Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har vart så långt upp som Riksgränsen faktiskt. Både Gotland och Öland, fast Gotland var när jag gick på dagis. Jag har aldrig vart i Dalsland, och inte Norrbotten och Jämtland och såna där ställen. Och inte Malmö, Linköping eller Sundsvall för att nämna några städer.

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
"Goa grejer, Arne Geijer" sa min gamla musik- och engelskalärare på högstadiet jämt.

Palme och Geijer, Nixons lakejer. Fast det var väl en annan Geijer, eller?

Postat

Jag har faktiskt inte varit så extremt långt norrut heller. Aldrig i Kiruna men i Jokkmokk o Gällivare. Malmö kanske 2 ggr när jag var liten å bodde i Gbg. Öland Karlstad Jönköping har jag varit i men inte Mariestad( satans så god öl 😏 )

Umeå o Övik är fint!

Postat
Jag har vart så långt upp som Riksgränsen faktiskt. Både Gotland och Öland, fast Gotland var när jag gick på dagis. Jag har aldrig vart i Dalsland, och inte Norrbotten och Jämtland och såna där ställen. Och inte Malmö, Linköping eller Sundsvall för att nämna några städer.

Uh, du missar inte mycket ifall du hoppar över Sundsvall... men det är ju min åsikt det, AF kanske har annan. 😄

Postat

Är ett program på tv om krigsslutet, och tyskland, och tungt vatten, och atombomben och

allt det där. En sak som inte alla vet är att tyskarna fick ge upp en av sin favoritprodukter

när heissenberg och grabbarna drog in allt uran till atombombsprogrammet.

Nämligen radioaktiv tandkräm.

Postat

Linköping får du inte missa. Valla, t ex, innehåller inte bara universitetet, utan även en riktig djurpark.

Postat
det bästa med Linköping är ju alla sjuksköterskor som pluggar där... 😄

I norrköping hade dom en sköterskeutbildning med internat som kallades ridhuset.

Postat
har också extremoansat skägg nu. skulle göra det nån dag här men febern satte stopp

Du behöver bara raka dig, så kommer kroppen bli sval och skön igen 😄

Postat
skägget börjar nå gränsen vad jag klarar av innan jag rakar bort det av värmeskäl.

Men du har väl en trimmer, du kan väl fixa sån där cool 90talsstubb.

Postat
Men du har väl en trimmer, du kan väl fixa sån där cool 90talsstubb.

Om något så är de det jag skaffar. Rakat mig har jag inte gjort på flera år. Slöseri med tid.

Postat

Senast jag rakade mig fick jag kommentaren "Vad obehagligt renrakad du är idag", så min omgivning är inte heller så vana vid det 😄

Postat

Det var en gång en sengångare

den ensamme mannen gick på stigen med en annan man

som gick åt andra hållet

sen kom sengångaren...tidigt

hejdå

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Uh, du missar inte mycket ifall du hoppar över Sundsvall... men det är ju min åsikt det, AF kanske har annan. 😮

Sundsvall är inte så mycket att se faktiskt... men det är å andra sidan inte Boden heller... 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.