Analogfreak (oregistrerad) Postat 15 oktober 2009 Postat 15 oktober 2009 om jag säger sköljmedel vad säger ni då Pastöriserad
Fidden Postat 15 oktober 2009 Trådstartare Postat 15 oktober 2009 fint rim! Jag var ute med dig igår Du bjöd in mig på en kopp te "Visst är det en metafor?" tänkte jag och hängde med "Vilken smak vill du ha" hördes från hennes mor "typ earl gray blir väl bra" sa jag men tanken svor Sen fick jag en bingolott och en penna med gigantiskt tusch sen gick jag till mitt eget slott och tog en iskall dusch the end.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 15 oktober 2009 Postat 15 oktober 2009 om jag säger sköljmedel vad säger ni då Måndag
Overkill Postat 15 oktober 2009 Postat 15 oktober 2009 Jag var ute med dig igårDu bjöd in mig på en kopp te "Visst är det en metafor?" tänkte jag och hängde med "Vilken smak vill du ha" hördes från hennes mor "typ earl gray blir väl bra" sa jag men tanken svor Sen fick jag en bingolott och en penna med gigantiskt tusch sen gick jag till mitt eget slott och tog en iskall dusch the end. jag tror du har för mycket fritid 😄
Fidden Postat 15 oktober 2009 Trådstartare Postat 15 oktober 2009 jag tror du har för mycket fritid 🥰 kan man ha för mycket fritid? 😄
Fidden Postat 15 oktober 2009 Trådstartare Postat 15 oktober 2009 jo det kan man nog... på tal om det har jag knäckt 1000 nu.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 15 oktober 2009 Postat 15 oktober 2009 När jag cyklade till Coop ikväll så frågade en gammal gubbe mig åt vilket håll en viss gata är. Jag pekade åt vilket håll och han var tydligen på väg helt åt fel håll. När jag gick omkring inne på Coop så kunde jag inte sluta tänka på den gamla gubben eftersom jag tycker det var så synd om honom. När jag handlat klart så cyklade jag längs den vägen han frågade efter men såg inte till honom. Så när jag cyklade hemåt så såg jag honom flera hundra meter från den första platsen fast i helt fel riktning fråga några ungdomar om den rätta vägen. Jag cyklade då fram till honom och erbjöd mig följa honom till hans adress så han att kommer hem. Sagt och gjort så tyckte han det var ett bra förslag. Belysningen i stan är inte mycket att hurra för. Han är 90 år och berättade att han var blind på ena ögat och hade nån ögonsjukdom på det andra. Han hade irrat runt i över en timme efter ett möte han varit på. Men vi hittade hans adress till slut. 😱
Dingbats Postat 15 oktober 2009 Postat 15 oktober 2009 jo det kan man nog... på tal om det har jag knäckt 1000 nu. Knäckt 1000 bärs? 😱
Analogfreak (oregistrerad) Postat 15 oktober 2009 Postat 15 oktober 2009 Jag hade haft dåligt samvete om jag bara farit hem när jag visste att han inte ens såg vars vi befann oss första gången han frågade efter vägen.
Overkill Postat 15 oktober 2009 Postat 15 oktober 2009 "knäcka en öl" är ett fult uttryck för övrigt tycker jag. i klass med ferre
Overkill Postat 15 oktober 2009 Postat 15 oktober 2009 betalade 290 kronor förut för biljett till mitterminsfesten
slejnard Postat 15 oktober 2009 Postat 15 oktober 2009 Alltså i tråden...inte hos mig. Jag har städat o varit o kopplat sladdar. Fikat mör gås.
Dingbats Postat 15 oktober 2009 Postat 15 oktober 2009 Tänk om man var övergrym på historia. Jag skulle vilja ha en bok på 400 sidor som går rätt grundligt och rakt och lättfattligt igenom varje årtionde sen år 1800 ungefär. Fram till minst 1960.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 15 oktober 2009 Postat 15 oktober 2009 Jag skrev ju en story nyss 😱
Overkill Postat 15 oktober 2009 Postat 15 oktober 2009 Tänk om man var övergrym på historia. Jag skulle vilja ha en bok på 400 sidor som går rätt grundligt och rakt och lättfattligt igenom varje årtionde sen år 1800 ungefär. Fram till minst 1960. http://www.amazon.com/World-History-People...192&sr=1-29
Recommended Posts