Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
En av de tre som "jobbar" på yachten är dum och harmynt.

Men det är inte för att han är harmynt som han är dum.

Hur vet du det?

Postat
Fan va kass jag är på att ragga ute i krogen lite ändå... var ju rätt många brudar man kunde fått igårkväll typ... känns de som...

Vill du ha ett harem, menar du?

Postat
Hur vet du det?

Även om de flesta anser att man per definition är mer eller mindre hjärndöd om man är harmynt,

så har jag personligen inte ansett mig kunna tycka att det är statistiskt signifikant.

😕

Postat
Även om de flesta anser att man per definition är mer eller mindre hjärndöd om man är harmynt,

så har jag personligen inte ansett mig kunna tycka att det är statistiskt signifikant.

😕

Men finns det någonting som du tycker är avgörande för att man ska kunna med säkerhet säga att hans dumhet inte är direkt orsakad av hans harmynthet?

Postat
Men finns det någonting som du tycker är avgörande för att man ska kunna med säkerhet säga att hans dumhet inte är direkt orsakad av hans harmynthet?

Det är ett s.k. falskt samband.

Postat
Fan va kass jag är på att ragga ute i krogen lite ändå... var ju rätt många brudar man kunde fått igårkväll typ... känns de som...

definitivt, framförallt hon den blonda som hade en brunhårig kompis du vet vid ingången vid trappan. 😕

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Då var jag minst 32 sigsjälv sig själv.

Har man en bild på sig själv kan vem som helst ta den. 😕

Postat
definitivt, framförallt hon den blonda som hade en brunhårig kompis du vet vid ingången vid trappan. 😕

Ja faktiskt! 😄

Det där är förresten ett classic textbook exempel på "Skitsnygg tjej som har ful bästis" typ 😄

Postat

Nu fattar jag varför det kallas thriller.

En kille (den yngste) slog ihjäl en av tjejerna i sängen.

Inte en skådis man känner igen.

Postat
Ja faktiskt! 😄

Det där är förresten ett classic textbook exempel på "Skitsnygg tjej som har ful bästis" typ 😄

Det är sällsynt.

😕

Postat
Det jag vill få ut av detta forumet är jättelånga inlägg med tveksam struktur, som ingen orkar läsa. 😕

En gång när jag var på fest med tre polare från Finland som heter

Heikki, Pekka och Johan Då hände det en grej som jag ska berätta om!

Heikki

Var la du biran Pekka??

Pekka Här precis

Heikki

Kan du ge den till mig

Nej jag orkar int!

Sen kommer Johan och han säger "ge han biran Heikki!" du är alltid så lat!

Nej jag vill verkligen int!

Johan säger "Men shit Heikki, du är så elak"

Sen säger Pekka då som ville ha ölen, att det inte behövs, han är inte så törstig ändå.

Och då blir Johan hur lack som helst! Han tar upp ölen och slänger den i nyllet på Pekka och spöar ner Heikki så han blir helt blå och sen händer det här:

Heikki AAj

Pekka Aaj

Johan hahahaha/quote]

Men iaf sen efter det så kommer Johans morsa och ger han en örfil och frågar varför han gjorde så. Och då säger han att för för att Heikki vägrade ge pekka ölen och att Pekka inte ville ha den att han ångrade sig! Men morsan ger honom en örfil till för att han ska lära sig

"Pekka säger

att han inte vill ha ölen (fast han säger biran)

och så säger Heikki att han ber om ursökt.

Men så efter ett tag så så säger Heikki sen att anledningen till att han inte ga v pekka ölen var
för att han satt och sket!

pekka ölen var/quot]för att han satt och sket!och sket!

Och då skrattar alla, till och med mamman Johans mamma som var där. Pekka går fram och tittar i Heikkis stol och det visar sig att han faktiskt hade bajsar på den!

😄 :D

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.