Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

drloop (oregistrerad)
Postat

Nu dags för Left4Dead! Ses!

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Nu sover längsta.... 😄

Postat

Har du funderat nå mer på Rega Dingis?

Postat (redigerat)
En ko dricker cirka 100 liter vatten om dagen.

Jo och dom pissar lika mycket också... 😄

Redigerat av Analogfreak
Postat

Imorrn kommer flickvännen äntligen hem från Finland. 🙂 Synd bara att jag inte fick möjlighet att fixa den där presenten jag hade planerat. Men på måndag kommer jag fixa det, så det är lugnt.

Postat
100 l pink och 40 l mjölk. Inte dåligt.

En ko ger inte 40 liter mjölk om dagen. SRB ger ca 5-6 liter medan SLB kan ge upp mot 8 liter.

Postat
Det kan bli den, men jag ska gå in på affärer och kolla innan jag bestämmer mig.

Gör det! Du kommer nog att tycka om den tror jag. 🙂

Postat
Hur mycket mjölkar en ko? http://www.arla.se/Default____19264.aspx

Jag menade per mjölktillfälle.... 2ggr per dygn á 8 liter per tillfälle (SLB). SRB ger mindre mängd mjölk men är bättre för osttillverkning då den rasen ger mjölk som har en fetthalt på över 5%.

Postat
Detta forum slår verkligen rekord i trådar om sig självt.

Det är för att det finns för mycket folk här som inte vet hur internet fungerar.

Postat
Detta forum slår verkligen rekord i trådar om sig självt.

Hur menar du?

Postat
Hur menar du?

Gå till vilket annat forum som helst och folk whinar inte i närheten så mycket om att folk inte är seriösa. För som alla vet är ju precis allting srs bsns.

Postat

Sadams länk exempelvis. Den typen av trådar. Stor anledning till att jag inte längre lämnar längsta särskilt mycket. Jag håller mig numera på ett annat forum där bråkmakare varnas och bannas direkt vid olämpligt beteende och där trådar är sakliga och där olika synsätt respekteras. Någonting jag inte upplevt här på ett bra tag.

Postat
Gå till vilket annat forum som helst och folk whinar inte i närheten så mycket om att folk inte är seriösa. För som alla vet är ju precis allting srs bsns.

??

Postat

Internet is srs bsns.

Postat
??

På de flesta andra forum kan folk acceptera att trådar inte alltid är 100% on topic och fattar att det inte lönar sig att whina loss när folk är lite uppkäftiga. Chilla lite liksom.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.