Overkill Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 jag tänker mig för övrigt alltid meme som just meme, men det uttalas väl egentligen mim?
debatt Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Varför rödtonade glasögon? Det har ju de med makuladegenerering.
Fidden Postat 17 oktober 2009 Trådstartare Postat 17 oktober 2009 tveksamt om folk känner igen mig ändå 😄
SadamJR Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 jag får väl skaffa andra kompisar då 😄 Men alltså, ja, jag vet inte var jag ska börja, men vad hade du för planer när det där fotot togs? Vi kan väl va vänner ändå. På avstånd.
Dingbats Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Vad tror du om diskmaskinmedel? Det är ett effektivt sätt att få rent disken. Ibland verkar det som om inte glasen sköljts ordentligt. Kolla om det är nåt fel i vattentillförseln. Kanske fått i mig nåt där möjligen. Det kan vara en orsak. Det är väl också kemitekniskt. Jadå. De ringde från banken till mig nu!!! Oj! Det var också lite creepy! Banker kan vara det. Han presenterade sig och frågade om han störde. Det var artigt gjort. Ja, sa jag... Stå på dig! Visste inte att de ringde på lördagar. Inte jag heller!
Dingbats Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 jag tänker mig för övrigt alltid meme som just meme, men det uttalas väl egentligen mim? Ja. Det är gjort för att rimma på "gene".
Fidden Postat 17 oktober 2009 Trådstartare Postat 17 oktober 2009 Men alltså, ja, jag vet inte var jag ska börja, men vad hade du för planer när det där fotot togs?Vi kan väl va vänner ändå. På avstånd. Det var halloween 😄
debatt Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Ja. Det är gjort för att rimma på "gene". Som i Gin Tonic?
Dingbats Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Vet ni vilken som är den mest underskattade smileyn? 😄
debatt Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Såg ni vad Nattvaktaren skrev om Analogfreak i en Allmän tråd idag?
Dingbats Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Såg ni vad Nattvaktaren skrev om Analogfreak i en Allmän tråd idag? Tror inte det?
debatt Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Vet ni vilken som är den mest underskattade smileyn? 😄 Ja, det är nog denna ⚠️ för det är väl inte ens en smiley, men återfinns ändå bland smileys.
Overkill Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 they told me that the classics never got a style but, they do, they do. somehow baby, I never thought that we do too
Dingbats Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Ja, det är nog denna ⚠️ för det är väl inte ens en smiley, men återfinns ändå bland smileys. Ja, men av de som är riktiga smileys är det 😄 .
SadamJR Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Det är ett effektivt sätt att få rent disken. Kolla om det är nåt fel i vattentillförseln. Det kan vara en orsak. Jadå. Oj! Banker kan vara det. Det var artigt gjort. Stå på dig! Inte jag heller! Snyggt citerat. När jag citerar följer allting med. Hur gör man? Och kom inte och säj att det är ingenting.
SadamJR Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Varför rödtonade glasögon? Det har ju de med makuladegenerering. Är du säker på att du inte har läst medicin, istället för historia?
Dingbats Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Snyggt citerat. När jag citerar följer allting med. Hur gör man? Och kom inte och säj att det är ingenting. Man skriver [ quote ] [/ quote ] manuellt fast utan mellanrummen.
debatt Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Är du säker på att du inte har läst medicin, istället för historia? Historia har jag läst i grundskolan bara eller nä... vi hade det i gymnasiet också väl. Medicin läser jag privat bara.
Overkill Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 jag fick en kusin i natt. min första tjejkusin! hon heter viola efter min gammelfarmor som dog för några år sen. min farbror ville döpa barnet till gibson om det var en kille för övrigt. 😄
Dingbats Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 jag fick en kusin i natt. min första tjejkusin! hon heter viola efter min gammelfarmor som dog för några år sen. min farbror ville döpa barnet till gibson om det var en kille för övrigt. 😄 ⚠️ Uttalas det Vióla eller Víola?
Dingbats Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Tänkte väl det... lite konstigt att heta som ett instrument.
Fidden Postat 17 oktober 2009 Trådstartare Postat 17 oktober 2009 "French for taaa-daaaa!" Precis! Jag såg förlossningen framför mig 😄
Recommended Posts