slejnard Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Fisförnäm brittisk accent: Excuse me but i have just farted
slejnard Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Jag har trumfillet från knock on wood på hjärnan
Overkill Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Pripp's Vichy, apelsinjuice, cheddarpopcorn, sura hundben och sura meloner samt majsbollar. låter som en riktigt trevlig torsdagkväll
Pico Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Pripp's Vichy, apelsinjuice, cheddarpopcorn, sura hundben och sura meloner samt majsbollar. Vad tyckte du om The Descent förresten?
debatt Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Det sista momentet för diskmaskinen var torkningen.
debatt Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Man stänger av diskamskinen genom att trycka på strömbrytaren.
Overkill Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Fidden, du har ju alltid massa idéer! Om utklädningstema är tre, vad tänker du då? Hyfsat seriösa och bra grejer som ändå inte är übersvåra att klä ut sig till.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Å denna version dessutom: Aah en klassiker 🙂
Fidden Postat 22 oktober 2009 Trådstartare Postat 22 oktober 2009 Fidden, du har ju alltid massa idéer! Om utklädningstema är tre, vad tänker du då? Hyfsat seriösa och bra grejer som ändå inte är übersvåra att klä ut sig till. Det första jag tänker på är religion, 3 är väl en ganska vanlig siffra där. Har du två kompisar kan ni gå som fadern, sonen och den heliga anden. Är ni bara två kan ni gå som fadern, sonen och den heliga anden (som är osynlig). Om du bara är en kan du gå som fadern, sonen och den heliga anden, som ju egentligen bara är en enhet iallafall. Är du en snygg brud kan du klä dig i en svart rock och solbrillor och gå som trinity (matrix). Du kan gå som en döv människa, eftersom 3 på mobilen har bokstäverna D, E och F. Lite långsökt... och ganska tråkig kostym om jag ska vara ärlig. Hellre trinity då. Ni kan gå som tre små grisar eller knattar. Du kan gå som en medborgare i tredje världen. Du kan gå runt och mucka gräl och vilja starta WW3 Du kan gå runt med exakt 3 burkar/glas/flaskor med dryck Du kan gå som ungefärlig pi. krångligt kostymmässigt Du kan ha 3 av varje plagg, men då måste du ha något som märks, typ tre kepsar, solglasögon, klockor etc. Kan bli varmt. Har jag berättat att jag är urusel på att komma på idéer till maskerader? 🙂
Fidden Postat 22 oktober 2009 Trådstartare Postat 22 oktober 2009 Jag har uppfunnit ett ord för den typ av klaustrofobi som infinner sig när man känner sig instängd i sitt skägg. Santaclaustrofobi.
Recommended Posts