debatt Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Det var en riktigt kass låt, Slejnard. Orkade höra halva.
Overkill Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 HEJ bi ringde pico och snackade en del med honom! han pratdem est xD sen rgidden han var lite low om man säger sen givck vi ut ringde dingis han var också lite low micke svarade inte! pazo var asfull så vi fic ge bort hans öl till nån snubbe1: D
Dingbats Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 HEJ bi ringde pico och snackade en del med honom! han pratdem est xD sen rgidden han var lite low om man säger sen givck vi ut ringde dingis han var också lite low micke svarade inte! pazo var asfull så vi fic ge bort hans öl till nån snubbe1: D Det var inte jag som var lite low det var ni som var lite high!
Dingbats Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 (redigerat) Har den vart ute länge så bjud 500. ser go ut! Tror du det? Debatt sa att Technics var bra grejer, men jag vet ju inte om den där modellen är nåt att ha? Debatt? Redigerat 16 oktober 2009 av Dingbats
Fidden Postat 16 oktober 2009 Trådstartare Postat 16 oktober 2009 jag känner mig mer slow än low faktiskt
slejnard Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 jag känner mig mer slow än low faktiskt 😆 im always slååw debatt: NEJ! det är en underbar låt men din smak är som min bak...delad 😆
Overkill Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 UTS pazo hade tänkt slagga hos mig men kalle svarade på sms så näääääääärp!
debatt Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Tror du det? Debatt sa att Technics var bra grejer, men jag vet ju inte om den där modellen är nåt att ha? Debatt? Technics SL-BD3 Fully Automatic Two Speed Belt Drive Turntable Type: fully automatic turntable Platter: 312mm aluminium alloy Speeds: 33 and 45rpm Motor: frequency generator, servo control Wow and flutter: 0.045% WRMS Rumble: -70dB Tonearm: static balance, straight tonearm with plug-in connector Effective length: 230mm Overhang: 15mm Stylus pressure: 1.25g (fixed) Cartridge: moving magnet Replacement stylus: EPS-30CS Dimensions: 430 x 100 x 375mm Weight: 3.8kg
Fidden Postat 16 oktober 2009 Trådstartare Postat 16 oktober 2009 UTS 😆 pazo hade tänkt slagga hos mig men kalle svarade på sms så näääääääärp! han dumpade dig?
debatt Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 im always slååw 😆 debatt: NEJ! det är en underbar låt men din smak är som min bak...delad 😆 Tråkig malande basgång utan finess, dåligt gitarrljud och slamriga trummor och en sångare som gnäller en ointressant text. Besviken på dig! Smaken är som arslet, illaluktande.
Fidden Postat 16 oktober 2009 Trådstartare Postat 16 oktober 2009 smaken är som baken, vissa har en som sticker ut.
Dingbats Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 (redigerat) Technics SL-BD3 [...] Intressant! Har du nån egen gissning på hur bra klass det är på den där? Är det värt att satsa på? Redigerat 16 oktober 2009 av Dingbats
debatt Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Dingbats!! Det är möjligt att köpa rem till denna fortfarande! Det kan vara läge vid tillfälle. Gummi hårdnar ju. Fantastiskt att motorn håller ännu. Jag har gjort slut på 5 (!!!!!) skivspelare sedan den modellen tillverkades. Remmar: Svalander Audio 195 SEK
Overkill Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 vad¨dumpade mig fidden! bara för du inte ville prata! jag pratadde rätt länge med pico så nu vet jag hur han låter även om jag säkert glömte imorgon! dingis träffade ju irl samma med micke! men dig fidfen vet jag inte för pazo satte inte på högtalare och du pratade kort! JUSTE
debatt Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 smaken är som baken, vissa har en som sticker ut. Smaken är som baken, en del låter en massa bara...
slejnard Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Tråkig malande basgång utan finess, dåligt gitarrljud och slamriga trummor och en sångare som gnäller en ointressant text.Besviken på dig! Smaken är som arslet, illaluktande. Jaha. Kanske är nostalgi för min del men gillar den låten iaf. btw:En nytvättad kvinnostjärt behöver inte lukta arsle. 😆
Fidden Postat 16 oktober 2009 Trådstartare Postat 16 oktober 2009 Smaken är som baken, platt och tråkig Smaken är som baken, ett bra samtalsämne Smaken är som baken, något man inte ska snoka för mycket i Smaken är som baken, gigantisk
Dingbats Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Dingbats!! Det är möjligt att köpa rem till denna fortfarande! Det kan vara läge vid tillfälle. Gummi hårdnar ju. Fantastiskt att motorn håller ännu. Jag har gjort slut på 5 (!!!!!) skivspelare sedan den modellen tillverkades. Remmar: Svalander Audio 195 SEK Härligt, tack för tipset! 🙂 Så du tycker det är värt att satsa på den där då? Eller borde jag lägga 2500 på Regan istället?
Fidden Postat 16 oktober 2009 Trådstartare Postat 16 oktober 2009 "själv är jag allätare, väldigt bred liksom. Vad som helst slinker med."
debatt Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 (redigerat) Intressant! Har du nån egen gissning på hur bra klass det är på den där? Är det värt att satsa på? Kan va... Detta är ju inte SL1200-klass, såg att de värderas till 5000 kr och mer numera. Och tillverkas alltjämt. Men det kan vara en bra bruksspelare. Svajet var ju inte farligt högt, rätt lågt faktiskt. Rumble ska väl inte störa heller normalt. 750 är ju inte några stora pengar. Se dock till att köpa ny lämplig nål. Var bor du - kan du hämta den personligen på Söder? //:debatt Redigerat 16 oktober 2009 av debatt
slejnard Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 "själv är jag allätare, väldigt bred liksom. Vad som helst slinker med." 🙂 Skulle bara vart skinker istället för slinker
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Rätt så.Du? Mest irriterad över att jag inte utnyttjat dagen bättre. Nej idag känns det inte alls så kul faktiskt...
Dingbats Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Kan va...Detta är ju inte SL12000-klass, såg att de värderas till 5000 kr och mer numera. Och tillverkas alltjämt. Men det kan vara en bra bruksspelare. Svajet var ju inte farligt högt, rätt lågt faktiskt. Rumble ska väl inte störa heller normalt. 750 är ju inte några stora pengar. Se dock till att köpa ny lämplig nål. Var bor du - kan du hämta den personligen på Söder? Jarå, jag kan hämta den utan problem. Hmm, ny nål vore nog bra ja. Billigaste jag hittar är 150 spänn, kan det vara nåt att ha eller är det bara skräp? Jag får fråga om jag får med RIAA-förstärkare, får jag inte det är det nog inte värt det...
slejnard Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Vin rond två. Är ni med? Fyllepoem: VIN Ack saliga druva ljuv bedårande Skåla? Isch kan ish vråla Car...ehhhrm RÖTT ska det vara vino el tinto / 🙂
debatt Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Jaha. Kanske är nostalgi för min del men gillar den låten iaf. btw:En nytvättad kvinnostjärt behöver inte lukta arsle. 🙂 Sorry, jag borde lyssna i anläggningen imorgon, för sanningen och säga så ger jag alltid ALL musik flera försök. Nu sitter jag med slutna Sennheiser-lurar och internt ljudkort i laptop - det kanske inte är rättvist. Hur undviker man att få trummorna att låta sådär slamrigt? Är det slutet bås som gäller?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Behövs verkligen alla tre slangarna? 🤪 Är det inte lite överkurs med tre st? 🙂
Recommended Posts