Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
En stor del av släkten och närapå hela familjen. Eller jag är egentligen bara tveksam angående ena brorsan... men han kanske bara är lite skenhelig. 🙂

Hur ser dom på ditt avfall, om det heter så om en avfälling?

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

de låtsas inte om det, vilket jag är glad över. De inser nog att jag skulle dra för gott om de skulle börja försöka återintroducera mig igen.

Postat
de låtsas inte om det, vilket jag är glad över. De inser nog att jag skulle dra för gott om de skulle börja försöka återintroducera mig igen.

eller förresten, en gång fick jag ett skitskumt brev från min faster. Det innehöll typ nån halvhotfull text om att jag minsann borde tänka om "innan det är för sent". I kuvertet låg även en cd-skiva med lovsånger 🙂

Postat
eller förresten, en gång fick jag ett skitskumt brev från min faster. Det innehöll typ nån halvhotfull text om att jag minsann borde tänka om "innan det är för sent". I kuvertet låg även en cd-skiva med lovsånger 🙂

Du skrev väl och tackade?

Postat
Du skrev väl och tackade?

haha, jag vill minnas att jag hade ett lagom irriterat brev skrivet, men jag bestämde mig för att bara låta det vara istället. hon gjorde det ju av välvilja trots allt.

Postat
eller förresten, en gång fick jag ett skitskumt brev från min faster. Det innehöll typ nån halvhotfull text om att jag minsann borde tänka om "innan det är för sent". I kuvertet låg även en cd-skiva med lovsånger 😆

Var det medans du hade muschen kvar som på bilden så kan jag delvis förstå henne 😛

Postat
Var det medans du hade muschen kvar som på bilden så kan jag delvis förstå henne 😆

haha, "du kan ju inte ha så SYNDIGT ANSIKTSHÅR!"

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.