Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

Undrar vad grannen skulle säga om jag bara öppnade dörren och gick in för att rota i hans kylskåp och skafferi.

Postat
"Du ångrar bara sakerna du aldrig vågade göra."

fast det där är ju en lögn. jag ångrar massor med saker som jag gjort.

Postat
Pico fastnade visst inne hos grannen. 😄

Näe... 😄

Läste en studio-artikel, referens-lyssnade lite på youtube och sen var härvan igång... sidospår efter sidospår dök upp. 😄

Postat
Jag ångrar att jag postade det där citatet.

Jag ångrar att jag postade din mamma... 😄

Postat
Näe... 😄

Läste en studio-artikel, referens-lyssnade lite på youtube och sen var härvan igång... sidospår efter sidospår dök upp. 😄

Du blir inte

väl? 😄
Postat
Känner genast ett behov att shoppa lite Monty-filmer. Blev sjukt pepp faktiskt.

Jojo, det vet man ju hur det går med det. Du går in på Amazon och ser nån irrelevant länk på förstasidan och sen är sidospåren igång igen... 😄

Postat
Jojo, det vet man ju hur det går med det. Du går in på Amazon och ser nån irrelevant länk på förstasidan och sen är sidospåren igång igen... 😄

Näe, men just det här är ju högintressant. 😄

Postat

Är det bara jag som sagt till min chef att "I was working on that, but I got distracted by something shiny...". 😄

Postat
Är det bara jag som sagt till min chef att "I was working on that, but I got distracted by something shiny...". 😄

😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.