Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
jag är bara gitarr.

MÄH, igen ett skämt jag skippat. Fast jag tänkte mer om Micke snarare än om dig eller mig själv. 😳

Postat

😳

Träffa tjejen igen ikväll då. Och jag har fixat present åt henne, eftersom det imorgon är exakt en månad sedan vi träffades. 😳

Postat (redigerat)
Nästan var femte svensk internetanvändare surfar efter sex

Kanske är så att de jobbar, kommer hem vid femtiden och käkar... sen kan de surfa?

Redigerat av Pico
Postat
*spelar ett dur-ackord* --> 😳

Jag har allt PEFEKT planerat! Vi ska till en restaurang nere i centrum i närheten där jag bor och där överlämnar jag presenten. Sedan drar vi hem till mig där jag ska spela upp en pianoballad jag lärt mig för henne.

/über-toffel

Postat
Kanske är så att de jobbar, kommer hem vid femtiden och käkar... sen kan de surfa?

fast jag fattar inte.

Surfar de efter sex, typ att de är ute på nätet och letar efter porr?

Eller kliver de ur sängen när allt är klart och sätter sig och surfar?

Själv suktar jag efter sex. Fast inte EFTER sex. Bara före.

Postat

FAN vad gött livet flyter på just nu! Bandet känns tightare än någonsin sen vi kickade ut Alex, saker och ting kunde inte vara bättre med flickvännen. Bara jobbet som stör mig lite grand, men det är ingenting annat än lite flugskit på glasögonen! 😄

Postat
fast jag fattar inte.

Surfar de efter sex, typ att de är ute på nätet och letar efter porr?

Eller kliver de ur sängen när allt är klart och sätter sig och surfar?

Själv suktar jag efter sex. Fast inte EFTER sex. Bara före.

Bra, nu börjar du komma tillbaka right on track. 😄

Postat
FFS Fidden och Pico - jag har en gång i tiden tyckt ni varit roliga. SKÄRP ER! 😄

😆

Det som är bra är ju att pico och jag uppskattar dåliga skämt, så vi behöver inte ha prestationsångest utan kan posta vad skit som helst 😆

Postat
Det som är bra är ju att pico och jag uppskattar dåliga skämt, så vi behöver inte ha prestationsångest utan kan posta vad skit som helst 😄

😆

Postat
...till skillnad från alla vettiga inlägg i Längsta. 😄

undrar om pico också satt och försökte komma på nån ordvits med ordet "vettiga" 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.