Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

Oooh. fan va drygt... Jag skulle köpa ut åt killis. jag sa att de var bråttom så han behövde åka för att "nu" och jag sa att jag skulel vänta vid systemet... men så svarar han inte över msn så jag skyndar iväg te systemet köper å så. försöker ringa hela tiden men de går inte att nå honom... så jag messar å grejer... sen nu kom jag hem. Och så ser jag på msn att han säger att jag kan väl åka å köpa så kommer han dit lite innan tre... men nääärå. jag kom precis hem nu. så han står väl å väntar vid systemet nu.. 🙂

Postat
Oooh. fan va drygt... Jag skulle köpa ut åt killis. jag sa att de var bråttom så han behövde åka för att "nu" och jag sa att jag skulel vänta vid systemet... men så svarar han inte över msn så jag skyndar iväg te systemet köper å så. försöker ringa hela tiden men de går inte att nå honom... så jag messar å grejer... sen nu kom jag hem. Och så ser jag på msn att han säger att jag kan väl åka å köpa så kommer han dit lite innan tre... men nääärå. jag kom precis hem nu. så han står väl å väntar vid systemet nu.. 🙂

Du ser vad som händer när man dricker alkohol.

Postat

visst ja, det stavas med R...

Håller med om etanol, alkohol är så brett liksom, det är ju som att säga att man åker fordon när man menar att man åker bil. Man dricker ju liksom inte metanol eller propanol så ofta. Butanol däremot.

Postat
visst ja, det stavas med R...

Håller med om etanol, alkohol är så brett liksom, det är ju som att säga att man åker fordon när man menar att man åker bil. Man dricker ju liksom inte metanol eller propanol så ofta. Butanol däremot.

Butanol är mumsigt.

Postat

lyssnar på Maria Taylor - Leap year.

Möcke möcke bra, som svennis skulle sagt.

Skulle inte Imogen Heap släppa nåt nytt? Eller har hon gjort det redan?

Postat (redigerat)

Haha, man måste bara älska aftonbladet. Nu har de frågat typ 15 fotbollsspelare vilka som de tycker ska vinna allsvenskan, och så gör de en artikel av det... Med diagram. Och så en rubrik i stilen "ALLSVENSKANS SPELARE TYCKER GÖTEBORG ÄR MEST VÄRDA GULDET" efter att de fått EN röst mer än tvåan xD

herregud.

Redigerat av Fidden
Postat
lyssnar på Maria Taylor - Leap year.

Möcke möcke bra, som svennis skulle sagt.

Skulle inte Imogen Heap släppa nåt nytt? Eller har hon gjort det redan?

Vicka är dom? Vad är det som är bra med dom?

Postat

mäh! åkte till vaksala torg mittemot ingången där vi skulle mötas och parkerade cykeln och så ser jag pazo gå ut, kolla runt, sen gå in igen. skyndar mig in, men där är han inte. sätter på mobilen, ringer honom men då dör ju sålart mobilen för jag inte laddat den. 😛

Postat
mäh! åkte till vaksala torg mittemot ingången där vi skulle mötas och parkerade cykeln och så ser jag pazo gå ut, kolla runt, sen gå in igen. skyndar mig in, men där är han inte. sätter på mobilen, ringer honom men då dör ju sålart mobilen för jag inte laddat den. 😛

Ni kanske ska ta en vit vecka.

Postat
hon har redan släppt nytt, finns på spotify.

OMG! 😛

lyssnar på första låten nu. GRYMT!

skönt efter krunegård-besvikelsen.

Postat
OMG! 😛

lyssnar på första låten nu. GRYMT!

skönt efter krunegård-besvikelsen.

ska lyssna sen 😄 har bara lyssnat en gång och jag gillar typ aldrig någonting efter en lyssning. förutom steady as she goes av the raconteurs.

Postat

nya imogen heap skivan känns kanske lite som en kopia av den förra hittills iofs... känner igen ganska många hooks, slingor och fraser...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.