vilja starta WW3

Du kan gå runt med exakt 3 burkar/glas/flaskor med dryck

Du kan gå som ungefärlig pi. krångligt kostymmässigt

Du kan ha 3 av varje plagg, men då måste du ha något som märks, typ tre kepsar, solglasögon, klockor etc. Kan bli varmt.

Har jag berättat att jag är urusel på att komma på idéer till maskerader? 🙂

Postat

Jag har uppfunnit ett ord för den typ av klaustrofobi som infinner sig när man känner sig instängd i sitt skägg.

Santaclaustrofobi.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.