Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Vad skulle hända om du skrev att det var du?

☺️

Inget speciellt... mest bara att det verkar lite stalkigt att jag skulle läsa hennes blogg, vi var liksom aldrig nå tajta i skolan direkt. Lite som om min mamma skulle läsa den här tråden för att göra en extremt dålig jämförelse.

Postat
Ibland slås jag av känslan att SHIT är det här min kropp! Liksom neej vad lame.

Lame var ju namnet på den mp3-encoder som Audacity krävde.

Fast Lame betydde Lame ain't an MP3-encoder.

Det var strange!

☺️

Postat

alltså att dom gick så hårt åt med kompressionen. inte spår som i trumspår utan mer... öh ja ett spår du vet, man går åt ett håll eller väljer en väg.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Vad är ett kompressionsspår?

Det kan vara ett spår med hårt komprimerat material vid sk parallellkomprimering (vanligt med trummor).

Postat
Ibland slås jag av känslan att SHIT är det här min kropp! Liksom neej vad lame.

jag brukar bli sådär ibland med. liksom hur fan gick det här till, hur hamnade jag här i ☺️

Postat
Lame var ju namnet på den mp3-encoder som Audacity krävde.

Fast Lame betydde Lame ain't an MP3-encoder.

Det var strange!

☺️

Det var precis det jag menade... 😛

Postat

Ibland funderar jag på hur livet hade varit om man var social... eller hur det hade varit om man var en såndär som är beroende av att konstant ha folk omkring sig.

Postat
Ibland funderar jag på hur livet hade varit om man var social... eller hur det hade varit om man var en såndär som är beroende av att konstant ha folk omkring sig.

Jävla jobbigt...

Postat

Själv är jag en sån filur som hellre är ensam och drar mig undan istället för att vara social. Är ju bara jobbigt att vara social. Dessutom är jag på praktik i en bokhandel just nu.. då måste man ju vara lite social. Skitjobbigt.

hahaha

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Jag är nog mest enstöring av alla här tror jag haha

Postat
Själv är jag en sån filur som hellre är ensam och drar mig undan istället för att vara social. Är ju bara jobbigt att vara social. Dessutom är jag på praktik i en bokhandel just nu.. då måste man ju vara lite social. Skitjobbigt.

hahaha

Samma här.

Postat
Jag är båda! Assfettskönt å vara ensam liksom.. Men tycker också de är fett skönt att hänga med folk och sånt.

Fast jag måste ju å andra sidan verkligen ha slapptid helt själv... bara surfa å hare skönt 😉

Postat
Jag är båda! Assfettskönt å vara ensam liksom.. Men tycker också de är fett skönt att hänga med folk och sånt.

Om du har vart ute med polare en hel dag, blir du trängd och iiiiiih av att inte vara ensam sen?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.