Dingbats Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Jag har vart så långt upp som Riksgränsen faktiskt. Både Gotland och Öland, fast Gotland var när jag gick på dagis. Jag har aldrig vart i Dalsland, och inte Norrbotten och Jämtland och såna där ställen. Och inte Malmö, Linköping eller Sundsvall för att nämna några städer.
SadamJR Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 "Goa grejer, Arne Geijer" sa min gamla musik- och engelskalärare på högstadiet jämt. Palme och Geijer, Nixons lakejer. Fast det var väl en annan Geijer, eller?
slejnard Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Jag har faktiskt inte varit så extremt långt norrut heller. Aldrig i Kiruna men i Jokkmokk o Gällivare. Malmö kanske 2 ggr när jag var liten å bodde i Gbg. Öland Karlstad Jönköping har jag varit i men inte Mariestad( satans så god öl 😏 ) Umeå o Övik är fint!
Pico Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Jag har vart så långt upp som Riksgränsen faktiskt. Både Gotland och Öland, fast Gotland var när jag gick på dagis. Jag har aldrig vart i Dalsland, och inte Norrbotten och Jämtland och såna där ställen. Och inte Malmö, Linköping eller Sundsvall för att nämna några städer. Uh, du missar inte mycket ifall du hoppar över Sundsvall... men det är ju min åsikt det, AF kanske har annan. 😄
SadamJR Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Är ett program på tv om krigsslutet, och tyskland, och tungt vatten, och atombomben och allt det där. En sak som inte alla vet är att tyskarna fick ge upp en av sin favoritprodukter när heissenberg och grabbarna drog in allt uran till atombombsprogrammet. Nämligen radioaktiv tandkräm.
SadamJR Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Jag har vart så långt upp som Riksgränsen faktiskt. Både Gotland och Öland, fast Gotland var när jag gick på dagis. Jag har aldrig vart i Dalsland, och inte Norrbotten och Jämtland och såna där ställen. Och inte Malmö, Linköping eller Sundsvall för att nämna några städer. Linköping får du inte missa. Valla, t ex, innehåller inte bara universitetet, utan även en riktig djurpark.
SadamJR Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 det bästa med Linköping är ju alla sjuksköterskor som pluggar där... 😄 I norrköping hade dom en sköterskeutbildning med internat som kallades ridhuset.
Fidden Postat 22 oktober 2009 Trådstartare Postat 22 oktober 2009 skägget börjar nå gränsen vad jag klarar av innan jag rakar bort det av värmeskäl.
slejnard Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 I norrköping hade dom en sköterskeutbildning med internat som kallades ridhuset. muuuahahaha 😄
SadamJR Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 IF ONLYYYYY I mitt pågående projekt att förstå den yngre generationen; vad menar du med detta?
slejnard Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 skägget börjar nå gränsen vad jag klarar av innan jag rakar bort det av värmeskäl. har också extremoansat skägg nu. skulle göra det nån dag här men febern satte stopp
Fidden Postat 22 oktober 2009 Trådstartare Postat 22 oktober 2009 har också extremoansat skägg nu. skulle göra det nån dag här men febern satte stopp Du behöver bara raka dig, så kommer kroppen bli sval och skön igen 😄
SadamJR Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 skägget börjar nå gränsen vad jag klarar av innan jag rakar bort det av värmeskäl. Men du har väl en trimmer, du kan väl fixa sån där cool 90talsstubb.
SadamJR Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Du behöver bara raka dig, så kommer kroppen bli sval och skön igen 😄 Ska han raka sej över hela kroppen?
Fidden Postat 22 oktober 2009 Trådstartare Postat 22 oktober 2009 Ska han raka sej över hela kroppen? mycket värme försvinner genom huvudknoppen du vet 😄
Fidden Postat 22 oktober 2009 Trådstartare Postat 22 oktober 2009 Men du har väl en trimmer, du kan väl fixa sån där cool 90talsstubb. Om något så är de det jag skaffar. Rakat mig har jag inte gjort på flera år. Slöseri med tid.
Fidden Postat 22 oktober 2009 Trådstartare Postat 22 oktober 2009 eller ja, inte regelbundet iallafall
Pazo Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Jag har inte rakat mig på typ 1.5 år. Och räkanr man lite finare äre nog 1 gång på 2.5-3 år. Började köra trimmer på kortaste istället
slejnard Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Du behöver bara raka dig, så kommer kroppen bli sval och skön igen 😄 Okej! 😄 Men orkar jag? 😮 Nej! 😄
Fidden Postat 22 oktober 2009 Trådstartare Postat 22 oktober 2009 Senast jag rakade mig fick jag kommentaren "Vad obehagligt renrakad du är idag", så min omgivning är inte heller så vana vid det 😄
Neosus Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Det var en gång en sengångare den ensamme mannen gick på stigen med en annan man som gick åt andra hållet sen kom sengångaren...tidigt hejdå
Analogfreak (oregistrerad) Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Uh, du missar inte mycket ifall du hoppar över Sundsvall... men det är ju min åsikt det, AF kanske har annan. 😮 Sundsvall är inte så mycket att se faktiskt... men det är å andra sidan inte Boden heller... 😄
Fidden Postat 22 oktober 2009 Trådstartare Postat 22 oktober 2009 brorsan bjöd mig på 30-årsfest på lördag... de har tydligen hyrt bongo bar 😄
Recommended Posts