Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
undrar om pico också satt och försökte komma på nån ordvits med ordet "vettiga" 😄

Absolut inte. Man måste ju kunna relatera till "vettig" på något vis. Kinda rules me out.

Postat
snygga f-hål.

Det är ju hålet som är viktigast när man raggar gura. Hålet och kurvorna. Och halsen.

Postat
Absolut inte. Man måste ju kunna relatera till "vettig" på något vis. Kinda rules me out.

😆

Fast det fanns ju fler ord att skämta om i det inlägget så din ursäkt duger inte. 😄

Postat
Kl 10.01 i månad tio tog sley-nerd inlägg# 10000. Magiskt! Sanslöst! Esplendido! 😆 Nu har jag nått ett delmål i livet 😄

Nu kan det bara gå utför.

Postat

jag lade ner när jag kom in på sjön Vättern... 😄

man vill ju liksom inte sjunka så lågt där. för den är så... djup.

Postat
jag lade ner när jag kom in på sjön Vättern... 😄

man vill ju liksom inte sjunka så lågt där. för den är så... djup.

Oh you! 😆

Skönt att du diskvalificerade den men ändå ville få in den på något hörn i efterhand! 😆

Postat
Oh you! 😄

Skönt att du diskvalificerade den men ändå ville få in den på något hörn i efterhand! 😆

Är ganska nöjd med det 😆

Postat
Det är ju hålet som är viktigast när man raggar gura. Hålet och kurvorna. Och halsen.

"inte för mycket i stallet"?

Postat
ser mig mer som en primat...

Har du varit på förmedlingen än? Du kanske kunde bli sån där jobbcoach. Den enda meriten som

behövs är att man inte har nåt jobb.

Postat
Har du varit på förmedlingen än? Du kanske kunde bli sån där jobbcoach. Den enda meriten som

behövs är att man inte har nåt jobb.

ska dit om en timma.

Postat
... stora humbuckers.

Rattarna är ju minst lika viktiga. Det får inte vara för många, och inte för få.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.