Pico Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 hungrig Satt just o beklagade mig över samma sak för Pazo, och postade bilder på pizza. 😕
Overkill Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 hur ska det låta när tjejer är kåta, bullfitta bullfitta hej hej hej
debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Nu har tjejerna dödat en (nödraket i bröstet) och nästan en till avde 4 killarna (kniv i bröstet). 2 av varje kön kvar snart bara kanske...
debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Ingen konst att göra film när den är så mörk hela tiden.
Dingbats Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Ingen konst att göra film när den är så mörk hela tiden. Upp till bevis!
Dingbats Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Jag har börjat gilla Amanda i min gymnasieklass som ni inte vet vem det är. Jag läser hennes blogg och kommenterar anonymt lite halvcreepy sådär ibland. Hon röker och dricker och är piercad och har knullat en jävla massa i sitt liv, men hon är skön.
Dingbats Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Du kan vara upp till bevis Sven Melander var programledare i Upp till bevis en gång i tiden.
Pazo Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Jag har börjat gilla Amanda i min gymnasieklass som ni inte vet vem det är. Jag läser hennes blogg och kommenterar anonymt lite halvcreepy sådär ibland. Hon röker och dricker och är piercad och har knullat en jävla massa i sitt liv, men hon är skön. Jag har märkt att sånna tjejer som var sånna som unga brukar vara riktigt sköna nuförtiden
Dingbats Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Jag har märkt att sånna tjejer som var sånna som unga brukar vara riktigt sköna nuförtiden Det är ju härligt! Fast det härligaste är typ att jag känner att bara liksom "hon är najs och skön" men inget liksom... romantiskt eller sexuellt.
Fidden Postat 18 oktober 2009 Trådstartare Postat 18 oktober 2009 sven melander var programledare för "ring så spelar vi" i helgen.
Pazo Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Det är ju härligt! Fast det härligaste är typ att jag känner att bara liksom "hon är najs och skön" men inget liksom... romantiskt eller sexuellt. Mmm... Råkade de iof vara snygga också så blire genast lite dirty i huvvet också ☺️
SadamJR Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Jag har börjat gilla Amanda i min gymnasieklass som ni inte vet vem det är. Jag läser hennes blogg och kommenterar anonymt lite halvcreepy sådär ibland. Hon röker och dricker och är piercad och har knullat en jävla massa i sitt liv, men hon är skön. Länk?
Overkill Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 det är synd att den som mixade foo fighters platta one by one gick lite väl hårt åt på kompressionsspåret för det låter inte så bra
Dingbats Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 det är synd att den som mixade foo fighters platta one by one gick lite väl hårt åt på kompressionsspåret för det låter inte så bra ☺️
debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Hon heter Jensen i efternamn och kan inte sjunga. Nu är filmen slut. Bara hon som var snygg överlevde. 6 döa.
debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Jag läser hennes blogg och kommenterar anonymt lite halvcreepy sådär ibland. Vad skulle hända om du skrev att det var du? ☺️
Recommended Posts