Fidden Postat 19 oktober 2009 Trådstartare Postat 19 oktober 2009 nu ska jag åka till polisen och försöka få ut mitt pass. Hinner inte raka mig först, så det blir nog svårt.
Gote Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 nu ska jag åka till polisen och försöka få ut mitt pass. Hinner inte raka mig först, så det blir nog svårt. Äh, det kommer att gå bra. Fick du in det så ska du nog få ut det..
Fidden Postat 19 oktober 2009 Trådstartare Postat 19 oktober 2009 Hur mkt skägg har fiddeN? Om jag liksom nyper i skägget med fingrarna tätt mot ansiktet, så sticker skäggstråna ut ett par millimeter på andra sidan.
Gote Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Om jag liksom nyper i skägget med fingrarna tätt mot ansiktet, så sticker skäggstråna ut ett par millimeter på andra sidan. Genom fingrarna?! 😮
Fidden Postat 19 oktober 2009 Trådstartare Postat 19 oktober 2009 Genom fingrarna?! 🙂 nä de sticker ut på andra sidan, i nacken. fattar du väl 😮
Overkill Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 fan höstlov nästa vecka! om man inte gick på universitetet 😮
Overkill Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 nä de sticker ut på andra sidan, i nacken. fattar du väl 😏 det är lite som en såndär grej man hade när man var liten med massa typ spikar som inte var spetsiga och så kunde man typ trycka handen mot det så såg det ut som en hand fast i "spikarna". slår ni upp "dålig förklaring" i NE så hittar ni ovanstående mening, för övrigt 😆
Pazo Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Jag å fidden har typ lika långt skägg då kanske...å jag tycker jag har mkt nu 😏
Pazo Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 det är lite som en såndär grej man hade när man var liten med massa typ spikar som inte var spetsiga och så kunde man typ trycka handen mot det så såg det ut som en hand fast i "spikarna". slår ni upp "dålig förklaring" i NE så hittar ni ovanstående mening, för övrigt 😏 Jag fatta 😆
Pazo Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Det jobbiga med "tentaskägg" är alltid när mustaschen börjar bli lång.
Overkill Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 tycker det är kul när du står och trycker till den 😏 är lite sådär snobb med aslång "krullig" mustasch över att göra så
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Hur fan kan du fortfarande minnas det? 😏 Det var EN jävla bild där jag liknar honom. 😆 Lägg upp den bilden där du är Peter Siepen då 😄
Recommended Posts