Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
är väl rätt säker på att du är den socialaste av oss 😉

Vem?

Postat

Du verkar också social Dingis

Postat

Jag vill ha en 12-strängad Simon & Patrick

Postat
😉

Skratta inte dååå... Jag tycker du är jättetrevlig faktiskt och du verkar ha fina värderingar. 😉

Postat (redigerat)

Jag är mittemellan, med dragning mot asocial.

Ser dock Fidden som god tvåa här, eller Overkill, efter Paz då.

Vet inte vad jag fått det från.

Fast en del ser mig som värre åt glättig extravert socialhållet än nån annan...

Man brukar ha helt olika uppfattning om mig...

Redigerat av debatt
Postat
Jag vill ha en 12-strängad Simon & Patrick

Jag vill ha 12 strängar på min lyra. Jag har bara 3:

Musik

Skriva på forum

Vara "en sån där smart typ" (seriöst, jag blir alltid stämplad som det vart jag än kommer)

Kommer inte på fler.

Postat
Skratta inte dååå... Jag tycker du är jättetrevlig faktiskt och du verkar ha fina värderingar. 😉

Bra, för jag älskar mina värderingar!

Postat
Det är ett bra märke.

Har testat i stort sett alla deras 6str ak.

Jag har en 6-strängad S&P

Postat

Jag har en fråga till dig debatt...

Postat
Om du har vart ute med polare en hel dag, blir du trängd och iiiiiih av att inte vara ensam sen?

nja inte nödvändigtvis. Tycker fan de är skönt när man hängt med polare flera dagar i rad. Får ju ändå lite självtid när man ska gå å lägga sig liksom.. surfa lite innan man somnar

Postat
Jag är mittemellan, med dragning mot asocial.

Ser dock Fidden som god tvåa här, eller Overkill, efter Paz då.

Vet inte vad jag fått det från.

Fast en del ser mig som värre åt glättig extravert socialhållet än nån annan...

Man brukar ha helt olika uppfattning om mig...

det är lite jobbigt att man kan vara jättesocial på nätet och totalt asocial "i verkligheten". Tror de allra flesta i längsta tråden är mer sociala med tangentbordet som relä.

Jag är nog mest skitdålig på att prata tror jag, får inte ihop meningar, knappt ens ord. Iallafall inte om jag är det minsta stressad, som exempelvis när jag träffar nya människor 😉

Postat

jag vene vad jag har för strängar på min lyra. jag kan spela ok trummor men bra vet jag väl inte, har alltid varit den smarta innan men nu går jag ju ett program som bara består av dom som var dom smarta

Postat
det är lite jobbigt att man kan vara jättesocial på nätet och totalt asocial "i verkligheten". Tror de allra flesta i längsta tråden är mer sociala med tangentbordet som relä.

Jag är nog mest skitdålig på att prata tror jag, får inte ihop meningar, knappt ens ord. Iallafall inte om jag är det minsta stressad, som exempelvis när jag träffar nya människor 😉

Jag är djävligt udda, för jag har lättare för människor jag INTE känner alls.

Men det är klart, det beror ju på i vilket sammanahang...

*funderar*

Postat

Folk glanar på mig å antar direkt att jag inte är den smarta typen... MEN NÄRÅ! ICKET 😉

Tom tjejerna i min klass har sagt att jag inte ser ut som den typen av folk som skulle få för sig att gå teknisk fysik 😉

Postat
jag vene vad jag har för strängar på min lyra. jag kan spela ok trummor men bra vet jag väl inte, har alltid varit den smarta innan men nu går jag ju ett program som bara består av dom som var dom smarta

Det trodde jag också jag gjorde... men direkt så "du är en sån där smart va?". Seriöst, ordagrant.

Postat

mitt smartaste "drag" är väl mest att jag är ung jämfört med dom andra. har ju dock fortfarande samma utbildning sen tidigare med grundskola och gymnasie

Postat
Folk glanar på mig å antar direkt att jag inte är den smarta typen... MEN NÄRÅ! ICKET 😄

Tom tjejerna i min klass har sagt att jag inte ser ut som den typen av folk som skulle få för sig att gå teknisk fysik 😛

på nåt sätt är det tvärt om för mig... om jag bara håller mig tillräckligt tyst tror alla att jag är 100ggr smartare än jag är xD

Postat

Vad uppklädd du ser ut så här natten mot måndag Fidden...

Nåt speciellt på gång?

Postat
på nåt sätt är det tvärt om för mig... om jag bara håller mig tillräckligt tyst tror alla att jag är 100ggr smartare än jag är xD

Det är ju så!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.