Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Har ni samma musiksmak?

Inte till 100%. Men vi avskyr inte varandras musik. Vi är båda två väldigt öppna med musik, som om hon ville dra på något liknande för ett av sina favoritband skulle jag hänga på. 😱

Postat
Har ni samma musiksmak?

Tja, varför inte? De har ju samma smak när det gäller män! 😱

Postat (redigerat)
Inte till 100%. Men vi avskyr inte varandras musik. Vi är båda två väldigt öppna med musik, som om hon ville dra på något liknande för ett av sina favoritband skulle jag hänga på. 😄

Jag kan ju inte påstå att det är en dealbreaker direkt. 😄 Vi upptäckte detta när vi hade blivit ihop redan.

EDIT: på tal om egosexuell, att citera sig själv... 😱

Redigerat av Micke H
Postat

Jösses. Hur egocentrerad kan man bli? 😄

Postat
Jösses. Hur egocentrerad kan man bli? 😱

Förlåt, vad sa du? Jag var upptagen med att beundra mig själv i spegeln.

Mirror, mirror, on the wall. Jean-Claude van DAMN I look good! 😄

Postat
Jag kan ju inte påstå att det är en dealbreaker direkt. 😄 Vi upptäckte detta när vi hade blivit ihop redan.

För mig skulle det lätt kunna vara en dealbreaker. Jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med en tjej som bara lyssnar på säg, metal, eller bara hardcore, eller bara gubbrock, eller allra värst, inte är intresserad av musik alls.

Postat
För mig skulle det lätt kunna vara en dealbreaker. Jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med en tjej som bara lyssnar på säg, metal, eller bara hardcore, eller bara gubbrock, eller allra värst, inte är intresserad av musik alls.

To each his own. Jag förstår att det är viktigt med några gemensamma intressen, men åtminstone men för mig är själva kemin så otroligt mycket viktigare. Jag vill gilla hennes sätt att tänka, mer än hennes tankar if that makes sense.

Postat
To each his own. Jag förstår att det är viktigt med några gemensamma intressen, men åtminstone men för mig är själva kemin så otroligt mycket viktigare. Jag vill gilla hennes sätt att tänka, mer än hennes tankar if that makes sense.

Är du kemiintresserad? 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.