Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Rätt säker på att det var uppe ett antal gånger. Mest för att det är ett fysiskt beroende och mina läppar blir torra annars, men sen också för att det är psykiskt avslappnande 😛

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Är det nån som vet varför Olsbergs avatar har en röd grej som snurrar vid hans ena kind?

Postat (redigerat)
Det handlar inte bara om förkunskaper, det handlar lite om slutledningsförmåga och logik också. Du kan vara ganska ologisk i mina ögon ibland, men det kan vara en bra egenskap eftersom man kan bryta mönster väldigt mycket enklare på grund av det.

Just att du säger det är lite komiskt. Jag har varit med i ett forskningsprojekt, där de följer mig. Livet ut antar jag?

Just min logiska förmåga är exceptionellt hög. Det är särskilt den som gör min iq. Man försökte använda en ny

modell och skattade den då till 270 - om logik ensamt skulle bestämma ens iq alltså.

iq 270 i logik. slarvigt uttryckt.

Rymdseende, rumslig förmåga eller vad det kallas var högt ordinärt godkänd.

😛

Redigerat av debatt
Postat
Just att du säger det är lite komiskt. Jag har varit med i ett forskningsprojekt, där de följer mig. Livet ut antar jag?

Just min logiska förmåga är exceptionellt hög. Det är särskilt den som gör min iq. Man försökte använda en ny

modell och skattade den då till 270 - om logik ensamt skulle bestämma ens iq alltså.

😛

Wierd. då borde du verkligen kunna lista ut typ 90% av alla sakerna du frågar om...

Postat

😛

Ser du min horisont?

Postat

Ni snackade om beteenden, ensamhet och folksamlingar här i natt djupingar...

Men jag kan avslöja att jag tycker att oerhört, om inte nästan ALLA människor jag möter irl är fruktansvärt ologiska.

Min logik har gjort att det känns som ett handikapp. Helt ärligt! Då vill man bara vara själv i flera dagar.

En av de vanligaste kommentarerna jag möter i ett samtal irl är:

"Hur menar du nu?"

och

"Jaså, du menar såååååå....."

(ofta tvärtemot vad samtalspartnern ansett/tyckt eller satt sitt perspektiv)

Postat

Min främsta förmåga är att jag kan se sambandmycket snabbare än gemene man, och dessutom längre kedjor av samband än de flesta...

Det har man naturligtvis nytta av bl.a. i sin empatiska intelligens, eller förmåga som vissa (de flesta?) fortfarande kallar det.

Postat

Min främsta förmåga är att jag kan se samband mycket snabbare än gemene man, och dessutom längre kedjor av samband än de flesta...

Det har man naturligtvis nytta av bl.a. i sin empatiska intelligens, eller förmåga som vissa (de flesta?) fortfarande kallar det.

Postat

Jag har en kompis som läst Kaosteori på Chalmers. Det verkar intressant. När man går från regelbundenhet, logik och ordning mot kaos och fortsätter ett tag till, så kommer man till en annan sorts logik och ordning . mitt i allt kaos.

Vet inte mer än så, men det var vad han sa om det lite hastigt.

Postat
russell-crowe-master-and-commander-the-far-side-of-the-world-movie-premiere-1T1w5L.jpg

Vem är det?

Postat
17

Jag tänkte skriva 16, men det såg ut på din fråga som om det var nåt extraordinärt.

Skulle gått uppåt i ålder ist för nedåt...

ok.

Postat
Jag tänkte skriva 16, men det såg ut på din fråga som om det var nåt extraordinärt.

Skulle gått uppåt i ålder ist för nedåt...

ok.

Du skulle inte ha tänkt logiskt. Du skulle ha gått på instinkt. Som ett djur.

Postat

Hur gammal är du dingis?

Postat
Det var fan orättvist 😛

Ursäkta min fråga här nu, men...

vad pratar ni om egentligen?

Är någon på fullt allvar nervös för att gå på en skivmässa?

Vad är ni nervösa för?

Det låter ehh.... allvarligt.

🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.