Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

nu går min download assegt... är det så att om man har dålig ratio (jag begränsade uploaden ill 10 kb/s) så tankar den inte hem lika mycket lika fort? från tpb

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
Jag ska äta fransyska till middag. Det brukar jag göra. Med potatis och lingon. Mmm....

Nu äter jag crepes.

Jag funderar på att äta en norska. 😄

Postat

Det står i Fantasy League NHL att jag äger 9 % av min målvakt och samtidigt är det den ende av mina spelare som har en svagröd dokumentikon efter sitt namn i line up-en. Alla andra har gula.... och lägre procentsiffra. Betyder det att jag inte kan sälja honom? Förresten, varför finns det vissa spelare som man inte kan köpa om man kollar i C-, D-, W-listorna eller whatever?

Postat

nästa år ska jag få ett bra sommarjobb och sen sommaren 2011 ska jag åka till usa har jag bestämt. till atlanta, vara där en vecka, sen flyga till washingtong dc och spendera några veckor där, philadelphia, new york, boston och runt omkring där. sounds like a plan!

Postat
nästa år ska jag få ett bra sommarjobb och sen sommaren 2011 ska jag åka till usa har jag bestämt. till atlanta, vara där en vecka, sen flyga till washingtong dc och spendera några veckor där, philadelphia, new york, boston och runt omkring där. sounds like a plan!

Pics or it didn't happen! 😄

Postat
Det står i Fantasy League NHL att jag äger 9 % av min målvakt och samtidigt är det den ende av mina spelare som har en svagröd dokumentikon efter sitt namn i line up-en. Alla andra har gula.... och lägre procentsiffra. Betyder det att jag inte kan sälja honom? Förresten, varför finns det vissa spelare som man inte kan köpa om man kollar i C-, D-, W-listorna eller whatever?

Procentsiffran har jag ingen aning om vad den innebär. Röd lapp innebär "ny" nyhet, gul att senaste nyheten inte är särskillt ny. Om man inte kan köpa en spelare, är de upptagna med match antar jag.

Postat
Utur tråkur!

Are you bored yet?

Are you bored yet?

Are you bored yet?

Are you bored yet?

😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.