debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Återigen... folk uppfattar mig väldigt olika. Mest kanske för att jag byter både frisyr, kläder och stil ena dagen till den andra. Ibland vårdad, ibland ovårdad. Upplever att en del är rädda också.
Overkill Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Det trodde jag också jag gjorde... men direkt så "du är en sån där smart va?". Seriöst, ordagrant. Ändå kul att vara det. Men det jag går har ju så hög intagning att det ingen som höjer på ögonbrynen om jag säger att jag har 20.0, det är liksom sveriges bästa pol kand och universitets "finaste" utbildning på det området. Så man får lite liksom fan vad dum jag är-komplex när man hör andra ibland
Analogfreak (oregistrerad) Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Det är ju så! Vad smart en daggmask måste vara 😛
debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Nej, nu ska jag väl göra frukost tror jag, cacao o mackor.
Fidden Postat 18 oktober 2009 Trådstartare Postat 18 oktober 2009 Vad uppklädd du ser ut så här natten mot måndag Fidden...Nåt speciellt på gång? bara REVOLUTION!
Analogfreak (oregistrerad) Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Återigen... folk uppfattar mig väldigt olika.Mest kanske för att jag byter både frisyr, kläder och stil ena dagen till den andra. Ibland vårdad, ibland ovårdad. Upplever att en del är rädda också. Får vi se en bild på dig då? 😛
Analogfreak (oregistrerad) Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 bara REVOLUTION! Din avatar får mig att tänka på Peter Siepen... 😛
Fidden Postat 18 oktober 2009 Trådstartare Postat 18 oktober 2009 Återigen... folk uppfattar mig väldigt olika.Mest kanske för att jag byter både frisyr, kläder och stil ena dagen till den andra. Ibland vårdad, ibland ovårdad. Upplever att en del är rädda också. det är nog din längd som skrämmer folk.
Dingbats Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Jag skulle lätt byra iaf 50 av mina 60 decimaler av pi mot lite sociala skills.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 det är nog din längd som skrämmer folk. Hur lång är debatten?
Fidden Postat 18 oktober 2009 Trådstartare Postat 18 oktober 2009 Din avatar får mig att tänka på Peter Siepen... 😄 Haha, vafan! Det är ju Micke H som liknar Peter Siepen här 😛
debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Jag har 141 i IQ, men ställer ofta frågor så folk får för sig att jag är dum. Men det har två förklaringar, jag gillar effektivitet, är man på ett forum kan man lika gärna fråga ist för att stirra på en tom skärm. Kanske det är någon annan som inte vet det jag redan vet? Men även är det så att folk blandar ihop IQ med okunskap. Det är två olika saker... Jag har oftast svårt för det mest elementära, det som småbarn vet, men kan knepigare grejer. Intelligens har dock inte med kunskap att göra, utan bara en förmåga.
Fidden Postat 18 oktober 2009 Trådstartare Postat 18 oktober 2009 Hur lång är debatten? hmm, vad var det, 2.11?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Haha, vafan! Det är ju Micke H som liknar Peter Siepen här 😛 Men Peter Siepen hade ofta den där utstyrseln... 😄
Overkill Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 men jag tyckte inte det var så farligt på skivmässan om jag ska vara ärlig. iofs ganska "lätt" träff, värre med snygg tjej man inte känner alls kanske.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Jag tror debatt ser ut som Dan Bäckman...
Overkill Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 just nu har jag nog ändå två drömjobb och det är journalist på time magazine eller pitchfork inte riktigt det jag utbildar mig till
debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 men jag tyckte inte det var så farligt på skivmässan om jag ska vara ärlig. iofs ganska "lätt" träff, värre med snygg tjej man inte känner alls kanske. ? Hade du en dejt med Skivmässan? 😛
Overkill Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 eller vara soft forskare eller nått. jag vene. mardrömmen är ju att sitta i töreboda kommun och jobba med arkiv eller något sånt, det vill jag verkligen inte göra. framförallt inte kommunalt eller regionalt, statligt ja kanske.
Overkill Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 grym på språk vill jag vara med. jag vill lära mig kinesiska, ryska och franska
Dingbats Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 men jag tyckte inte det var så farligt på skivmässan om jag ska vara ärlig. iofs ganska "lätt" träff, värre med snygg tjej man inte känner alls kanske. Jag var fett blyg.
Fidden Postat 18 oktober 2009 Trådstartare Postat 18 oktober 2009 Jag har 141 i IQ, men ställer ofta frågor så folk får för sig att jag är dum. Men det har två förklaringar, jag gillar effektivitet, är man på ett forum kan man lika gärna fråga ist för att stirra på en tom skärm. Kanske det är någon annan som inte vet det jag redan vet? Men även är det så att folk blandar ihop IQ med okunskap. Det är två olika saker... Jag har oftast svårt för det mest elementära, det som småbarn vet, men kan knepigare grejer. Intelligens har dock inte med kunskap att göra, utan bara en förmåga. Det handlar inte bara om förkunskaper, det handlar lite om slutledningsförmåga och logik också. Du kan vara ganska ologisk i mina ögon ibland, men det kan vara en bra egenskap eftersom man kan bryta mönster väldigt mycket enklare på grund av det.
Overkill Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 fett är nog en överdrift. jag tycker det jobbigaste är var fan man ska kolla och var man ska ha händerna. brukar sluta med att jag kollar åt sidan och har händerna i nyllet. sen kommer mitt lypsylberoende av att jag länge haft det som "ursäkt" när det är lite awkward och man inte vet vad man ska göra.
debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 eller vara soft forskare eller nått. jag vene. mardrömmen är ju att sitta i töreboda kommun och jobba med arkiv eller något sånt, det vill jag verkligen inte göra. framförallt inte kommunalt eller regionalt, statligt ja kanske. Jag tycker du ska bli läkare! 😛
Analogfreak (oregistrerad) Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Jag tycker debatt är lite diffus men mysig. 😛
Dingbats Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 fett är nog en överdrift. jag tycker det jobbigaste är var fan man ska kolla och var man ska ha händerna. brukar sluta med att jag kollar åt sidan och har händerna i nyllet. sen kommer mitt lypsylberoende av att jag länge haft det som "ursäkt" när det är lite awkward och man inte vet vad man ska göra. Jag såg dig aldrig ta upp ett lypsyl.
Dingbats Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Jag tycker debatt är lite diffus men mysig. 😛 Jag med!
Recommended Posts