Micke H Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 I may have wasted all those years But they're not worth their time in tears
Fidden Postat 16 oktober 2009 Trådstartare Postat 16 oktober 2009 Oooh, jag tror jag är ny serieledare om någon timma
SadamJR Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Historia tror jag är det mest meningslösa ämnet i skolan faktiskt. Medicin borde införas i skolan som ämne. Du hade definitivt haft mer nytta av medicin.
Micke H Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Man lär sig inte om andra världskriget för att man inte ska starta krig. Man lär sig om alla viktiga händelser och skeenden för att man ska förstå att man inte är den enda som nånsin levt och att man är en del av en större mänsklighet som funnits i tiotusentals år. En historielös människa är en förlorad individ i ett hav av... nånting. Du fattar. +1000. Fattar inte hur någon kan tycka historia är meningslöst...
Fidden Postat 16 oktober 2009 Trådstartare Postat 16 oktober 2009 då kan ju astronomi vara bra också, så man fattar att man inte är universums mittpunkt. Ej att förväxla med astrologi, som väl snarast gör det omvända 🤪
Gote Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 🤪 HURELÄGETGOTE!!!! 😛 BRASOMFANMICKEHDETÄRJUFREDAGHURELÄGETSJÄLV!!! 😛
Micke H Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 BRASOMFANMICKEHDETÄRJUFREDAGHURELÄGETSJÄLV!!! 😛 BEHÖVERJAGSÄGAMER?? 😛 Enda smolket i bägaren är väl avsaknaden av tjejen, som kommer hem från Finland först på söndag... 🤪
Micke H Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 I WANNA WATCH SOME ASSES SHAKIN' TO THE NOISE THE BOYS ARE MAKIN', UH HUH!
Micke H Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Det där var nästan lite poetiskt. Jag tror jag ska sätta på mig min franska mössa, odla mustasch och sätta mig naken i en ring, omgiven av tända ljus och andas in ångorna. Kanske olja in mig med brylékräm, sätta på Magnus Uggla och filosofera över min roll som jycklare i ett samhälle styrt av korrupta politiker.
Micke H Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Frustrating complication But sweet sensation Such a pleasant nightmare And I can't wait to get there agaaaaaaaaaain!
Gote Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Does it say something about me when my idea of a peaceful evening is when I'm curled up in front of the warm glow of a CRT with a good PDF? 😆
SadamJR Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 Det där var nästan lite poetiskt. Jag tror jag ska sätta på mig min franska mössa, odla mustasch och sätta mig naken i en ring, omgiven av tända ljus och andas in ångorna. Kanske olja in mig med brylékräm, sätta på Magnus Uggla och filosofera över min roll som jycklare i ett samhälle styrt av korrupta politiker. Måste man inte va flera personer för att sitta i en ring.
Fidden Postat 16 oktober 2009 Trådstartare Postat 16 oktober 2009 Måste man inte va flera personer för att sitta i en ring. Han kanske ska sitta i en boxningsring eller rockring
Overkill Postat 16 oktober 2009 Postat 16 oktober 2009 köpte tillbaka loui nu, fidden 😆 har gått om grahn också 🙂
Fidden Postat 16 oktober 2009 Trådstartare Postat 16 oktober 2009 köpte tillbaka loui nu, fidden 😆 har gått om grahn också 🙂 kan vara ett bra drag, dallas har ju tätt schema nu också =)
Recommended Posts