Linus Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Synd att jag missade när ni pratade om kor. Är inte Highland Cattle den fulaste kon av dem alla?
Fidden Postat 20 oktober 2009 Trådstartare Postat 20 oktober 2009 Eller så skulle jag inte ha ätit mina själv plockade kantareller.... bara de faktum att de plockade sig sigsjälva och faktiskt sa "Hej vi är kantareller" borde kanske ha varit en varning. 😛 LOL! 😄
Fidden Postat 20 oktober 2009 Trådstartare Postat 20 oktober 2009 Näe Fidden, jag valde någon på tråden.. O RLY?
Overkill Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Är inte Highland Cattle den fulaste kon av dem alla? Det är ju den bästa! Kolla emokon: Tänk dig en celebrity death match mellan en highland cattle och en vanlig mamma mu-kossa.
Fidden Postat 20 oktober 2009 Trådstartare Postat 20 oktober 2009 det var ju trådkigt att det blev jag. Nu är det ju iofs bara jag som uttalar mig, men FAN VAD VI ÄR STOLTA ÖVER DIG!!! Pico och jag alltså 😛 Well done, låt inte denna framgången stiga dig över huvudet dock, då kan man lätt få prestationsångest.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Debatt/AF/nån! Om man köper en beggad skivspelare, ska man räkna med att man måste byta pickup också, eller bara nål? Och så drivrem också förstås, nånting mer? Köp en direktdriven om du har råd. 😛 Ortofon gör helt ok pickuper. Vet inte om man kan byta ut bara nålen...
Overkill Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Nu är det ju iofs bara jag som uttalar mig, men FAN VAD VI ÄR STOLTA ÖVER DIG!!! Pico och jag alltså 😄 Well done, låt inte denna framgången stiga dig över huvudet dock, då kan man lätt få prestationsångest. Tack 😄 Det är ju inte lätt för en kille som inte har alla hästar i huvudet att få till det så ofta 😛
Fidden Postat 20 oktober 2009 Trådstartare Postat 20 oktober 2009 Bästa skylten i jönköping, har jag berättat om den? Sitter vid en temporär gång intill ett bygge. För din säkerhetLed cykeln Vi är alla mycket glada över att cykeln likt en fordonens messias led för vår skull. Typiskt jönköping förresten att starta religioner sådär.
Dingbats Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Köp en direktdriven om du har råd. 😛Ortofon gör helt ok pickuper. Vet inte om man kan byta ut bara nålen... Svårt att få tag på direktdrivna. Jag har fan rätt tätt med pengar nu... kanske värt att satsa på den där Regan om allt annat skiter sig och jag inte pallar.
Pazo Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Bästa skylten i jönköping, har jag berättat om den? Sitter vid en temporär gång intill ett bygge. Vi är alla mycket glada över att cykeln likt en fordonens messias led för vår skull. Typiskt jönköping förresten att starta religioner sådär. 😛😄 !!
Overkill Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Bästa skylten i jönköping, har jag berättat om den? Sitter vid en temporär gång intill ett bygge. Vi är alla mycket glada över att cykeln likt en fordonens messias led för vår skull. Typiskt jönköping förresten att starta religioner sådär. 😛
Fidden Postat 20 oktober 2009 Trådstartare Postat 20 oktober 2009 Nu går jag och lägger mig. Var nu riktigt duktiga och knäck 10000 till imorgon bitti 😛
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Svårt att få tag på direktdrivna. Jag har fan rätt tätt med pengar nu... kanske värt att satsa på den där Regan om allt annat skiter sig och jag inte pallar. Det finns direktdrivna! 😛
Overkill Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Hadde ju några egna helsidor i den gamla längsta tråden.... fat det var skönt at ta det lungt ifrån allaspamande här... Hadde det lite körit ett par år, hehe Du blir fortfarande omnämnd emellanåt som rekordhållare 😛 Även om jag tror Analogfreak nog var nära vid ett tillfälle.
Overkill Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Grand Archives nya platta är rätt schysst ändå.
Dingbats Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Jag hade nåt skämt om personnummer på lager förut, men jag har glömt det... Och ett ännu bättre om autofokus, men det har jag också glömt 😛
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Jag hade nåt skämt om personnummer på lager förut, men jag har glömt det... Och ett ännu bättre om autofokus, men det har jag också glömt 😑 Jag vet hur man räknar ut den sista kontrollsiffran i personnummer och kollar om den stämmer 🙂
Overkill Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 är tredje siffran jämn är man kvinna, är den udda är man man
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 är tredje siffran jämn är man kvinna, är den udda är man man Jo 😑
SadamJR Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Bästa skylten i jönköping, har jag berättat om den? Sitter vid en temporär gång intill ett bygge. Vi är alla mycket glada över att cykeln likt en fordonens messias led för vår skull. Typiskt jönköping förresten att starta religioner sådär. Huvudsaken är att man parkerar cykeln på ett korrekt sätt.
Dingbats Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Trivs du fortfarande i Gurra Dingbats? Jag bor ju här.
Recommended Posts