Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Ursäkta min fråga här nu, men...

vad pratar ni om egentligen?

Är någon på fullt allvar nervös för att gå på en skivmässa?

Vad är ni nervösa för?

Det låter ehh.... allvarligt.

🙂

Det är väl klart att det är läskigt att träffa folk man bara snackat med här förut. Jag skulle bli livrädd om jag träffade dig.

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Det är väl klart att det är läskigt att träffa folk man bara snackat med här förut. Jag skulle bli livrädd om jag träffade dig.

Men om det var en skivmässa vilken som helst?? Där ingen från Forumet var?

🙂

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Gör en kvalificerad gissning.

19

Postat

Vad tycker ni då om att hålla föredrag i skolan inför hela klassen eller ännu fler?

Då kan ju vemsomhelst bli nervös...

I klasser jag har gått i har det varit ett mycket vanligt förekommande fenomen!

Varje månad åtminstone i nåt ämne...

Postat
Särskilt om jag träffar dig i mina drömmar... gonatt.

Inatt drömde jag att jag åkte i en hiss som åkte i sidled. Jag minns att jag var rädd att den skulle fastna mellan två rum.

Postat
Haha, vafan! Det är ju Micke H som liknar Peter Siepen här 🙂

Hur fan kan du fortfarande minnas det? 😛 Det var EN jävla bild där jag liknar honom. 😛

Postat
Det var fan orättvist 🙂

Eller hur. 😛

För mig var jag inte så farligt nervös, jag hade sjukt mycket annat att tänka på + att mina andra polare redan var där, som jag dissade er för till slut. 😛

Postat

Jag tror mitt största problem är att jag hatar min egen röst, och därför inte gillar att prata så mycket. Jag försöker dock att ignorera den rädslan.

Hihi, i den här tråden är vi verkligen alla lite asociala. ☺️

Postat
Hur fan kan du fortfarande minnas det? ☺️ Det var EN jävla bild där jag liknar honom. 😛

Haha, och jag som har dåligt minne dessutom, antar att jag slösar bort det på sånt som folk vill att man ska glömma 😄

Postat

Intressanta diskussioner ni haft under natten. Btw, jag skulle lätt ta upp kampen om medaljen för vem som är mest asocial här. ☺️

Postat
jag har en mystisk känsla av att längsta lockar till sig asociala människor ☺️

Om man ogillar att "synas", så försvinner ju ens inlägg i mängden rätt jävla snabbt här iaf. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.