Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Återigen... folk uppfattar mig väldigt olika.

Mest kanske för att jag byter både frisyr,

kläder och stil ena dagen till den andra.

Ibland vårdad, ibland ovårdad.

Upplever att en del är rädda också.

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Det trodde jag också jag gjorde... men direkt så "du är en sån där smart va?". Seriöst, ordagrant.

Ändå kul att vara det. Men det jag går har ju så hög intagning att det ingen som höjer på ögonbrynen om jag säger att jag har 20.0, det är liksom sveriges bästa pol kand och universitets "finaste" utbildning på det området. Så man får lite liksom fan vad dum jag är-komplex när man hör andra ibland

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Det är ju så!

Vad smart en daggmask måste vara 😛

Postat
Vad uppklädd du ser ut så här natten mot måndag Fidden...

Nåt speciellt på gång?

bara REVOLUTION!

Postat

Får vi se en bild på dig då? 😛

Postat
bara REVOLUTION!

Din avatar får mig att tänka på Peter Siepen... 😛

Postat

det är nog din längd som skrämmer folk.

Postat
det är nog din längd som skrämmer folk.

Hur lång är debatten?

Postat
Din avatar får mig att tänka på Peter Siepen... 😄

Haha, vafan! Det är ju Micke H som liknar Peter Siepen här 😛

Postat

Jag har 141 i IQ, men ställer ofta frågor så folk får för sig att jag är dum. Men det har två förklaringar, jag gillar effektivitet, är man på ett forum kan man lika gärna fråga ist för att stirra på en tom skärm. Kanske det är någon annan som inte vet det jag redan vet? Men även är det så att folk blandar ihop IQ med okunskap. Det är två olika saker... Jag har oftast svårt för det mest elementära, det som småbarn vet, men kan knepigare grejer. Intelligens har dock inte med kunskap att göra, utan bara en förmåga.

Postat
Haha, vafan! Det är ju Micke H som liknar Peter Siepen här 😛

Men Peter Siepen hade ofta den där utstyrseln... 😄

Postat

men jag tyckte inte det var så farligt på skivmässan om jag ska vara ärlig. iofs ganska "lätt" träff, värre med snygg tjej man inte känner alls kanske.

Postat

Jag tror debatt ser ut som Dan Bäckman...

Postat
men jag tyckte inte det var så farligt på skivmässan om jag ska vara ärlig. iofs ganska "lätt" träff, värre med snygg tjej man inte känner alls kanske.

?

Hade du en dejt med Skivmässan?

😛

Postat

eller vara soft forskare eller nått. jag vene. mardrömmen är ju att sitta i töreboda kommun och jobba med arkiv eller något sånt, det vill jag verkligen inte göra. framförallt inte kommunalt eller regionalt, statligt ja kanske.

Postat

Jag var fett blyg.

Postat
Jag har 141 i IQ, men ställer ofta frågor så folk får för sig att jag är dum. Men det har två förklaringar, jag gillar effektivitet, är man på ett forum kan man lika gärna fråga ist för att stirra på en tom skärm. Kanske det är någon annan som inte vet det jag redan vet? Men även är det så att folk blandar ihop IQ med okunskap. Det är två olika saker... Jag har oftast svårt för det mest elementära, det som småbarn vet, men kan knepigare grejer. Intelligens har dock inte med kunskap att göra, utan bara en förmåga.

Det handlar inte bara om förkunskaper, det handlar lite om slutledningsförmåga och logik också. Du kan vara ganska ologisk i mina ögon ibland, men det kan vara en bra egenskap eftersom man kan bryta mönster väldigt mycket enklare på grund av det.

Postat

fett är nog en överdrift. jag tycker det jobbigaste är var fan man ska kolla och var man ska ha händerna. brukar sluta med att jag kollar åt sidan och har händerna i nyllet. sen kommer mitt lypsylberoende av att jag länge haft det som "ursäkt" när det är lite awkward och man inte vet vad man ska göra.

Postat
eller vara soft forskare eller nått. jag vene. mardrömmen är ju att sitta i töreboda kommun och jobba med arkiv eller något sånt, det vill jag verkligen inte göra. framförallt inte kommunalt eller regionalt, statligt ja kanske.

Jag tycker du ska bli läkare!

😛

Postat

Jag tycker debatt är lite diffus men mysig. 😛

Postat
fett är nog en överdrift. jag tycker det jobbigaste är var fan man ska kolla och var man ska ha händerna. brukar sluta med att jag kollar åt sidan och har händerna i nyllet. sen kommer mitt lypsylberoende av att jag länge haft det som "ursäkt" när det är lite awkward och man inte vet vad man ska göra.

Jag såg dig aldrig ta upp ett lypsyl.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.