debatt Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Kladdkaka är sån där brun, va?! Inte som en brownie, men nästan. Tyckte den var ok, tror jag. 3+
Overkill Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 så många frågor... varför har han solglasögon och militärbasker på sig inomhus? varför bar överkropp? och varför sitter han på golve?
debatt Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Vad är det för dörr? Vart leder den? Har den målats om nyligen? Är den låst?
debatt Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Konstigt att det finns ett som heter Basmat(i)ris och Mat-ris.
Overkill Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 nu går min download assegt... är det så att om man har dålig ratio (jag begränsade uploaden ill 10 kb/s) så tankar den inte hem lika mycket lika fort? från tpb
Analogfreak (oregistrerad) Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Jag ska äta fransyska till middag. Det brukar jag göra. Med potatis och lingon. Mmm.... Nu äter jag crepes. Jag funderar på att äta en norska. 😄
debatt Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Det står i Fantasy League NHL att jag äger 9 % av min målvakt och samtidigt är det den ende av mina spelare som har en svagröd dokumentikon efter sitt namn i line up-en. Alla andra har gula.... och lägre procentsiffra. Betyder det att jag inte kan sälja honom? Förresten, varför finns det vissa spelare som man inte kan köpa om man kollar i C-, D-, W-listorna eller whatever?
debatt Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Jag funderar på att äta en norska. 😄 Har du ryskt påbrå? Kannibaltätaste landet på jorden.
Dingbats Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
debatt Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Ser på Barnkanalen, som hette Barn & Kunskapskanalen förut. Handlar om två hundar som letar med en metalldetektor.
Overkill Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 nästa år ska jag få ett bra sommarjobb och sen sommaren 2011 ska jag åka till usa har jag bestämt. till atlanta, vara där en vecka, sen flyga till washingtong dc och spendera några veckor där, philadelphia, new york, boston och runt omkring där. sounds like a plan!
slejnard Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Nä snart jäklar måste jag engagera mig mer i fantasyhockeylaget. Koffedax...igen! 😄
Micke H Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 nästa år ska jag få ett bra sommarjobb och sen sommaren 2011 ska jag åka till usa har jag bestämt. till atlanta, vara där en vecka, sen flyga till washingtong dc och spendera några veckor där, philadelphia, new york, boston och runt omkring där. sounds like a plan! Pics or it didn't happen! 😄
Fidden Postat 16 oktober 2009 Trådstartare Postat 16 oktober 2009 Det står i Fantasy League NHL att jag äger 9 % av min målvakt och samtidigt är det den ende av mina spelare som har en svagröd dokumentikon efter sitt namn i line up-en. Alla andra har gula.... och lägre procentsiffra. Betyder det att jag inte kan sälja honom? Förresten, varför finns det vissa spelare som man inte kan köpa om man kollar i C-, D-, W-listorna eller whatever? Procentsiffran har jag ingen aning om vad den innebär. Röd lapp innebär "ny" nyhet, gul att senaste nyheten inte är särskillt ny. Om man inte kan köpa en spelare, är de upptagna med match antar jag.
Micke H Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Hmm, det pep i ena örat ett par sekunder alldeles nyss...strange.
Fidden Postat 16 oktober 2009 Trådstartare Postat 16 oktober 2009 procenten kanske är hur många som har den spelaren i sitt lag
Gote Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Utur tråkur! Are you bored yet? Are you bored yet? Are you bored yet? Are you bored yet? 😄
Micke H Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Are you bored yet?Are you bored yet? Are you bored yet? Are you bored yet? 😄 Din mamma.
Recommended Posts