SadamJR Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Nu ska jag hänga tvätt. Är snart tillbaka med fler förolämpande inlägg.
Pazo Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Oooh. fan va drygt... Jag skulle köpa ut åt killis. jag sa att de var bråttom så han behövde åka för att "nu" och jag sa att jag skulel vänta vid systemet... men så svarar han inte över msn så jag skyndar iväg te systemet köper å så. försöker ringa hela tiden men de går inte att nå honom... så jag messar å grejer... sen nu kom jag hem. Och så ser jag på msn att han säger att jag kan väl åka å köpa så kommer han dit lite innan tre... men nääärå. jag kom precis hem nu. så han står väl å väntar vid systemet nu.. 🙂
Dingbats Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 TOUS MES AMIS SONT MORTS JE LES AI TIRES DANS LA TETE Turbonegro på franska är ju vackert.
Dingbats Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Oooh. fan va drygt... Jag skulle köpa ut åt killis. jag sa att de var bråttom så han behövde åka för att "nu" och jag sa att jag skulel vänta vid systemet... men så svarar han inte över msn så jag skyndar iväg te systemet köper å så. försöker ringa hela tiden men de går inte att nå honom... så jag messar å grejer... sen nu kom jag hem. Och så ser jag på msn att han säger att jag kan väl åka å köpa så kommer han dit lite innan tre... men nääärå. jag kom precis hem nu. så han står väl å väntar vid systemet nu.. 🙂 Du ser vad som händer när man dricker alkohol.
Dingbats Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Man borde börja säga "etanol" istället för "alkohol". Det var grymmaste festen med ASMYCKET etanol! 🙂
Fidden Postat 17 oktober 2009 Trådstartare Postat 17 oktober 2009 visst ja, det stavas med R... Håller med om etanol, alkohol är så brett liksom, det är ju som att säga att man åker fordon när man menar att man åker bil. Man dricker ju liksom inte metanol eller propanol så ofta. Butanol däremot.
Dingbats Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 visst ja, det stavas med R... Håller med om etanol, alkohol är så brett liksom, det är ju som att säga att man åker fordon när man menar att man åker bil. Man dricker ju liksom inte metanol eller propanol så ofta. Butanol däremot. Butanol är mumsigt.
Fidden Postat 17 oktober 2009 Trådstartare Postat 17 oktober 2009 lyssnar på Maria Taylor - Leap year. Möcke möcke bra, som svennis skulle sagt. Skulle inte Imogen Heap släppa nåt nytt? Eller har hon gjort det redan?
Fidden Postat 17 oktober 2009 Trådstartare Postat 17 oktober 2009 (redigerat) Haha, man måste bara älska aftonbladet. Nu har de frågat typ 15 fotbollsspelare vilka som de tycker ska vinna allsvenskan, och så gör de en artikel av det... Med diagram. Och så en rubrik i stilen "ALLSVENSKANS SPELARE TYCKER GÖTEBORG ÄR MEST VÄRDA GULDET" efter att de fått EN röst mer än tvåan xD herregud. Redigerat 17 oktober 2009 av Fidden
SadamJR Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 lyssnar på Maria Taylor - Leap year. Möcke möcke bra, som svennis skulle sagt. Skulle inte Imogen Heap släppa nåt nytt? Eller har hon gjort det redan? Vicka är dom? Vad är det som är bra med dom?
SadamJR Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 Gerald Depardieu Var det inte depardieu och deniro som blev runkade i 1900?
Fidden Postat 17 oktober 2009 Trådstartare Postat 17 oktober 2009 imogen heap är en grym artist helt enkelt.
Overkill Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 mäh! åkte till vaksala torg mittemot ingången där vi skulle mötas och parkerade cykeln och så ser jag pazo gå ut, kolla runt, sen gå in igen. skyndar mig in, men där är han inte. sätter på mobilen, ringer honom men då dör ju sålart mobilen för jag inte laddat den. 😛
Overkill Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 imogen heap är en grym artist helt enkelt. hon har redan släppt nytt, finns på spotify.
SadamJR Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 mäh! åkte till vaksala torg mittemot ingången där vi skulle mötas och parkerade cykeln och så ser jag pazo gå ut, kolla runt, sen gå in igen. skyndar mig in, men där är han inte. sätter på mobilen, ringer honom men då dör ju sålart mobilen för jag inte laddat den. 😛 Ni kanske ska ta en vit vecka.
Fidden Postat 17 oktober 2009 Trådstartare Postat 17 oktober 2009 hon har redan släppt nytt, finns på spotify. OMG! 😛 lyssnar på första låten nu. GRYMT! skönt efter krunegård-besvikelsen.
Overkill Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 OMG! 😛 lyssnar på första låten nu. GRYMT! skönt efter krunegård-besvikelsen. ska lyssna sen 😄 har bara lyssnat en gång och jag gillar typ aldrig någonting efter en lyssning. förutom steady as she goes av the raconteurs.
SadamJR Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 OMG! 😛 lyssnar på första låten nu. GRYMT! skönt efter krunegård-besvikelsen. Vem är krunegård?
Fidden Postat 17 oktober 2009 Trådstartare Postat 17 oktober 2009 nya imogen heap skivan känns kanske lite som en kopia av den förra hittills iofs... känner igen ganska många hooks, slingor och fraser...
Fidden Postat 17 oktober 2009 Trådstartare Postat 17 oktober 2009 Vem är krunegård? en vampyr som suger och spyr
Recommended Posts