Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Frågan var inte ställd till mig, men jag tror Line6 har rätt bra rykte när det gäller digitala effekter.

Deras Poddar är ju rejält populära, som jag förstått det.

Jag är taxam för alla svar. Alla borde svara på alla frågor. Alla borde lägga sej i lite mer.

Kort sagt. Tanx.

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2244

• Fidden

2211

• Dingbats

2079

• debatt

1569

Postat mest i detta ämne

Postat

jag tror att debatt är lång, annars hade det sett konstigt ut när han var ute med fröken storbyst.

Postat
Jag är 211 cm.

Seriöst? Det är rätt rejält jäkla långt. 🙂

Jag tänkte mig aldrig att du skulle vara inom något "normalintervall" iaf, men ändå. No offense. 😄

Postat

vi sväljer allt med hull och hår här 🙂

egentligen måste jag ha stege för att komma upp på toalettstolen.

Postat
vi sväljer allt med hull och hår här 🙂

egentligen måste jag ha stege för att komma upp på toalettstolen.

Mäh, 211 skulle väl inte vara omöjligt? Eller vad menar du?

Postat
NJa.. vet int riktigt, skulle nog tipsa om vox istället när det gäller förstärkare fast jag har inte provat så många line6förstärkare men poddarna är ganska bra iallafall.

Är vox oxå virtuell?

Postat
haha, cyklade hem från bo lundgren-föreläsningen och cyklar på cykelvägen. sen helt plötsligt står pazo på vägen

och du cyklar på honom, varpå pazo flyger iväg som en vante. Överlevde han? 😱

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
jag är typ 1.85

Är du så lång? 😱

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Hur lång är Pazo?

Postat
Mäh, 211 skulle väl inte vara omöjligt? Eller vad menar du?

nä, inte omöjligt. och i rimlighetens namn så är det inte mycket som är rimligt med en del heller, så vem vet 😱

Postat

Hörni, jag har blivit ombedd att lägga till mina programmeringskunskaper i mitt cv. Kan man då börja med några rader som beskriver lite mer generellt om hur man funkar framför en dator?

Typ såhär:

Generellt sett goda datakunskaper på grund av tidigare utbildningar och arbete, vilket gör att anpassning till nya system och program går lätt.

Gott sinne för programmeringslogik, vilket gjort att jag alltid lärt mig olika programmeringsspråk smidigt.

och sen spalta upp lite språk och databaser och skit?

Postat
Jodå spana in länken där --> line6

Tack. Var inne å kolla på den där i går kväll. Tycker att prisskillnaden för en pod och en

stärkare med motsvarande kvalitet verkar förvånansvärt låg. Tänker jag fel om jag tror att

det borde gå att koppla även stärkaren direkt in i cubase precis som med enpod?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.