Jump to content
Annons

Recommended Posts

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
om jag säger sköljmedel vad säger ni då

Pastöriserad

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat
fint rim!

Jag var ute med dig igår

Du bjöd in mig på en kopp te

"Visst är det en metafor?"

tänkte jag och hängde med

"Vilken smak vill du ha"

hördes från hennes mor

"typ earl gray blir väl bra"

sa jag men tanken svor

Sen fick jag en bingolott

och en penna med gigantiskt tusch

sen gick jag till mitt eget slott

och tog en iskall dusch

the end.

Postat
om jag säger sköljmedel vad säger ni då

Måndag

Postat
Jag var ute med dig igår

Du bjöd in mig på en kopp te

"Visst är det en metafor?"

tänkte jag och hängde med

"Vilken smak vill du ha"

hördes från hennes mor

"typ earl gray blir väl bra"

sa jag men tanken svor

Sen fick jag en bingolott

och en penna med gigantiskt tusch

sen gick jag till mitt eget slott

och tog en iskall dusch

the end.

jag tror du har för mycket fritid 😄

Postat

När jag cyklade till Coop ikväll så frågade en gammal gubbe mig åt vilket håll en viss gata är. Jag pekade åt vilket håll och han var tydligen på väg helt åt fel håll.

När jag gick omkring inne på Coop så kunde jag inte sluta tänka på den gamla gubben eftersom jag tycker det var så synd om honom. När jag handlat klart så cyklade jag längs den vägen han frågade efter men såg inte till honom. Så när jag cyklade hemåt så såg jag honom flera hundra meter från den första platsen fast i helt fel riktning fråga några ungdomar om den rätta vägen.

Jag cyklade då fram till honom och erbjöd mig följa honom till hans adress så han att kommer hem. Sagt och gjort så tyckte han det var ett bra förslag. Belysningen i stan är inte mycket att hurra för. Han är 90 år och berättade att han var blind på ena ögat och hade nån ögonsjukdom på det andra. Han hade irrat runt i över en timme efter ett möte han varit på. Men vi hittade hans adress till slut. 😱

Postat

Jag hade haft dåligt samvete om jag bara farit hem när jag visste att han inte ens såg vars vi befann oss första gången han frågade efter vägen.

Postat

Tänk om man var övergrym på historia. Jag skulle vilja ha en bok på 400 sidor som går rätt grundligt och rakt och lättfattligt igenom varje årtionde sen år 1800 ungefär. Fram till minst 1960.

Postat

Jag skrev ju en story nyss 😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.