Jump to content
Annons

Recommended Posts

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
mitt rum kommer vara vägg i vägg med toa så jag kommer höra pazo bajsa :rolleyes:

Knastrar det så är det ett tecken på att han ätit mycket fibrer...

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

Vad jobbigt allt känns 🙁

Postat

ugh... var på ica häromdagen och santa maria hade nån ny kryddgrej som man fick 5:- rabatt på så jag köpte två. tog en av påsarna idag. det står "explosion" på den och fyfan vad starkt det är. och då hade jag ändå i 2 dl creme fraiche i köttfärsen 🙁

Postat

Alla dagar är väl full med kroppsvätska....

Postat
norrlänning

Är det ett norrländskt fenomen att innehålla kroppsvätska? 🙁

Postat

Mäh, vi har ju stereos båda två. 🙁 Bara dra upp volymen och låsa dörren!

Tyvärr tog Pazo ritningen, annars hade jag ritat upp lägenheten i google sketchup. 🙂

Postat

Inte nog med att jag kirrat presentkort på skönhetssalongen åt tjejen, jag köpte pepparkakor och julmust på vägen hem också! 🙁 Kommer bli en FETT grym kväll! 🙂

Postat
Inte nog med att jag kirrat presentkort på skönhetssalongen åt tjejen, jag köpte pepparkakor och julmust på vägen hem också! 🙁 Kommer bli en FETT grym kväll! 🙂

Nu är det jul igen och nu är det jul igen

Postat
Inte nog med att jag kirrat presentkort på skönhetssalongen åt tjejen, jag köpte pepparkakor och julmust på vägen hem också! 🙂 Kommer bli en FETT grym kväll! 😄

Det där med presentkortet låter lite riskabelt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.