SadamJR Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Det är för att det finns för mycket folk här som inte vet hur internet fungerar. Hur fungerar internet?
SadamJR Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Sadams länk exempelvis. Den typen av trådar. Stor anledning till att jag inte längre lämnar längsta särskilt mycket. Jag håller mig numera på ett annat forum där bråkmakare varnas och bannas direkt vid olämpligt beteende och där trådar är sakliga och där olika synsätt respekteras. Någonting jag inte upplevt här på ett bra tag. Ber om ursäkt om jag påminde dej om den gamla onda tiden.
Dingbats Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Jag tar det som att du vart/är medlem i andra forum, Dingis? Något annat svenskt forum du vart med i? Jag är medlem på xkcds forum, även om jag inte är så himla inne i gemenskapen där. Men där finns det inte en jävel som beter sig som en gammal pensionär som tycker att alla borde sätta sig ner och föra sansade diskussioner och inte snacka om annat än det tråden handlar om. Det finns andra problem iofs, som att så fort man nämner ordet våldtäkt så blir man sönderbashad för OJOJOJ det finns ju folk som har blivit våldtagna och tänk om de får flashbacks! Och så Unilang, ett språkforum, men där är det inte så mycket gemenskap för det är så himla stort och mer nischat. Men inga andra svenska.
SadamJR Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Sadams länk exempelvis. Den typen av trådar. Stor anledning till att jag inte längre lämnar längsta särskilt mycket. Jag håller mig numera på ett annat forum där bråkmakare varnas och bannas direkt vid olämpligt beteende och där trådar är sakliga och där olika synsätt respekteras. Någonting jag inte upplevt här på ett bra tag. Vilket?
Dingbats Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Hur fungerar internet? Precis som all annan kommunikation människor emellan. Man pratar om ett ämne och så kanske det drar iväg mot nåt annat lite grann men so what.
Fidden Postat 17 oktober 2009 Trådstartare Postat 17 oktober 2009 Sadam, erkänn att du använder alkohol som en ursäkt för att få vara ett arsle ibland 🙂
Micke H Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Jag är medlem på xkcds forum, även om jag inte är så himla inne i gemenskapen där. Men där finns det inte en jävel som beter sig som en gammal pensionär som tycker att alla borde sätta sig ner och föra sansade diskussioner och inte snacka om annat än det tråden handlar om. Det finns andra problem iofs, som att så fort man nämner ordet våldtäkt så blir man sönderbashad för OJOJOJ det finns ju folk som har blivit våldtagna och tänk om de får flashbacks! Och så Unilang, ett språkforum, men där är det inte så mycket gemenskap för det är så himla stort och mer nischat. Men inga andra svenska. Okej. Inte jag heller. Jag är medlem i Dream Theaters forum. Vissa människor där tar sig själva och sin musiksmak på för stort allvar men utöver det kan man ha riktigt vettiga diskussioner där, om musik och om allt möjligt. Jag funderade på om det här var något svenskt, men vad vet jag. Det har väl mera med målgruppen att göra kanske.
Micke H Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Ber om ursäkt om jag påminde dej om den gamla onda tiden. Vet inte om du är ironisk eller ej. Men du har ingenting att be om ursäkt för.
Dingbats Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Sen är det ju aningen irriterande när nån som reggade sig för en månad sen kommer och talar om för folk hur de ska bete sig.
SadamJR Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Sadam, erkänn att du använder alkohol som en ursäkt för att få vara ett arsle ibland 🙂 Utveckla.
SadamJR Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Och om så vore, på vilket sätt skulle det skilja mej från resten av mänskligheten?
SadamJR Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Förstår inte riktigt frågan. Vilket forum, och ibland känns det skönt att be om förlåtelse.
Fidden Postat 17 oktober 2009 Trådstartare Postat 17 oktober 2009 Utveckla. jag menar att ibland är du väldigt konfliktsökande, och det verkar sammanfalla ganska bra med när du dricker alkohol. Skulle kategorisera dig som en "mean drunk" tror jag.
SadamJR Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Någon eller några kanske kunde lägga upp nåra länkar till andra forum så man slipper häcka här hela tiden. Gärna såna med fruntimmer.
SadamJR Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 jag menar att ibland är du väldigt konfliktsökande, och det verkar sammanfalla ganska bra med när du dricker alkohol. Skulle kategorisera dig som en "mean drunk" tror jag. Vad menar du med att jag skulle va konfliktsökande? Vilka konflikter har jag sökt? OCH, vem är konfliktsökande nu?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Vad menar du med att jag skulle va konfliktsökande? Vilka konflikter har jag sökt? OCH, vem är konfliktsökande nu? Du tycker om att jävlas med mig hela tiden. 😕
Fidden Postat 17 oktober 2009 Trådstartare Postat 17 oktober 2009 Vad menar du med att jag skulle va konfliktsökande? Vilka konflikter har jag sökt? OCH, vem är konfliktsökande nu? Att be någon att logga ut för gott känns ganska provocerande 😕
Dingbats Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Ni kan ju fundera på vem av de här ni är: http://redwing.hutman.net/~mreed/index.htm
SadamJR Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Att be någon att logga ut för gott känns ganska provocerande 😕 Ok. Blir bara trött på det här gnället om att det är så jobbigt på forumet. Dingbats höll f ö med mej för några inlägg sen. Var det allt?
Dingbats Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Nu börjar jag få ont i huvet. Jag ska sova. Natt.
Fidden Postat 17 oktober 2009 Trådstartare Postat 17 oktober 2009 Ok. Blir bara trött på det här gnället om att det är så jobbigt på forumet. Dingbats höll f ömed mej för några inlägg sen. Var det allt? Snyggt skott i foten där. Jag undviker den sista frågan, du kan få äran att leta upp dina snedsteg själv 😕
Analogfreak (oregistrerad) Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Nu börjar jag få ont i huvet. Jag ska sova. Natt. Sov gott Dingis..... Om du dricker 2 glas vatten innan du lägger dig så släpper huvudvärken. 😕
Memphis Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 (redigerat) Vill inte disskutera detta med såhär känner jag. Har själv verkligen tappat lusten att komma till forumet här senaste tiden pga den skit som ständigt pågått. Man får liksom undvika de trådarna där man ser att vissa rör sig eftersom det nästan alltid blir tjafs där, synd. Jag e medlem på EastWest forum och tycker folk där betér sig mycket mognare än här generellt. Där håller man sig i mycket större grad till ämnet vilket jag tycker är suveränt. Sedan finns det även "roliga trådar" där folk kan skoja loss lite eftersom ingen fråga utreds utan det är ett filmklipp eller liknande som disskuteras. Man skiljer på "nytta" och nöje skulle man kunna säga. Här hänger för många uttråkade bitterfittor som inte har något bättre för sig än att vara bitterfittor. 😕 De slänger för "skojs skull" in oväsentliga och provocerande kommentarer som leder till tjafs, påhopp och offtopic. Kontrollrummet har också väldigt bra stämning och tycker jag. Får hoppas att nya varningssystemet här gör någon nytta, hänger ju på hur stränga moderaterna vågar vara. Piece out motherfockers! 😄 Håller på att göra en houselåt. Redigerat 17 oktober 2009 av Memphis
Fidden Postat 17 oktober 2009 Trådstartare Postat 17 oktober 2009 Är i alla fall inte elak när jag är nykter. jag gillar dig när du är nykter 😄 och lite när du är full också 😕
Fidden Postat 17 oktober 2009 Trådstartare Postat 17 oktober 2009 Jag agerade just therapist tror jag...
SadamJR Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 jag gillar dig när du är nykter 😄 och lite när du är full också 😕 Kommer inte över att du ser ut som en påtänd ababvakt.
Overkill Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 hej xD nu är jag hemma! asfet kväll på norrlands, de hade klubb till 4 😄 var på förfest hos jockes kompis rasmus, sen kom tomas och kristoffer dit med! snälla pojkar. sen gick vi till norrlands där pazo var och sen hamnade jag med pazo och johan mest! jag har insett med att det nog kanske är rätt lätt att få ligga i uppsala, var iaf två tjejer som höll på och halvstötte lite på mig men jag vettefan hur jag skulle bete mig tillbaka 😕
Recommended Posts