Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
What!? Konspiration?

det var nåt med trafficking, först sysslade debatt med människohandel och sen snackade du trafikljus. Det är för mig tämligen solklart att detta är ett KODSPRÅK, att du typ sa "det är uppfattat", och att debatt ska skicka sin "gubbe" till dig på något sätt. Kanske som ett mycket välfrankerat brev.

Postat
det var nåt med trafficking, först sysslade debatt med människohandel och sen snackade du trafikljus. Det är för mig tämligen solklart att detta är ett KODSPRÅK, att du typ sa "det är uppfattat", och att debatt ska skicka sin "gubbe" till dig på något sätt. Kanske som ett mycket välfrankerat brev.

😆 muahahahaha. Ajaj det gör ont när jag garvar å började hosta.

Postat

sådär! var massa tvättmaskiner lediga så jag tog tre stycken 😆 men en av dom var en av dom gamla så den tar 52 minuter medan de nya tar 36. aja.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Inga trafikljus här iaf.

Nä men en rondell.. 😆

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Ulf Rondell 😆

Postat

Du och jag, konspirationsteori, du först.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.