Overkill Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Rätt säker på att det var uppe ett antal gånger. Mest för att det är ett fysiskt beroende och mina läppar blir torra annars, men sen också för att det är psykiskt avslappnande 😛
Analogfreak (oregistrerad) Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Är det nån som vet varför Olsbergs avatar har en röd grej som snurrar vid hans ena kind?
debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 (redigerat) Det handlar inte bara om förkunskaper, det handlar lite om slutledningsförmåga och logik också. Du kan vara ganska ologisk i mina ögon ibland, men det kan vara en bra egenskap eftersom man kan bryta mönster väldigt mycket enklare på grund av det. Just att du säger det är lite komiskt. Jag har varit med i ett forskningsprojekt, där de följer mig. Livet ut antar jag? Just min logiska förmåga är exceptionellt hög. Det är särskilt den som gör min iq. Man försökte använda en ny modell och skattade den då till 270 - om logik ensamt skulle bestämma ens iq alltså. iq 270 i logik. slarvigt uttryckt. Rymdseende, rumslig förmåga eller vad det kallas var högt ordinärt godkänd. 😛 Redigerat 18 oktober 2009 av debatt
Fidden Postat 18 oktober 2009 Trådstartare Postat 18 oktober 2009 Just att du säger det är lite komiskt. Jag har varit med i ett forskningsprojekt, där de följer mig. Livet ut antar jag?Just min logiska förmåga är exceptionellt hög. Det är särskilt den som gör min iq. Man försökte använda en ny modell och skattade den då till 270 - om logik ensamt skulle bestämma ens iq alltså. iq 270 i logik. slarvigt uttryckt. Rymdseende, rumslig förmåga eller vad det kallas var högt ordinärt godkänd. 😛 Wierd. då borde du verkligen kunna lista ut typ 90% av alla sakerna du frågar om...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Just att du säger det är lite komiskt. Jag har varit med i ett forskningsprojekt, där de följer mig. Livet ut antar jag?Just min logiska förmåga är exceptionellt hög. Det är särskilt den som gör min iq. Man försökte använda en ny modell och skattade den då till 270 - om logik ensamt skulle bestämma ens iq alltså. iq 270 i logik. slarvigt uttryckt. Rymdseende, rumslig förmåga eller vad det kallas var högt ordinärt godkänd. 😛 Ser du min horisont?
debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Ni snackade om beteenden, ensamhet och folksamlingar här i natt djupingar... Men jag kan avslöja att jag tycker att oerhört, om inte nästan ALLA människor jag möter irl är fruktansvärt ologiska. Min logik har gjort att det känns som ett handikapp. Helt ärligt! Då vill man bara vara själv i flera dagar. En av de vanligaste kommentarerna jag möter i ett samtal irl är: "Hur menar du nu?" och "Jaså, du menar såååååå....." (ofta tvärtemot vad samtalspartnern ansett/tyckt eller satt sitt perspektiv)
debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Min främsta förmåga är att jag kan se sambandmycket snabbare än gemene man, och dessutom längre kedjor av samband än de flesta... Det har man naturligtvis nytta av bl.a. i sin empatiska intelligens, eller förmåga som vissa (de flesta?) fortfarande kallar det.
debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Min främsta förmåga är att jag kan se samband mycket snabbare än gemene man, och dessutom längre kedjor av samband än de flesta... Det har man naturligtvis nytta av bl.a. i sin empatiska intelligens, eller förmåga som vissa (de flesta?) fortfarande kallar det.
debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Kriminella är de som ser sådana samband sämst har jag läst.
debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Ser du min horisont? På ett sätt ja, på ett annat sätt nej. 😛
debatt Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Jag har en kompis som läst Kaosteori på Chalmers. Det verkar intressant. När man går från regelbundenhet, logik och ordning mot kaos och fortsätter ett tag till, så kommer man till en annan sorts logik och ordning . mitt i allt kaos. Vet inte mer än så, men det var vad han sa om det lite hastigt.
debatt Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Nej f*n, nu måste jag se till att få i mig frukost innan jag ska till affären och handla.
Dingbats Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Jag pratade med den här tjejen på Omegle nyss: Gissa hur gammal.
debatt Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Vem är det? Russell Crowe Beautiful mind, Gladiator m.m. Honom har jag blivit beskylld för att vara lik.
debatt Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Jag pratade med den här tjejen på Omegle nyss: Gissa hur gammal. Skitsvårt. 15?
debatt Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 17 Jag tänkte skriva 16, men det såg ut på din fråga som om det var nåt extraordinärt. Skulle gått uppåt i ålder ist för nedåt... ok.
Pazo Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Killis var väl inte så nervig på sivmässan för att jag var där som "buffert" 🙂
Dingbats Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Jag tänkte skriva 16, men det såg ut på din fråga som om det var nåt extraordinärt.Skulle gått uppåt i ålder ist för nedåt... ok. Du skulle inte ha tänkt logiskt. Du skulle ha gått på instinkt. Som ett djur.
Dingbats Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Killis var väl inte så nervig på sivmässan för att jag var där som "buffert" 🙂 Det var fan orättvist 😛
Dingbats Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Hur gammal är du dingis? Gör en kvalificerad gissning.
Dingbats Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Ett tips är att kolla i min profil. MEN jag måste upp och plugga matte hela dan imorgon. Så jag måste lägga mig.
debatt Postat 19 oktober 2009 Postat 19 oktober 2009 Det var fan orättvist 😛 Ursäkta min fråga här nu, men... vad pratar ni om egentligen? Är någon på fullt allvar nervös för att gå på en skivmässa? Vad är ni nervösa för? Det låter ehh.... allvarligt. 🙂
Recommended Posts