Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

Det bästa som finns är när man sitter med en matteuppgift i en halvtimme bara för att upptäcka att anledningen till att ens svar inte stämmer med facit är för att man läst uppgiften fel.

Postat
Det bästa som finns är när man sitter med en matteuppgift i en halvtimme bara för att upptäcka att anledningen till att ens svar inte stämmer med facit är för att man läst uppgiften fel.

Vi hade en mattebok i gymnasiet som hade 17 fel i facit.

Hur kul var det när man fick reda på det långt senare...

🥰

Postat (redigerat)

Nu ska jag ner och ta ut kläderna ur tvättmaskinerna i tvättstugan. Skönt att ha sista passet, så ingen annan ska dit. I bästa fall...

Fast det finns en snygging som tvättar därnere ibland. Ska väl boka en ny hrrmm... tid också.

🥰

Redigerat av debatt
Postat

Honey, i'm home!

jag fick ut passet. polisen tittade varken på mig, det nya passet eller det gamla passet. tog bara kvittot, tittade lite snabbt vad det stod för nummer och gav mig passet. 😄

Postat
Your search - "picos gamla avatar" - did not match any documents.

Suggestions:

* Make sure all words are spelled correctly.

* Try different keywords.

* Try more general keywords.

😄

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
😄
Postat
Användandet kanske kan tänkas vara överdrivet när man ser sig själv mer som en plugin till forumet än medlem.

Kunde varit värre, du kunde ju varit en dongel

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.