Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Har inget att säja om detta, mer än att jag läser ifatt och är på sidan 342.

Bra, gör man det är det ett tecken på att man är en äkta längstare!

Postat
To each his own. Jag förstår att det är viktigt med några gemensamma intressen, men åtminstone men för mig är själva kemin så otroligt mycket viktigare. Jag vill gilla hennes sätt att tänka, mer än hennes tankar if that makes sense.

Det är inte ögonen, det är blicken.

Postat

Ordinarie lärare sjuk imorrn. Blev ombedd hoppa in å hålla en svenskalektion. Hörde mej

själv säja att jag skulle hålla en lektion om ordspråk. Kom just på att jag inte kan några.

Är det nån som kan några ordspråk?

Postat
Slipp då. Men jag råkade få två st sådana DVD från en affär som gjorde konkurs. Tror att de handlar om olika knep Pro Tools har inte orkat kolla dem ännu... men ASk sålede dem ganske dyrt har jag jag för mig..

Mäh! Jag sa ju ge mig! 😉

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Bättre en kråka i munnen än tio i näsan.

Postat

Jag har inte varit på gotland! och bara längre upp än Gävle en gång. Å den gånger var i sälen. öster om vättern ovanför gbg har jag aldrig varit heller.

bara varit i syd och östsverige under gävle 😏

Postat

öster om vättern ovanför göteborg har du ju varit för det är ju typ eksjö och dom ställena 😏 väster om vättern ovanför göteborg är ju typ vänersborg, lidköping, mariestad, mullsjö.

jag har inte varit längre norrut än sälen, men söder om en linje i höjd med stockholm har jag varit på de flesta ställen. västkusten från strömstad till helsingborg, skåne, småland, öland, gotland, osv. däremot har jag aldrig varit i västerås eller linköping!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.