Jump to content
Annons

Recommended Posts

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Min hund fyller år! 11

Vad har du för hund?

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
SadamJr, nu glanar jag på Tyst vittne, men inte fan ser jag nån ur Hem till gården!!

Då behövs inget ljud på eftersom vittnet inte låter nåt...

Postat
Nej, ljudet är av. Hans syns inte ändå!

😛

Hur mår du debatt? Är du glad?

Postat
Är det bara jag och SadamJr här, som tycker att Kent sjunger väldigt deprimerande?

När en kompis presenterade en samling med dem hade jag helt allvarligt inte hört en enda av deras låtar!

Inte lyssnat iaf...

Har aldrig hört kent, utom den där fåniga mobbinglåten med tjejen som går omkring och sjunger.

Postat
SadamJr, nu glanar jag på Tyst vittne, men inte fan ser jag nån ur Hem till gården!!

Den tjocke polisen - som är bror till bob hope i hem till gården.

Postat
Den tjocke polisen - som är bror till bob hope i hem till gården.

Jaha... är han bror till Bob Hope! Det hade jag glömt.

Undrade länge över försäljare.

Vem kunde det vara??

Postat (redigerat)
Man får konstiga vanor. Det värsta med att ha fått jobb är att inte kunna följa hem till gården.

Jag har ett förslag på hur de kan lösa det faktum att det görs så många avsnitt av serier som man måste avsätta så mycket tid för att kunna följa.

Istället kunde de anordna en enda stor gruppsexorgie i avsnitt 1, så behövde det inte vara fler avsnitt.

I den, liksom i all amerikansk smörja, så har ju snart ändå alla varit med alla.

:rolleyes:

Redigerat av debatt
Postat

I Tyst vittne sa de nu att en med diabetes hade dött pga lågt blodsocker. Att han fallit i koma därför och sedan dött.

Det låter märkligt. När min farsa levde med diabates så sa läkarna till honom att man inte dog av lågt blodsocker.

Levern och hjärnan har alltid lagrat socker, så man vaknar tids nog.

De sa att det var ofarligt t.o.m.

Rätt nyligen läste jag att dessa anfall kunde ge hjärnskador.

Postat
Jag gillar Kent. inte lyssnat på nya skivor men de äldre är guld...fasen måste snart "nostalgia" lite. lite depprock men ändå positivt sas..

Tyngd!

Vad heter den djäveln som gnäller vid miken?

:rolleyes:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.