Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

Nu har tjejerna dödat en (nödraket i bröstet) och nästan en till avde 4 killarna (kniv i bröstet).

2 av varje kön kvar snart bara kanske...

Postat

Jag har börjat gilla Amanda i min gymnasieklass som ni inte vet vem det är. Jag läser hennes blogg och kommenterar anonymt lite halvcreepy sådär ibland. Hon röker och dricker och är piercad och har knullat en jävla massa i sitt liv, men hon är skön.

Postat
Jag har börjat gilla Amanda i min gymnasieklass som ni inte vet vem det är. Jag läser hennes blogg och kommenterar anonymt lite halvcreepy sådär ibland. Hon röker och dricker och är piercad och har knullat en jävla massa i sitt liv, men hon är skön.

Jag har märkt att sånna tjejer som var sånna som unga brukar vara riktigt sköna nuförtiden

Postat
Jag har märkt att sånna tjejer som var sånna som unga brukar vara riktigt sköna nuförtiden

Det är ju härligt! Fast det härligaste är typ att jag känner att bara liksom "hon är najs och skön" men inget liksom... romantiskt eller sexuellt.

Postat
Det är ju härligt! Fast det härligaste är typ att jag känner att bara liksom "hon är najs och skön" men inget liksom... romantiskt eller sexuellt.

Mmm... Råkade de iof vara snygga också så blire genast lite dirty i huvvet också ☺️

Postat

Länk?

Postat
det är synd att den som mixade foo fighters platta one by one gick lite väl hårt åt på kompressionsspåret för det låter inte så bra

☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.