Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

COMBOBREAKERZ! 🙂

ittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifattittaf itaff ifatt

😄

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
kolla uppe till höger vid varje längstainlägg...eller kollar du nån annanstans?

Mäh!

Postat

har suttit (fast) hos farmor hela eftermiddagen och firat henne på 94-årsdagen. Hon talade i tungor och sånt. HalemadalemaDOOOORia sa hon typ. Känns konstigt att säga att hon är klar i huvudet, men det är hon. hon är bara religiös.

Postat

Det var för övrigt enda gången jag log lite, resten av tiden satt jag bara och tänkte "fanfanfanfanfanfanfanfanvarförärjaghärheladagenfanfanfaaaan"

Postat
Hur kan man bli upprörd över att någon byter användarnamn? 🙂

Jag är inte upprörd, bara förvånad. Hur kan man bli upprörd av att gratulera sin åldrande farmor?

Postat

Tv4 sport är så sköna ibland... dyker upp lite oväntade prylar då o då. Nu visar de en Jeet Kune Do instrukstionsfilm med Brucan himself.

Postat
Jag är inte upprörd, bara förvånad. Hur kan man bli upprörd av att gratulera sin åldrande farmor?

Inte svårt alls, när det börjas religionsutövas mitt i fikat.

Postat
Hårda bud. Är hela släkten religiös?

En stor del av släkten och närapå hela familjen. Eller jag är egentligen bara tveksam angående ena brorsan... men han kanske bara är lite skenhelig. 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.