Overkill Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 mäh!Ni har ju inte alls rätt! Bobo betyder typ trög. slöfattad, tappad som barn, inte alla hästar i skallen... osv... "hästar i skallen"? 😉
Pico Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 mäh!Ni har ju inte alls rätt! Bobo betyder typ trög. slöfattad, tappad som barn, inte alla hästar i skallen... osv... Bozo!
Pazo Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Mäh vafan! Hästar i hagen? heter det så? hur fan ska jag veta er cp svenska jargong! 😉
Fidden Postat 20 oktober 2009 Trådstartare Postat 20 oktober 2009 "alla indianer i kanoten" är uttrycket du söker 😉
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 b00bs 😉 Hur är det Grahn? Behöver du b00bisar? 😉
Neosus Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Hur är det Grahn? Behöver du b00bisar? 😉 Jaa..så jag har nått att roa mig med 😉
Pico Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Cool kille med läsk i hand LIMMA SINKBIT ROOOLIT, ROOOLIT
Neosus Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Och här är hela texten Lalalalalala... Åååååhhh-åhåhåhå... Vinna kinky roligt Vinna kinky roooooooligt Hatten är din, hatten är din Hatt-baby, hatt-baby Den hatten lever så roligt Den hatten lever så roooooooligt Hatten är din, hatten är din Hatt-baby, hatt-baby Det här är förjävligt Det tycker vi blir bögigt Det alltid var roligt Hatten är din, hatten är din Hatt-baby, hatt-baby Hatten är din, hatten är din Hatten är din, hatt-baby La la la la la la la la la... La la la la la la la la la... Åååååhhh-åhåhåhå... Cool kille med läsk i hand Ja, det tycker vi - nånting sött Cool kille med läsk i hand Ja, det tycker vi - nånting sö-ööött Välte hatten i Berts cola-au-lait Välte hatten i Berts cola-au-lait Men sen visste nog du, att baby Men sen visste nog du, att baby Men sen visste nog du, hatt baby Men sen visste nog du, att baby Hatten är din, hatten är din Hatten är din, hatt-baby Lalalalalala... Åååååhhh-åhåhåhå Låna LP:n "Hatten är din" Man kan klä ut sej och hångla i TV Låna LP:n "Hatten är din" Man kan knarka och hamna i TV Hatten är visst det din, din! Hatten är visst det din, din! Alla vet varför och allt blir perfekt Alla vet varför och allt blir perfekt Alla vet varför och allt blir perfekt Alla vet varför och allt blir perfekt Hatten är din, hatten är din Hatten är din, hatt-baby Lalalalalala... Åååååhhh-åhåhåhå Limma skinkbit, cooligt Limma skinkbit, cooligt, cooligt Hatten är din, hatten är din Hatt-baby, hatt-baby Hatten lever så roligt Ja, hatten lever så roooligt Hatten är din, hatten är din Hatt-baby, hatt-baby Vi har det förjävligt Det tycker vi blir bögigt Det alltid var roligt Hatten är din, hatten är din Hatten är din, hatt-baby Hatten är din, hatten är din Hatten är din, hatt-baby Lalalalalala... LALALALALALALALA...
Fidden Postat 20 oktober 2009 Trådstartare Postat 20 oktober 2009 "Alla vet varför och allt blir perfekt" är en bra textrad som jag många gånger tänkt försöka få in i en låt.
slejnard Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 Va fan postar du bilder på mig från senaste laiv 😠😆
Neosus Postat 20 oktober 2009 Postat 20 oktober 2009 VARFÖR ÄR MAN ALLTID HUNGRIG 😆 För att man är väldigt omätt 😠
Recommended Posts