slejnard Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 SEBBE SVARAR INTE PÅ MSN Han kanske sitter bredvid dig och inte finner det nödgat att svara. Shit så lurad jag blev en gång när ni höll på att svara/skriva samtidigt 🙁
Pazo Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Släng ut en på samarbetstråden. Är du bra? Har hört en del av dina mixgrejer/elektroniska saker men inte som trumspelare på rikt.Vad slags musik spelar du? Jag är bra ja! Spelar jag med mitt "riktiga" band så äre mkt åt funkhållet 😄 bara de svänger som fan liksom 😄 Men jag är bra inom typ alla genrer. har spelat verkligen det mesta så 🙁
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Ååååh vilken söt tjej jag handlade av ikväll på ICA med stora putande tuttar och hennes arbetsskjorta såg väldigt stram ut över bysten. Hon log mot mig 🙁
Pazo Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Han kanske sitter bredvid dig och inte finner det nödgat att svara. Shit så lurad jag blev en gång när ni höll på att svara/skriva samtidigt 🙁 f.o.m. 1 dec kommer det kunna hända skitofta 😄
slejnard Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Jag är bra ja!Spelar jag med mitt "riktiga" band så äre mkt åt funkhållet 😄 bara de svänger som fan liksom 😄 Men jag är bra inom typ alla genrer. har spelat verkligen det mesta så 🙁 Coolt! Låter nice med funk. Hört Graham central station?
slejnard Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 f.o.m. 1 dec kommer det kunna hända skitofta 🙁 ser jag fram emot 😄
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Jag känner mig gladare ikväll än på länge 🙁
SadamJR Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Debatt/AF/nån! Om man köper en beggad skivspelare, ska man räkna med att man måste byta pickup också, eller bara nål? Och så drivrem också förstås, nånting mer? Skulle inte köpa om det inte räckte med att byta nål och rem. Sen vet man inte med en gammal spelare, motorn kan ju paja när som helst.
Dingbats Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Skulle inte köpa om det inte räckte med att byta nål och rem. Sen vet man inte med en gammalspelare, motorn kan ju paja när som helst. Det är ju svårt bara, för de som säljer har ju ofta så dålig koll på vad som behöver fixas med den.
debatt Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 mäh!Ni har ju inte alls rätt! Bobo betyder typ trög. slöfattad, tappad som barn, inte alla hästar i skallen... osv... Jag hade en bekant fiende som kände en som de döpte till Bobo, bara för att han var döv... En riktigt otrevlig typ. Inte han som var döv alltså.
SadamJR Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Är man osäker kanske man ska begära att få prova den, t ex om dom har den uppkopplad, eller att man får pengarna tillbaka om man tar hem den och den inte funkar alls. Skulle nog inte köpa en vinylspelare begagnad om den måste skickas. Flera har ju dessutom skrivit här att det finns hyfsat billiga nya att få tag på.
debatt Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Debatt/AF/nån! Om man köper en beggad skivspelare, ska man räkna med att man måste byta pickup också, eller bara nål? Och så drivrem också förstås, nånting mer? Nål är ett måste. Byta pickup och drivrem är optional. Iaf det förstnämnda. 🙁
Dingbats Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Är man osäker kanske man ska begära att få prova den, t ex om dom har den uppkopplad, elleratt man får pengarna tillbaka om man tar hem den och den inte funkar alls. Skulle nog inte köpa en vinylspelare begagnad om den måste skickas. Flera har ju dessutom skrivit här att det finns hyfsat billiga nya att få tag på. Absolut, jag tänker bara köpa begagnad om jag kan hämta den på plats och prova den där. Kanske är värt ändå att köpa en för 750 inkl förstärkare, och köpa till nål och rem. Kommer väl upp i en 1400 kanske. Halva priset mot att köpa en ny som är någorlunda vettig + förstärkare. Det finns ju nya billiga, men det finns liksom bara halvtaskiga och högklass, det finns ingenting mittemellan.
debatt Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Ingen här som kan ge mig betalt för att spela trummor eller dylika musikuppdrag? 😛 Hur mycket då? 😲
debatt Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Jag känner mig gladare ikväll än på länge 😛 Grattis! Jag mår neutralt. 😲
debatt Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Kom hem från jobbet nyss. Har satt klockan på 6.30, för då ska jag iväg igen... Jobbar skift. Varannan dag.
SadamJR Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Absolut, jag tänker bara köpa begagnad om jag kan hämta den på plats och prova den där. Kanske är värt ändå att köpa en för 750 inkl förstärkare, och köpa till nål och rem. Kommer väl upp i en 1400 kanske. Halva priset mot att köpa en ny som är någorlunda vettig + förstärkare. Det finns ju nya billiga, men det finns liksom bara halvtaskiga och högklass, det finns ingenting mittemellan. Det är svårt att veta hur bra dom här postordervarianterna från klas olsson och andra är. Var det inte nån som köpte en? Man kanske kan hoppas på en rapport. Själv har en massa vinyl som jag vill föra över till cd och funderar på en sån där billig med usbanslutning. Skivorna är förmodligen inte i så bra skick så att de är mycket att spela på en dyr spelare.
debatt Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Det är svårt att veta hur bra dom här postordervarianterna från klas olsson och andra är. Var det intenån som köpte en? Man kanske kan hoppas på en rapport. Själv har en massa vinyl som jag vill föra över till cd och funderar på en sån där billig med usbanslutning. Skivorna är förmodligen inte i så bra skick så att de är mycket att spela på en dyr spelare. Då får du ha ett bra anti- brus, sprak, knaster, brum program om du ska ha nytta av skivspelaren. Steinberg Clean t.ex.
SadamJR Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Då får du ha ett bra anti- brus, sprak, knaster, brum program om du ska ha nytta av skivspelaren.Steinberg Clean t.ex. Finns det inte gratisvarianter oxå.
Dingbats Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Det är svårt att veta hur bra dom här postordervarianterna från klas olsson och andra är. Var det intenån som köpte en? Man kanske kan hoppas på en rapport. Själv har en massa vinyl som jag vill föra över till cd och funderar på en sån där billig med usbanslutning. Skivorna är förmodligen inte i så bra skick så att de är mycket att spela på en dyr spelare. Jag köpte en sån där usb-skivspelare för 800 spänn men det var ju bara skräp. Så jag vill helst inte göra det igen.
slejnard Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Pazo! Jag la nyss upp "Carnivale from outer space" på min myspace. Den var med i nån studiofestival o behövs kanske nya drums å börjas om helt på nån gång. Känns lite lagom "funky". Eller om du vill göra en "remix" modell fet! Spelar cajon å hihat som trumma där. Lyssna den som vill: www.myspace.com/jamaone Fast jag brukar tinga aROCKER mestadels.. 😲
Fidden Postat 20 oktober 2009 Trådstartare Postat 20 oktober 2009 Pazoverkill, är man bjuden till inflyttningsfesten? Erbjuds man sovplats? 😲
Recommended Posts