slejnard Postat 21 oktober 2009 Postat 21 oktober 2009 Nu kan man skriva vafan som helst, för ingen kommer ändå minnas det. därför skriver jag "geckoödla". Jo jag minns.
Pico Postat 21 oktober 2009 Postat 21 oktober 2009 jag är bara gitarr. MÄH, igen ett skämt jag skippat. Fast jag tänkte mer om Micke snarare än om dig eller mig själv. 😳
Micke H Postat 21 oktober 2009 Postat 21 oktober 2009 😳 Träffa tjejen igen ikväll då. Och jag har fixat present åt henne, eftersom det imorgon är exakt en månad sedan vi träffades. 😳
Micke H Postat 21 oktober 2009 Postat 21 oktober 2009 (redigerat) /toffel EDIT: till mitt inlägg alltså. 😳 Redigerat 21 oktober 2009 av Micke H
Pico Postat 21 oktober 2009 Postat 21 oktober 2009 (redigerat) Nästan var femte svensk internetanvändare surfar efter sex Kanske är så att de jobbar, kommer hem vid femtiden och käkar... sen kan de surfa? Redigerat 21 oktober 2009 av Pico
Micke H Postat 21 oktober 2009 Postat 21 oktober 2009 *spelar ett dur-ackord* --> 😳 Jag har allt PEFEKT planerat! Vi ska till en restaurang nere i centrum i närheten där jag bor och där överlämnar jag presenten. Sedan drar vi hem till mig där jag ska spela upp en pianoballad jag lärt mig för henne. /über-toffel
Fidden Postat 21 oktober 2009 Trådstartare Postat 21 oktober 2009 /toffel EDIT: till mitt inlägg alltså. 😳 fryser ditt inlägg om fötterna? 😳
Micke H Postat 21 oktober 2009 Postat 21 oktober 2009 FFS Fidden och Pico - jag har en gång i tiden tyckt ni varit roliga. SKÄRP ER! 😳 😳
Fidden Postat 21 oktober 2009 Trådstartare Postat 21 oktober 2009 Kanske är så att de jobbar, kommer hem vid femtiden och käkar... sen kan de surfa? fast jag fattar inte. Surfar de efter sex, typ att de är ute på nätet och letar efter porr? Eller kliver de ur sängen när allt är klart och sätter sig och surfar? Själv suktar jag efter sex. Fast inte EFTER sex. Bara före.
Micke H Postat 21 oktober 2009 Postat 21 oktober 2009 FAN vad gött livet flyter på just nu! Bandet känns tightare än någonsin sen vi kickade ut Alex, saker och ting kunde inte vara bättre med flickvännen. Bara jobbet som stör mig lite grand, men det är ingenting annat än lite flugskit på glasögonen! 😄
Micke H Postat 21 oktober 2009 Postat 21 oktober 2009 fast jag fattar inte. Surfar de efter sex, typ att de är ute på nätet och letar efter porr? Eller kliver de ur sängen när allt är klart och sätter sig och surfar? Själv suktar jag efter sex. Fast inte EFTER sex. Bara före. Bra, nu börjar du komma tillbaka right on track. 😄
Fidden Postat 21 oktober 2009 Trådstartare Postat 21 oktober 2009 FFS Fidden och Pico - jag har en gång i tiden tyckt ni varit roliga. SKÄRP ER! 😄 😆 Det som är bra är ju att pico och jag uppskattar dåliga skämt, så vi behöver inte ha prestationsångest utan kan posta vad skit som helst 😆
Pico Postat 21 oktober 2009 Postat 21 oktober 2009 Det som är bra är ju att pico och jag uppskattar dåliga skämt, så vi behöver inte ha prestationsångest utan kan posta vad skit som helst 😄 😆
Gote Postat 21 oktober 2009 Postat 21 oktober 2009 ...till skillnad från alla vettiga inlägg i Längsta. 😄
Fidden Postat 21 oktober 2009 Trådstartare Postat 21 oktober 2009 ...till skillnad från alla vettiga inlägg i Längsta. 😄 undrar om pico också satt och försökte komma på nån ordvits med ordet "vettiga" 😆
Gote Postat 21 oktober 2009 Postat 21 oktober 2009 Det här sidnumret förtjänar också lite gitarrporr...
Recommended Posts