Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
Trodde det var en skola för särskilt obegåvade barn, men var inte säker...

☺️

det beror på vem man frågar, och dessutom är ju ordet "särskilt" inte nödvändigtvis något positivt. Man kan vara särskilt musikalisk i en grupp där alla andra är jättemusikaliska, genom att vara MINDRE musikalisk än de andra. Huvudsaken är ju att man är skild från de övriga. Exceptionell kan man också använda på liknande sätt. 🙂

Postat
Här har jag ett val. Antingen kör jag på spåret att du gick i särskola, och kör några förolämpningar utifrån det, eller också kör jag på mr niceguy och tycker att "jaaa, man kan uttala namn som man viiiill faktiskt".

Jag har aldrig träffat nån som uttalar mitt namn freddrick, alltså ungefär som gräddtrick. Det vore kul.

Undrar vad debatt heter i verkligheten, sune kanske?

Postat
Grattis ☺️

Som jag har påpekat tidigare i eftermiddags när jag var inne på sokratiska förolämpningar är sofisten

overkills uttalande en uttalad sofism.

Postat
Ska du verkligen behålla den där avataren? Varför detta självplågeri?

vadå? tycker du inte jag är snygg?

Postat
🥰

Sebbe å jag kommer nog bli full ikväll igen så placera dig inte allt för nära sovande familjemedlemmar 🥰

Behandlingshem till sommarlovet.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.