Dingbats Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Ursäkta min fråga här nu, men...vad pratar ni om egentligen? Är någon på fullt allvar nervös för att gå på en skivmässa? Vad är ni nervösa för? Det låter ehh.... allvarligt. 🙂 Det är väl klart att det är läskigt att träffa folk man bara snackat med här förut. Jag skulle bli livrädd om jag träffade dig.
debatt Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Det är väl klart att det är läskigt att träffa folk man bara snackat med här förut. Jag skulle bli livrädd om jag träffade dig. Men om det var en skivmässa vilken som helst?? Där ingen från Forumet var? 🙂
Dingbats Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Särskilt om jag träffar dig i mina drömmar... gonatt.
Dingbats Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Men om det var en skivmässa vilken som helst?? Där ingen från Forumet var? 🙂 Det är ju inge läskigt såklart.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Gör en kvalificerad gissning. 19
debatt Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Vad tycker ni då om att hålla föredrag i skolan inför hela klassen eller ännu fler? Då kan ju vemsomhelst bli nervös... I klasser jag har gått i har det varit ett mycket vanligt förekommande fenomen! Varje månad åtminstone i nåt ämne...
debatt Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Särskilt om jag träffar dig i mina drömmar... gonatt. Inatt drömde jag att jag åkte i en hiss som åkte i sidled. Jag minns att jag var rädd att den skulle fastna mellan två rum.
Micke H Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Haha, vafan! Det är ju Micke H som liknar Peter Siepen här 🙂 Hur fan kan du fortfarande minnas det? 😛 Det var EN jävla bild där jag liknar honom. 😛
Micke H Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Det var fan orättvist 🙂 Eller hur. 😛 För mig var jag inte så farligt nervös, jag hade sjukt mycket annat att tänka på + att mina andra polare redan var där, som jag dissade er för till slut. 😛
Micke H Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Jag tror mitt största problem är att jag hatar min egen röst, och därför inte gillar att prata så mycket. Jag försöker dock att ignorera den rädslan. Hihi, i den här tråden är vi verkligen alla lite asociala. ☺️
Fidden Postat 19 oktober 2009 Trådstartare Postat 19 oktober 2009 Hur fan kan du fortfarande minnas det? ☺️ Det var EN jävla bild där jag liknar honom. 😛 Haha, och jag som har dåligt minne dessutom, antar att jag slösar bort det på sånt som folk vill att man ska glömma 😄
Pico Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Intressanta diskussioner ni haft under natten. Btw, jag skulle lätt ta upp kampen om medaljen för vem som är mest asocial här. ☺️
Overkill Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 jag har en mystisk känsla av att längsta lockar till sig asociala människor ☺️
Pico Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 jag har en mystisk känsla av att längsta lockar till sig asociala människor ☺️ Om man ogillar att "synas", så försvinner ju ens inlägg i mängden rätt jävla snabbt här iaf. 😛
Pazo Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 På fredag har jag sissta tentan. Får csn, och det är fredag...
Gote Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 DU KAN VA!!!! Hur är det nu, spelar du i något band? 😕
Recommended Posts